Skrotning af bil - pris?
Fra : KO

Dato : 30-04-06 22:48

Hvem nogen hvad det koster at komme af med en donorbil?

Der er en som sælger en Mondeo uden motor. En tyskerbil. Men med
læderkabine, for 6000 kr

Der er også en lille smule andet jeg kunne bruge til min egen Mondeo. Resten
kan jeg ikke.

Fra : Ukendt

Dato : 01-05-06 07:30

"KO" <kim.mail@SLETc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> læderkabine, for 6000 kr
>
> Der er også en lille smule andet jeg kunne bruge til min egen Mondeo.

Til den pris er det s*u da lige meget om du så kun får en "prut at pille i"

;)

Fra : Christopher Stein

Dato : 01-05-06 14:32

Brian A skrev:
> "KO" <kim.mail@SLETc.dk> skrev i en meddelelse

> Til den pris er det s*u da lige meget om du så kun får en "prut at pille i"
>
> ;)

tror du misforstår, det koster penge at komme af med øsen.. ;)

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 01-05-06 08:15

KO wrote:
> Hvem nogen hvad det koster at komme af med en donorbil?

Ring til nærmeste jernværk og forhør dig.
Nogle gør det gratis og andre igen tager sig godt betalt.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Ole Axelsen

Dato : 02-05-06 20:32

KO wrote:
> Hvem nogen hvad det koster at komme af med en donorbil?
>
> Der er en som sælger en Mondeo uden motor. En tyskerbil. Men med
> læderkabine, for 6000 kr

Jeg har et par gange bortskaffet gamle biler, ved at skære dem op, og køre
stumperne på genbrugspladsen. En gammel diamantklinge på vinkelsliberen er
ganske fortrinlig til formålet. De kikker godt nok lidt når jeg kommer med
en hel Polo i småstumper på traileren. I det ene tilfælde solgte jeg motoren
så den var ikke noget probelem, i det andet tappede jeg bare olien af, og
afmonterede bundkarret så de kunne se den var tømt, hvis de var i tvivl.

--
Ole Axelsen. (5771)
Der er fejl i min mailadresse.