Bilstereo m. Bluettoth og tlf-funktion
Fra : Carsten

Dato : 17-04-06 16:20

Er der nogen, der har kender til mærker/modeller med flg. specs :

- stereoradio m. min. 4 x 30 W
- CD/CD-R/MP3 afspiller
- Bluetooth funktion, der auto. synkroniserer mobilens telefonbog og
overtager telefonfunktionen
- muting af musik ved indgående opkald og telefonsamtale sendes via
anlæggets højttalere

Jeg ved der findes et par få på markedet, men hvilke virker 100%. der skulle
også være en ny SONY på vej.

hilsen
Carsten

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 17-04-06 16:37

"Carsten" <do.not.reply@to.me.com> skrev i en meddelelse
> Er der nogen, der har kender til mærker/modeller med flg. specs :

Yep :) - Jeg har Pioneers
(http://www.pioneer.dk/eur/product_detail.jsp?product_id=10477&taxonomy_id=25-121)

> [...]
> overtager telefonfunktionen
> - muting af musik ved indgående opkald og telefonsamtale sendes via

Den opfylder alle ovenstående krav. Fungerer glimrende sammen med min Nokia
6230i og kan kun anbefales herfra.

\Mandal

Fra : Jens Vejmand & Holge~

Dato : 17-04-06 16:56

Parrot Rhythm N' Blue

http://www.parrot.biz/products/index.php?id=rhythmnblue

uden at kende Pioneers prisen, ville jeg tor, at det kunne gøes billigere
med Parrrot (som eftersigende sklule være lækker!)

mvh

JV

Fra : Carsten

Dato : 17-04-06 20:16

Jeg har også kig på parrot'en men har hørt om problemer med den.

Har du nogle erfaringer med den ?

Carsten

Fra : Jens Vejmand & Holge~

Dato : 18-04-06 19:41

Nope, men min arbejdsplads sæger den i hobetal!
Jeg skal dog gerne forhøre om der er/har været probs med den ...
stay tuned

JV

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 17-04-06 17:16

Carsten skriver:

> Jeg ved der findes et par få på markedet, men hvilke virker 100%. der skulle
> også være en ny SONY på vej.

Hvilken telefon skal det virke med ???

Jem og Fix har en bilradio med BT handsfrre til 1250 kr.

Nu er der ingen undskyldning for ikke at få HF...

Klaus
--
Pænt pynt i stuen:

Fra : Andersen [3650]

Dato : 17-04-06 19:44

> [...]
> anlæggets højttalere
>
> Jeg ved der findes et par få på markedet, men hvilke virker 100%. der

Har haft den billige fra Aldi til 995,-
Den kan ikke anbefales. Da vi afleverede den igen fortalte bestyren fra Aldi
at vi var ikke de eneste der havde bøvl med at få den til at virke optimalt.
Desuden var den blå BT lampes blinkeri også en pain in the butt.

Fra : Broegger

Dato : 17-04-06 22:15

> [...]

> anlæggets højttalere
>
> Jeg ved der findes et par få på markedet, men hvilke virker 100%. der

Jeg kører med denne Pioneer. http://shorterlink.com/?48K4S4

Den virker udemærket men har ikke autosynkronisering med telefonbogen. Og
man skal ikke have telefonen installeret for tæt på radioen.

Ellers spiller den perfekt. Der er i alle fald lyd nok på!

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk

Fra : Martin Rise Christen~

Dato : 20-04-06 10:08

"Broegger" <thomas@removethisbroeggerklanen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Den virker udemærket men har ikke autosynkronisering med telefonbogen. Og
> man skal ikke have telefonen installeret for tæt på radioen.

Hvorfor må den ikke være for tæt på radioen? Jeg er iøvrigt glad for min....

--
Mvh,

Martin (K)Rise Christensen
Work is for people that don't know how to ski

Fra : Broegger

Dato : 20-04-06 13:50

"Martin Rise Christensen" <martin.sletslet.dette@rise.dk> skrev

> Hvorfor må den ikke være for tæt på radioen? Jeg er iøvrigt glad for
> min....

Støj fra telefonens modtagelse... Det lyder af h. til for dem der ringer.
Men hjælper når jeg flåer telefonen ud af holderen og smider den på sædet
i stedet.

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk