Endnu en kedelig dag på kontoret, skat... ~
Fra : Morten Lorenzen

Dato : 26-04-06 20:30

Yes yes. Engang imellem må der arbejdes ekstra hårdt for en god sag. Denne
historie omhandler primært 2 personer, chefen og undertegnede. :)

D. 25-04-06 om eftermiddagen
Chefen: "Morten, her er papirer, her er penge, her er adressen, tag et fly
til XXXXXXXX (Udland et sted). Og hent dette...."
Morten: "Ja, det' ingen problem!" :)
Chefen: "Godt så, flyet afgår om 1 time" - "Når du så kommer hjem vil jeg
have at du kører til toldsyn, på toldkontoret for at anmelde importen og
betale afgiften, og motorkontoret for at hente pladerne"

D. 25-04-06 om aftenen.
Dejlig står den og soler sig i en let røde forårsaftensol. Tour de France
Bleu med creme læder, bare 10.000 km på klokken, under hjelmen pruster 442
veloplagte vrinskende heste fordelt på 5,6 liter og 12 cylindre. Jeg
forlader forhandleren med den bløde rumlen bagude fra de 4 velvoksne piber.
Foran ligger mange hundrede kilometers landevej og motorvej, som i
dagens/nattens anledning har fri hastighed ;)
I morges var der ikke noget skønnere end at vågne op og vide at dagens
første dont var at gå ud og klappe de 444 heste(442 + 1 + 1) i garagen.
Det danske toldvæsen er tunge at slås med, men vrider man armen om på dem,
kan de godt være effektive :)

I aften afleverede jeg bilen til chefen og han var ligeså imponeret som jeg.

Jeg elsker min BMW og især min Ford, men hold k*ft der er intet der slår
ægte italiensk stil. Efter 500 km i Ferrari 456m GT er jeg ikke i tvivl om
at himlen findes og jeg har været der de sidste 24 timer.

"Bare endnu en kedelig dag på kontoret, skat..."

-M
'05 BMW 325i E90
'86 Ford Sierra RS Cosworth
P.S. Livet begynder ved 300... (Ja, så kom jeg også med i dén klub)

Fra : Niels

Dato : 26-04-06 20:46

Giv lige et praj hvis i søger folk!

Fra : Esben Juul Sørensen

Dato : 26-04-06 20:57

> [...]
> Det danske toldvæsen er tunge at slås med, men vrider man armen om på dem,

hehe - sjov tur sikkert. Jeg har de sidste uger kørt i en 330 hk V8 koblet
til et 4-hjulstræk. Og jeg kan da forestille mig at 100 mere af slagsen gør
det endnu sjovere.

> -M
> '05 BMW 325i E90
> '86 Ford Sierra RS Cosworth
> P.S. Livet begynder ved 300... (Ja, så kom jeg også med i dén klub)

Ja tak. Og kun med +8 cylindre. Alt andet ryster som en gammel plæneklipper
og har moment som en kagearm i tomgang.

VH Esben

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 26-04-06 21:05

"Esben Juul Sørensen" <crap@hellhole.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> til et 4-hjulstræk. Og jeg kan da forestille mig at 100 mere af slagsen

Dén kan jeg ikke lige gennemskue? BMW 550 ix ?

-M
'05 BMW 325i E90
'86 Ford Sierra RS Cosworth

Fra : BJ

Dato : 26-04-06 21:09

"Morten Lorenzen" <MortenLorenzen@SPAMyahoo.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Dén kan jeg ikke lige gennemskue? BMW 550 ix ?

Den nye Volvo S80 v8 AWD med 15 hk for meget....?

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Esben Juul Sørensen

Dato : 26-04-06 21:10

> Den nye Volvo S80 v8 AWD med 15 hk for meget....?

Noget i den retning!

VH Esben

Fra : ThomasT

Dato : 26-04-06 21:13

> Dén kan jeg ikke lige gennemskue? BMW 550 ix ?

Det må vist være nye Volvo'er (S80 og XC90) på testbanen i Göteborg

Thomas Thomsen, som har været en tur deroppe og kigge lidt for nogle uger
siden.

Fra : Jacob Bjørn

Dato : 27-04-06 15:43

> [...]
> til et 4-hjulstræk. Og jeg kan da forestille mig at 100 mere af slagsen

Amatør, min firmabil for de næste par år har 830 hk fordelt på 10 cylindre

> Ja tak. Og kun med +8 cylindre. Alt andet ryster som en gammel
> plæneklipper
> og har moment som en kagearm i tomgang.

Tja....sådan en V10 med turbo har nu moment nok til guffe gummi til man ikke
gider mere

--
Mvh Jacob
Tullende rundt i en bovlam Ford Mondeo 1,8 - '94.......

Fra : -= JF =- priv

Dato : 27-04-06 18:53

Jacob Bjørn (jacobkosovo@hotmail.comREMOVETHIS) kradsede følgende
besked i <4450d886$0$47055$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>

> Amatør, min firmabil for de næste par år har 830 hk fordelt på 10
> cylindre

He he...
Og hvor mange ton kan du have på ladet )

--
Mvh. John

Fra : Esben Juul Sørensen

Dato : 27-04-06 19:42

> He he...
> Og hvor mange ton kan du have på ladet )

Nok ikke så frygtelig mange. Den kører på larvefødder....

Jeg troede de nye leoparder kørte med turbine??

VH Esben

Fra : Jacob Bjørn

Dato : 27-04-06 20:20

> Nok ikke så frygtelig mange. Den kører på larvefødder....
>
> Jeg troede de nye leoparder kørte med turbine??

Nej, det er skam en "alm" diesel motor, med turbo. Og så er det en
"multi-fuel" motor, dvs. den kan køre på stort set alt væske der kan brænde

Fra : Jacob Bjørn

Dato : 27-04-06 19:43

"-= JF =- priv" <o@o.o> skrev i en meddelelse
> Jacob Bjørn (jacobkosovo@hotmail.comREMOVETHIS) kradsede følgende
> besked i <4450d886$0$47055$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>

> He he...
> Og hvor mange ton kan du have på ladet )

Lad er der intet af, til gengæld kan der ligge en bro på 22 meter og 10 tons
ovenpå bilen

Fra : -= JF =- priv

Dato : 27-04-06 21:38

"Jacob Bjørn" <jacobkosovo@hotmail.comREMOVETHIS> skrev i en meddelelse

> Lad er der intet af, til gengæld kan der ligge en bro på 22 meter og 10
> tons ovenpå bilen

De 22 meter klarer jeg nok med lidt sejlgarn, gaffatape og tungen lige i
munden - Men de 10 tons tror jeg sgu ikke rugtigt at Kia'en klarer )

--
Mvh. John

Fra : Jacob Bjørn

Dato : 28-04-06 15:17

> De 22 meter klarer jeg nok med lidt sejlgarn, gaffatape og tungen lige i
> munden - Men de 10 tons tror jeg sgu ikke rugtigt at Kia'en klarer )

Jeg tvivler stærkt på at du kan bygge en bro på 22 m ud af sejlgarn og
gaffatape som kan holde til at 61 tons kampvogn kører over den

Fra : -= JF =- priv

Dato : 28-04-06 15:39

Jacob Bjørn (jacobkosovo@hotmail.comREMOVETHIS) kradsede følgende
besked i <445223d8$0$47032$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>

> Jeg tvivler stærkt på at du kan bygge en bro på 22 m ud af sejlgarn og
> gaffatape som kan holde til at 61 tons kampvogn kører over den

Det kommer sgu nok til at knibe en anelse )

--
Mvh. John

Fra : BJ

Dato : 26-04-06 21:10

"Morten Lorenzen" <MortenLorenzen@SPAMyahoo.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Efter 500 km i Ferrari 456m GT er jeg ikke i tvivl om at himlen findes og
> jeg har været der de sidste 24 timer.

Jeg vil satme håber, ham chefen giver dig en ordentlig hyre, for sådan kan
man sku ikke behandle sine medarbejdere.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Esben Juul Sørensen

Dato : 26-04-06 21:13

> Jeg vil satme håber, ham chefen giver dig en ordentlig hyre, for sådan kan
> man sku ikke behandle sine medarbejdere.

Tænkte det samme. Han skulle have et ordentlig spark (øj Morten må slikke
meget røv

Men fedt at få sådan en oplevelse ind fra højre...

VH Esben

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 26-04-06 22:44

> Tænkte det samme. Han skulle have et ordentlig spark (øj Morten må slikke
> meget røv

Ikke det fjerneste. - Tværtimod kommer man igen vegne med leflen...

> Men fedt at få sådan en oplevelse ind fra højre...

100% uforfalsket rush!

-M
'05 BMW 325i E90
'86 Ford Sierra RS Cosworth

Fra : Henrik B.

Dato : 26-04-06 22:21

> [...]

> ægte italiensk stil. Efter 500 km i Ferrari 456m GT er jeg ikke i tvivl om
> at himlen findes og jeg har været der de sidste 24 timer.

IDIOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Knald & Luffe - Dét rykker!
))))))

Fra : Michael

Dato : 27-04-06 09:01

On Wed, 26 Apr 2006 21:30:09 +0200, "Morten Lorenzen"
<MortenLorenzen@SPAMyahoo.dk> wrote:

>Jeg elsker min BMW og især min Ford, men hold k*ft der er intet der slår
>ægte italiensk stil. Efter 500 km i Ferrari 456m GT er jeg ikke i tvivl om
>at himlen findes og jeg har været der de sidste 24 timer.

LOL, Hvis ikke der skal mere til at imponere dig, så må du have et
meget kedeligt liv.

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 29-04-06 08:31

"Michael" <noname@no.com> skrev i en meddelelse

> LOL, Hvis ikke der skal mere til at imponere dig, så må du have et
> meget kedeligt liv.

Åbenbart.

-M
'05 BMW 325i E90
'86 Ford Sierra RS Cosworth

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 29-04-06 08:48

Hej!

Morten Lorenzen wrote:

> "Michael" <noname@no.com> skrev i en meddelelse

> Åbenbart.

Glem den tosse - han skal skisme da ikke ødelægge din fede køretur :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader (som ville sælge vitale organer (primært mine egne )
for en tur i en Ferrari)

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 27-04-06 11:53

Michael wrote:

> LOL, Hvis ikke der skal mere til at imponere dig, så må du have et
> meget kedeligt liv.

Jeg må åbenbart have et fantastisk kedeligt liv, da 500 km i en
hvilken som helst ny Ferrari ville imponere mig en hel del.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann, der slet slet ikke er misundelig.

Fra : MK

Dato : 27-04-06 16:54

Michael wrote:
> LOL, Hvis ikke der skal mere til at imponere dig, så må du have et
> meget kedeligt liv.

Hey, din kommentar kommer i en aldeles forkert gruppe.
Hvad gør du herinde !

> Jeg må åbenbart have et fantastisk kedeligt liv, da 500 km i en
> hvilken som helst ny Ferrari ville imponere mig en hel del.

Nope, sån skal det være....

Fra : Morgan Jones

Dato : 27-04-06 17:22

> ægte italiensk stil. Efter 500 km i Ferrari 456m GT er jeg ikke i tvivl om

0-100 på 5.1.

Det er sku ok.

Mvh Morgan

ps. men ikke så skægt som en Murcielago. ;)

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 27-04-06 21:34

Morten Lorenzen wrote:
> Jeg elsker min BMW og især min Ford, men hold k*ft der er intet der
> slår ægte italiensk stil. Efter 500 km i Ferrari 456m GT er jeg ikke
> i tvivl om at himlen findes og jeg har været der de sidste 24 timer.

Velkommen tilbage - selvom du sikkert gerne ville blive...

Rustfrit udstyr til 4x4, vans og enkelte personbiler