Ny højttaler i døren til 626'er- Størrelse~
Fra : Kåre

Dato : 28-04-06 09:00

Hej

Den ene højttaler i min 626'er er død. Den der sidder i døren.
Min lineal siger at det ikke er en standard 6x9 højttaler. Den er 20x14 cm.
Så spørgsmålet er hvad jeg gør nu? Er det nødvendigt at finde en original på
et ophug?
Eller kan man købe sådan en i "alle" autotilbehørsforretninger?
THansen har tilsyneladende kun 6x9 i ovale højttalere.

Den der sidder i er en en-vejs højttaler.

pft
Kåre

Fra : Bo Velschow

Dato : 29-04-06 09:53

"Kåre" <kaare@raffish.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> THansen har tilsyneladende kun 6x9 i ovale højttalere.
>
> Den der sidder i er en en-vejs højttaler.

I dk.teknik.lyd.bilstereo kan du formentlig få mere hjælp - men et hurtigt
kig i et '04 Pioneer katalog viser, at deres TS-H683 (6" x 8") er detn
eneste af deres modeller, der uden videre passer i en 626'er. Jeg sender
gerne kataloget til dig (pdf-fil, 4.5 Mb) - send mig i så fald en mail. Jeg
kan desværre ikke trække de relevante sider ud af dokumentet, da det er
beskyttet af password. Du kan dog også finde info her:
http://www.pioneer-eur.com/eur/product_detail.jsp?product_id=583&taxonomy_id=25-132
og her
http://www.pioneer.dk/no/product_detail.jsp?product_id=583&taxonomy_id=430-461

Et sæt kan fås til 729,-:
http://shop.abc-electronic.dk/product.asp?product=157

PS! Har selv haft en 626'er (sedan), og jeg fik rigtig god lyd ved at sætte
et par gedigne 200 mm i hattehylden!

--
Venlig hilsen

Bo Velschow
3540 Lynge
Danmark

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 29-04-06 09:54

Bo Velschow skriver:

> Jeg
> kan desværre ikke trække de relevante sider ud af dokumentet, da det er
> beskyttet af password.

Kan du printe det ???

Så kan du også printe de sider - som pdf.

Se min hjemmeside.....
--
Pænt pynt i stuen:
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Bo Velschow

Dato : 02-05-06 19:11

> Bo Velschow skriver:

> Kan du printe det ???

Njet!

"This PostScript file was created from an encrypted PDF file.
Redistilling encrypted PDF is not permitted.
%%[ Flushing: rest of job (to end-of-file) will be ignored ]%%
%%[ Warning: PostScript error. No PDF file produced. ] %%"

Selvom det er muligt at vælge "Print..." i "File"-menuen, kan det desværre
ikke lade sig gøre at printe (ihvertfald ikke med Acrobat 6-0 Professional)!

--
Venlig hilsen

Bo Velschow
3540 Lynge
Danmark

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 02-05-06 19:17

Bo Velschow skriver:

> [...]
> ikke lade sig gøre at printe (ihvertfald ikke med Acrobat 6-0 Professional)!

Prøv med pdf creator.

Den har jeg tidligere brugt med stor held på beskyttede dokumenter.....

Genialt program, der har reddet en del fra at bruge en stor sum penge på
Adobe Acrobat.

Klaus
--
Pænt pynt i stuen: