Toyota Aygo, Peugeot 107 eller Citroen C1?
Fra : peter900000@hotmail.~

Dato : 30-04-06 14:42

De ser jo ganske ens ud... Hvilke forskelle er der udover prisen?

Fra : Morgan Jones

Dato : 30-04-06 14:48

En af dem er grim og de to andre er letantændelige.

Jeg ville vælge Aygo. :)

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 30-04-06 16:41

"Morgan Jones" <morgan@jones.dk> writes:

> En af dem er grim og de to andre er letantændelige.

?

Det er jo samme teknik... Mener du indtrækket?

Fra : Nicolai Lang

Dato : 30-04-06 14:57

On 30 Apr 2006 06:41:51 -0700, peter900000@hotmail.com wrote:

>De ser jo ganske ens ud... Hvilke forskelle er der udover prisen?

Udseendet gjorde at jeg valgte C1. Det tilbud jeg fik incl. en masse
ekstraudstyr gjorde så også at den var meget billig.

Har kørt 1380 km på 10 dage - og er meget tilfreds.

Med venlig hilsen
Nicolai

--
http://nicolai.hjorth.com

Fra : Martin Kirk

Dato : 30-04-06 21:36

"Nicolai Lang" <nnews0403051902@hjorth.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ekstraudstyr gjorde så også at den var meget billig.
> Har kørt 1380 km på 10 dage - og er meget tilfreds.

Peugeot 107. er vores Peugeot nr. 7. vi valgte Peugeot.
p.g.a
AYGO er grim
Citroen vil ikke give en god bytte pris deres sælger var ikke så flink og
imødekommende som Peugeot bilsælger.

AYGO , C1 , 107 er 95% ens og det er ikke kun pris der afgør hvilken man
vælger men også personlighed ved sælgeren, vi købte 2 biler den dag vi så en
107 , også en ny 307 har vi nu.
Vi er meget glade for både 107 og 307 og ikke bange for at de brænder

målt på bytteprisen var 107 også det bedste køb.

--
FØLG SØSPORTENS SIKKERHEDSRÅD.
Giv ikke anledning til uro : RING HJEM

Med Venlig Hilsen
Martin Kirk

Fra : Benny Højvælde

Dato : 01-05-06 23:30

"Martin Kirk" <M.Kirk@(slet)oncable.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> en 107 , også en ny 307 har vi nu.
> Vi er meget glade for både 107 og 307 og ikke bange for at de brænder

Toyota har ikke nogle biler der brænder så bare rolig.

Benny

Fra : TDN

Dato : 30-04-06 15:03

<peter900000@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> De ser jo ganske ens ud... Hvilke forskelle er der udover prisen?

Her er lidt:

http://www.bt.dk/bil-camping/artikel:aid=397182:fid=100300414/

http://www.jp.dk/login?url=biler/artikel:aid=3653596

Mvh
Thomas

Fra : Thomas Krath

Dato : 30-04-06 16:24

> De ser jo ganske ens ud... Hvilke forskelle er der udover prisen?

Aygo er pænest.

--
Mvh/TK
sælges: 1997 Camaro Z28 30th Anniversary

Fra : Jens

Dato : 30-04-06 22:04

<peter900000@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> De ser jo ganske ens ud... Hvilke forskelle er der udover prisen?

Toyotaen da det er den eneste med 3 års 100% garanti som nr 2 pegøjen og
overhovedet ikke citronen pga at de er kendte for at være vrangvillige til
at lave garantireperationer og kulance er ikke eksisterende ved citroen når
garantien er udløbet.
MVH
Jens

Fra : Benny Hojvaelde

Dato : 01-05-06 10:02

"Jens" <jenswj@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> at lave garantireperationer og kulance er ikke eksisterende ved citroen

Hvis kvaliteten på Toyo'en er på højde med de andre Toyo'er, ville jeg satse
på en af dem.

Benny

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 01-05-06 10:22

Benny Hojvaelde wrote:

> Hvis kvaliteten på Toyo'en er på højde med de andre Toyo'er, ville jeg satse
> på en af dem.

Kvaliteten af Toyota Aygo er på højde med kvaliteten af C1'eren og
107'eren - de bliver lavet samme sted.

--
'00 Citroën Xantia 2.0 HDi Weekend
'87 Citroën CX 25 GTi Turbo2

Fra : Benny Højvælde

Dato : 01-05-06 23:28

"Lars L. Hansen" <hop_i_havet@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Kvaliteten af Toyota Aygo er på højde med kvaliteten af C1'eren og
> 107'eren - de bliver lavet samme sted.

Hvis man læser linket der er henvist til i tråden er fordelen hvis på C1 og
107 side. Toyota har mest at tabe.

Som de skriver: Toyota har lavet en fin 3 cyl. benziner. Citroen og Peg. har
lavet en diesel som Toyota kunne ha lavet bedre selv. Toyota står for
samlingen. Det er næsten en Toyota med Citroen eller Peg. emblemer på.

Benny