Så er der vist dømt gravøl
Fra : Benny Højvælde

Dato : 27-04-06 21:32

Så kom dagen hvor min slave er dømt til døden.

Min lille Corolla er dømt til døden. Den har siden maj 89 gået 496 kkm. Jeg
har haft den siden aug. 97 og kørt det halve.

Den blev synet i nov. måned sidste år, men nu er motoren stået af. Ja den
lille 1300 motor holdt til næsten en halv mill km.

Det kan ikke svare sig at sætte en ny maskine i en bil der aligevel skulle
afgå ved døden ved næste syn.

Så jeg har en synet karosse men ingen maskine. ØV.

Benny

Fra : jan@stevns.net

Dato : 27-04-06 21:45

"Benny Højvælde" <ehrsREMOVE@mail.dk> skrev :

>Så jeg har en synet karosse men ingen maskine. ØV.

Åehh herre gud da - en sådan maskine burde være nem at hitte / skifte
;)

--
jan@stevns.net

Snart jubilæum på Århusianerfærgen : 400.000 Km !

Fra : Jasper Norman Ahrens~

Dato : 27-04-06 22:24

> Åehh herre gud da - en sådan maskine burde være nem at hitte / skifte
> ;)

Ja... det svarer vist til den motor der trækker viskeren i en Previa?

/Jasper

Fra : Ukendt

Dato : 27-04-06 23:10

Den er sku da kun lige kørt til

Tror du ikke det bare er et olie skift , og det er noget eletronik der har
standset motoren af sikkerheds grunde

PE
Der lige har solgt sin Previa årg 2000 og lige købt en 177 hk diesel
Corrolla :) så på onsdag slutter 16½ års godt Previa ægteskab

"

Fra : Jens

Dato : 28-04-06 00:02

"Per Emborg" <x112kvik4u(a)dotcomprik.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Der lige har solgt sin Previa årg 2000 og lige købt en 177 hk diesel
> Corrolla :) så på onsdag slutter 16½ års godt Previa ægteskab

Så må vi håbe at det bliver ligeså lykkeligt med superdieselen, hvad skal du
dog bruge alle de penge du får nu når dine brændstofudgifter falder til en
fjerdedel
Jens

Fra : Benny Hojvaelde

Dato : 28-04-06 06:50

"Per Emborg" <x112kvik4u(a)dotcomprik.dk> wrote in message
> Den er sku da kun lige kørt til
>
> Tror du ikke det bare er et olie skift , og det er noget eletronik der har
> standset motoren af sikkerheds grunde

Naj. Den er fra før at der blev ansat IT folk på bilfabrikkerne. Nej du, der
er squ en revne i top eller blok mellem cylinder og kølevand. Troede at det
var toppakningen, men nej det var ikke nok.
Egentlig forbavsende at en så lille motor kan gå så langt uden det
væsentlige olieforbrug. Den bruger mindre end en af mine kollegas Golf 1800
der kun har rundet 75k.

Benny
- Ja, man skal jo på arbejde en gang imellem

Fra : jan@stevns.net

Dato : 28-04-06 07:04

"Jasper Norman Ahrensbach" <ahrensbach@FJERNESpc.dk> skrev :

>Ja... det svarer vist til den motor der trækker viskeren i en Previa?

<< grin.wav >>