Erfaringer med dette dæk?
Fra : Flemming Hansen

Dato : 20-04-06 11:21

Hej

Er der nogen som har prøvet eller kender nedenstående dæk.
TNG Star Performer UHP 205/55 R15 88H

Kan købes til 385,- kr. stk hos deakonline.dk, hvilket lyder meget billigt.

Mvh.
Flemming

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 20-04-06 12:34

Flemming Hansen wrote:
> Hej
>
> Er der nogen som har prøvet eller kender nedenstående dæk.
> TNG Star Performer UHP 205/55 R15 88H
>
> Kan købes til 385,- kr. stk hos deakonline.dk, hvilket lyder meget billigt.

Så er det nok også noget skrammel.
Husk, det er dækkene som stopper bilen.

--
Christian
http://www.yee-haw.dk

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 20-04-06 23:07

Flemming Hansen wrote:
> [...]
> TNG Star Performer UHP 205/55 R15 88H
>
> Kan købes til 385,- kr. stk hos deakonline.dk, hvilket lyder meget

OK - så gider jeg ikke skifte bremseklodser næste gang......
Jesper Hedegaard
GS500E når vejret spiller
Ford når det spilder

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 21-04-06 08:54

Jesper Hedegaard wrote:
> "Christian B. Andresen" <trav@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> OK - så gider jeg ikke skifte bremseklodser næste gang......

Dækkene er stadig bilens kontakt til vejen, og ultimativt er det
friktionen mellem dæk og vej som stopper bilen, hvis ikke
karroseribremsen gør det.

Std. bremseklodser og skiver skal nok kunne bremse nok til at dækkene
slipper.
Tidspunktet for hvornår dækkene slipper er bestemt af deres kvalitet,
og dæk er et sikkerhedsudstyr.

--
Christian
http://www.yee-haw.dk