Hvor sælger man navianlæg?
Fra : Rasmus \(2600\)

Dato : 02-05-06 10:23

Hejsa.

Jeg har en Becker 7945 autoradio med navigation og bluetooth håndfri, som
jeg gerne vil sælge.

Men i hvilken gruppe skal den sælges???

Er det dk.marked.privat.bilstereo (det er jo en radio)?
Eller dk.marked.privat.telefon.mobil (bluetooth håndfri)?
Eller er der en gruppe til salg af navigationsudstyr? - jeg kan ikke finde
den.
Eller skal den i dk.marked.privat.bil???

Jeg har haft den i bilstereogruppen, men der er vist ikke mange der læser i
den...

På forhånd tak,

Rasmus

Fra : Dak

Dato : 02-05-06 13:19

> Men i hvilken gruppe skal den sælges???

et benyttet sted er

dk.teknik.sattellit.navigation

selvom det ikke er et marked så sælges der derinde

Dak
Ford Sierra 2.0i Azur DOHC EFI '90 4.dørs + 1 bagageklap