Aircon rep Nordsjælland
Fra : JimR

Dato : 24-04-06 07:43

Min Krøjsler 300M har tabt pusten og vil ikke køle. Kender nogen nogen der
kan fikse aircon'en i et motorrum hvor man stort set ikke kan få en finger
ned? Jeg fik den fyldt op sidste år men det sivede ud efter en måneds tid.
De sagde de fyldte spormiddel i så det skulle være muligt at finde en
utæthed.

JimR
Fredensborg

Fra : MK

Dato : 24-04-06 09:40

"JimR" <nom@il.dk> skrev i en meddelelse

> Min Krøjsler 300M har tabt pusten og vil ikke køle. Kender nogen nogen der
> kan fikse aircon'en i et motorrum hvor man stort set ikke kan få en finger
> ned?

Ja, du skal blot tage fat i Bigas i Birkerød. Ham bruger vi hver gang,
der skal reppes noget aircon-/klima-halløj... - tlf. 4581 2235
www.bigas.dk

Jeg ved ikke, hvorfor han ikke skilter med det, men han kan sit kram !

Fra : ena

Dato : 24-04-06 15:20

Prøv at mail mig på vovhornFJERN@DETTEnicolaisen.mail.dk

Jeg kan ordne det til en skarp pris