Polo 1,6
Fra : Kim Mortensen

Dato : 29-04-06 03:01

Ønsker bare at vide om der skulle være andre end os som føler os
rigtig godt og grundigt taget ved næsen af JOKA BILER i mou, har hørt
om flere tilfælde men endnu ikke fået dem bekræftet,. mvh Kim.

Fra : JSM

Dato : 02-05-06 23:14

"Kim Mortensen" <kzm@c.dk> skrev i en meddelelse
> Ønsker bare at vide om der skulle være andre end os som føler os
> rigtig godt og grundigt taget ved næsen af JOKA BILER i mou, har hørt
> om flere tilfælde men endnu ikke fået dem bekræftet,. mvh Kim.

Jeg har ikke hørt noget - hverken godt eller skidt. Men da jeg er ved at
kigge på en bil hos dem, så jeg vil meget, meget gerne høre om dine
erfaringer med dem. pfh tak. Forresten burde du måske overveje et nyt indlæg
med en anden mere sigende overskrift. Der er vist ikke ret mange der gætter
at "Polo 1,6" dækker over, at du søger erfaringer vedr. Joka biler i Mou.
Jeg, som læser gruppen dagligt, opdagede først dit indlæg da jeg søgte efter
"joka biler" på Google.

mvh
Jesper