/
Forside
/
Interesser
/
Fritid
/
Biler
/
Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn
*
Kodeord
*
Husk mig
Brugerservice
Kom godt i gang
Bliv medlem
Seneste indlæg
Find en bruger
Stil et spørgsmål
Skriv et tip
Fortæl en ven
Pointsystemet
Kontakt Kandu.dk
Emnevisning
Kategorier
Alfabetisk
Karriere
Interesser
Teknologi
Reklame
Top 10 brugere
Biler
#
Navn
Point
1
dova
36582
2
alimak
21895
3
EA_HS
19179
4
refi
16217
5
transor
15483
6
Cortina01
14584
7
pallenoc
13678
8
3773
13117
9
geu
12469
10
Nordsted1
11856
Skvat Punto med startproblemer
Fra :
Studen
Dato :
23-04-06 12:54
Hej NG
Så er den fannerme gal igen med skvatten ('96 1.2 60hk). Startermotoren har
igennem længere tid lydt af h*lvede til, men har dog kunnet starte kareten.
Forleden var det slut med at starte - om det så var startmotoren vides ikke,
men den blev skiftet under banden og svovlen i går. Desværre vil den fine
italienske kvalitet stadig ikke samarbejde. Den får umiddelbart masser af
benzin (tændrørene var godt våde ved inspektion) og der er også gnist på
tændrørene (lagt på motoren med hætten på).
Der er blevet arbejdet godt og grundigt med den nye startermotor, og jeg
(vi) har forsøgt at løbe pjatten igang uden held.
Har I nogen ideer til videre fejlsøgning/afhjælpning? Der har simpelthen
været så meget galt med dette fine stykke mekanik, at intet desværre kan
udelukkes. Prøver nu at skrue alle tændrør ud i håb om, at problemerne
skyldes pjaskvåde tændrør/cylindre.....
På forhånd tak
Morten
Studen (
23-04-2006
)
Kommentar
Fra :
Studen
Dato :
23-04-06 18:29
"Studen" <studen@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:444b6abb$0$149$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Så er den fannerme gal igen med skvatten ('96 1.2 60hk). Startermotoren
> har igennem længere tid lydt af h*lvede til, men har dog kunnet starte
> kareten. Forleden var det slut med at starte - om det så var startmotoren
> vides ikke, men den blev skiftet under banden og svovlen i går. Desværre
> vil den fine italienske kvalitet stadig ikke samarbejde. Den får
> umiddelbart masser af benzin (tændrørene var godt våde ved inspektion) og
> der er også gnist på tændrørene (lagt på motoren med hætten på).
Så kører vidunderet igen.... The "Italian Stallion" fik åbenbart mere saft
end hvad godt var....
Det var heldigt jeg fik den kørende igen. Så behøver jeg ikke skubbe den ud
over en italiensk klippeside - næ nej, den kan søreme køre selv ;)
Tak for inputs;)
Morten
Ukendt (
24-04-2006
)
Kommentar
Fra :
Ukendt
Dato :
24-04-06 06:26
"Studen" <studen@gmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Tak for inputs;)
>
Når nu ingen er så kloge som du selv, ville det være rart hvis du tilslut
fortalte hvordan du afhjælp probs. Det kunne jo være vi så kunne hjælpe en
anden ;).
Søg
Alle emner
Interesser
Fritid
Biler
Indstillinger
Spørgsmål
Tips
Usenet
Reklame
Statistik
Spørgsmål :
177558
Tips :
31968
Nyheder :
719565
Indlæg :
6408897
Brugere :
218888
Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste
Copyright © 2000-2024 kandu.dk. Alle rettigheder forbeholdes.