spørgsmål om volvo 460
Fra : kjeldsen

Dato : 29-04-06 12:53

jeg skal måske købe en 1995 volvo 460.hvad skal jeg være opmærksom på og
hvad skal jeg kigge efter?
nogen som har nogen tips før jeg smider 20000 efter den?
skal lige nævne at den bliver omsynet på tirsdag efter en knækket forfjeder.

Fra : Kim S

Dato : 29-04-06 14:31

"kjeldsen" <b.kjeldsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nogen som har nogen tips før jeg smider 20000 efter den?
> skal lige nævne at den bliver omsynet på tirsdag efter en knækket
Se efter rust og rust..... Har selv en 460'er som osse måtte omsynes
med knækket fjeder
Ellers en fin bil til prisen, hvis den er holdt ok, og ser pæn ud.

Mvh, Kim

Fra : H3nrik V!

Dato : 30-04-06 10:01

> [...]
> nogen som har nogen tips før jeg smider 20000 efter den?
> skal lige nævne at den bliver omsynet på tirsdag efter en knækket

Prøv at finde tråden "Hvad er der med Volvo 440?" af Martin Nielsen fra
28-04-06 kl 14:07 - jeg kunne forestille mig at de svar også vedrører
460'eren - eller er jeg galt på den nu? Tråden er her:

--
mvh H3nrik!

http://www.opelpower.dk/galleri/?mode=showcar&carid=1471