Hyundai Sonata 2.0 diesel
Fra : Frederik C

Dato : 26-04-06 21:24

Fra : t@vicki-thomas.dk

Dato : 27-04-06 08:13

Hej,

Jeg har lige fået følgnde besked fra Hyundai:

Den nye Sonata som diesel kommer d. 3 - 5 juni til Danmark

Den kommer til at koste 269.900.-

Bilen bliver kun som GL model. Dvs. Aircon istedet for auto.klima,
ingen sædevarme og alufælge er jeg lidt i tvivl om.

Håber du kan bruge ovenstående til noget, for det er hvad jeg ved ind
til nu.....

Så den bliver billig.
Mon ikke man kan købe aut. klima som ekstraudstyr, ellers bliver det
da noget kedeligt. Det kan være prisen med alt ekstra-udstyret bliver
for høj i forhold til andre mere "eksklusive" mærker.

ThomasT

Fra : Frederik C

Dato : 27-04-06 20:07

<t@vicki-thomas.dk> skrev i en meddelelse
[...]