HUSK fartkontrol! ?
Fra : JS

Dato : 26-04-06 15:45

De skilte der er plantet overalt ved vejarbejdet omkring Kbh. er de blot til
skræk og advarsel eller er der kontrol?
Jeg har svært ved at se hvordan de får plantet fotovogne på den trange plads
især på ring 3...

Fra : Martin

Dato : 26-04-06 16:03

"JS" <js_539@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> til skræk og advarsel eller er der kontrol?
> Jeg har svært ved at se hvordan de får plantet fotovogne på den trange

De mener det skam alvorligt - og de kan sagtens få placeret en fotovogn på
ring 3, så du først lægger mærke til den når det er for sent.

....og nej - jeg er ikke selv blevet blitz'et.

/Martin

Fra : Lauge Abildgaard

Dato : 26-04-06 17:05

> De mener det skam alvorligt - og de kan sagtens få placeret en fotovogn på
> ring 3, så du først lægger mærke til den når det er for sent.
>
> ...og nej - jeg er ikke selv blevet blitz'et.
>
> /Martin

Yessir, de kan sagtens få plads. Hvis du skal have et tip til at undgå at
blive blitzet så bare jok på sømmet når der rent faktisk er vejarbejdere til
stede. Skulle du derimod komme forbi en lørdag aften hvor der ikke er megen
trafik og slet ingen vejarbejdere så skal du satme passe på.

/Abildgaard

Fra : Søren Steffensen

Dato : 26-04-06 17:13

Mødte 2 derude en dag i myldertiden !!!
De holder ofte bag en stor trailer med skilt om at man skal køre uden om den
!

--

Søren Steffensen

Fra : Søren Steffensen

Dato : 26-04-06 17:13

Fra : Per Groth Ludvigsen

Dato : 27-04-06 16:46

> [...]
> skræk og advarsel eller er der kontrol?
> Jeg har svært ved at se hvordan de får plantet fotovogne på den trange

Den er desværre god nok, er netop blevet blitzet med 58 km/t, hvor der var
skiltet med 50 km/t, at betale kr. 500 ved kasse 1.

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 28-04-06 12:03

Per Groth Ludvigsen wrote:
> "JS" <js_539@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Den er desværre god nok, er netop blevet blitzet med 58 km/t, hvor
> der var skiltet med 50 km/t, at betale kr. 500 ved kasse 1.

Så har du jo kørt 61 km/t.

Godt jeg ikke er så´en en fartbølle :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 28-04-06 13:05

Per Henneberg Kristensen wrote:

> Så har du jo kørt 61 km/t.
>
> Godt jeg ikke er så´en en fartbølle :)

LOL

Men er det ikke efterhånden børnelærdom at vejarbejde på motorvejen
er lig med fartkontrol ?

--
Christian
http://www.yee-haw.dk