Bremseslange sidder urokkeligt fast til ca~
Fra : Carsten

Dato : 24-04-06 22:49

Ligger hjemme indkørslen, og skulle bare lige.

nu sidder jeg med en bremseslange som jeg IKKE kan få af caliperen. og
slangen vil heller ikke af bremserøret sådan lige.

hvordan taget man anderledes fat når man ikke har varme til rådighed.

caliper og slange skal ikke bruges mere nyt ligger klar.

PS: er en gammel 1992 fiat uno 1.0

--
- "Meld dig som bloddonor - gør en forskel".
Blodbanken i Nykøbing F. kan kontaktes på telefon 54 88 57 20.

Fra : Ukendt

Dato : 24-04-06 22:59

"Carsten" <cc.palm@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> hvordan taget man anderledes fat når man ikke har varme til rådighed.
>
> caliper og slange skal ikke bruges mere nyt ligger klar.

Så tager du i aldi eller lign og køber sådan en lille gasbrænder. Den er
kanon til dette formål, du skal bare have masser af vand klar hvis der
skulle gå ild i noget.
Mener de sælger gasbrænderen som en til madlavning, grille koteletfisk med
og lign.

--
Tom

Fra : John Sahl

Dato : 25-04-06 09:02

Tom wrote:
> [...]
> der skulle gå ild i noget.
> Mener de sælger gasbrænderen som en til madlavning, grille

Helt korrekt, jeg har tidligere advokeret for den brænderher inde,
den virker fint til sådanne småting!

Hvis du er heldig har konen den allerede ude i køkkenskabet

--
John Sahl,
http://www.fotofaelden.dk - ikke helt det du troede

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 25-04-06 06:07

Carsten skriver:

> nu sidder jeg med en bremseslange som jeg IKKE kan få af caliperen. og
> slangen vil heller ikke af bremserøret sådan lige.

Gummislange ?

Knibtang.

Klaus
--
Pænt pynt i stuen:

Fra : Carsten

Dato : 25-04-06 06:41

Hjælper bare ikke på samlingen i den anden ende af slangen så. det er en
trykbremseslange med forskruninger i begge ender som sidder FAST

Fra : Andersen [3650]

Dato : 25-04-06 18:45

"Carsten" <cc.palm@c.dk> skrev i en meddelelse
> PS: er en gammel 1992 fiat uno 1.0

Spaghettomobil. Ud med skidtet og ind med
en rigtig bil
(jeps jeg er Fiat hader så det basker)

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 26-04-06 22:53

Carsten wrote:
> [...]
>
> hvordan taget man anderledes fat når man ikke har varme til rådighed.
>
> caliper og slange skal ikke bruges mere nyt ligger klar.

En ViceGrip-tang kan tage sindssygt godt fat. Jeg har selv brugt sådan
en på fastgroede hydraulikrørs-nipler med godt resultat. Her er en der
ligner:
http://www.biltema.dk/products/product.asp?iSecId=880&iItemId=80676

--
'00 Citroën Xantia 2.0 HDi Weekend