Prisen på en sikkerhedssele
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 01-05-06 20:31

Nogen i gruppen der har en idé om hvad en almindelige sikkerhedssele står i
i dag?

Jesper

Fra : Michael D Clarke

Dato : 01-05-06 20:59

kommer an på bilen, men Nissan = 1250kr. Og hos din lokale ophug ca. 100kr.

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 01-05-06 21:56

"Michael D Clarke" <clarke_dk@hotmail.com> wrote in message
> kommer an på bilen, men Nissan = 1250kr. Og hos din lokale ophug ca.
> 100kr.
>
> "Jesper Nielsen" <jesniel@yahoo.com> skrev i en meddelelse

Det er en gammel Fiat, men er der ikke nogle billige noname?

Jesper

Fra : Brian

Dato : 02-05-06 10:11

Jesper Nielsen wrote:

> Det er en gammel Fiat, men er der ikke nogle billige noname?

Har man lyst til at gå på kompromis med den slags ?

/Brian

Fra : alexbo

Dato : 01-05-06 22:20

"Jesper Nielsen" <jesniel@yahoo.com> skrev i

> Nogen i gruppen der har en idé om hvad en almindelige sikkerhedssele står
> i i dag?

Den type der er beskevet i nedenstående link kan købes for ca. 400 kr.
http://www.securon.co.uk/seatbelts_layouts.htm

mvh
Alex Christensen

Fra : Rune

Dato : 02-05-06 04:54

Fik for nyeligt til min gamle Corsa hos en hugger til 250,- for tre
seler. Jeg skulle dog selv pille dem ud.

Rune

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 02-05-06 11:10

Brian wrote:

> Har man lyst til at gå på kompromis med den slags ?

De samme som sætter discount dæk på bilen og gør andre underlige
ting ved sikkerhedsudstyret.

--
Christian
http://www.yee-haw.dk

Fra : Martin Vollert

Dato : 02-05-06 14:44

Christian B. Andresen skrev:

> De samme som sætter discount dæk på bilen og gør andre underlige
> ting ved sikkerhedsudstyret.

Altså hvis den billige er E-mærket og opfylder de krav loven sætter, så
er man da idiot hvis man tager den dyreste bare fordi den er dyr.

--
Hilsen Martin.

http://vollert.dk

Concentration and focus are very important. If your mind wanders, you will miss things.

Fra : Brian

Dato : 02-05-06 17:30

Martin Vollert" <"Mit fornavn wrote:

> Altså hvis den billige er E-mærket og opfylder de krav loven sætter,
> så er man da idiot hvis man tager den dyreste bare fordi den er dyr.

Så er jeg muligvis idiot - jeg vil altid vælge den org. løsning, som
desværre sjældent er den billigste.

/Brian

Fra : Bo Rasmussen

Dato : 02-05-06 16:56

Tjaaa....

Den står i hvert fald til et klip i pappet, hvis du ikke har den

Bo

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 05-05-06 19:06

"Bo Rasmussen" <Bo@FJERNDETTEChipsAway-Roskilde.dk> wrote in message
> Tjaaa....
>
> Den står i hvert fald til et klip i pappet, hvis du ikke har den
>
> Bo
>
> "Jesper Nielsen" <jesniel@yahoo.com> skrev i en meddelelse

10 minutter efter jeg kørte bilen de 200 meter op til mekanikeren uden
sele, stod poliet og lavede razzia.

Da jeg fortalte historien til mine kolleger, var de dog alle sikre på, at
politiet ville have forståelse for min situation og forklaring.

Det er jeg nu ikke så sikker på, og ja jeg kunne jo have bedt Falck om
opgaven. Skubning have ikke virket, da det er en pæn stigning op mod rødt
lys.

Jesper

Fra : alexbo

Dato : 06-05-06 13:08

"Bo Rasmussen" skrev

> Den står i hvert fald til et klip i pappet, hvis du ikke har den
Næh, det giver ikke klip at køre uden sele.

mvh
Alex Christensen

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 03-05-06 10:04

Brian wrote:

> Så er jeg muligvis idiot - jeg vil altid vælge den org. løsning, som
> desværre sjældent er den billigste.

Nogle gange kan man nu blive overrasket...

--
Christian
http://www.yee-haw.dk

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 03-05-06 10:27

Fra : Brian

Dato : 03-05-06 19:03

Christian B. Andresen wrote:

> Nogle gange kan man nu blive overrasket....

Jeg er da glad for at du er overrasket over, at jeg er idiot

/Brian

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 04-05-06 08:10