Jeg er træt af Amatører ! (T-hansen ...~
Fra : jan@stevns.net

Dato : 16-04-06 08:39

G'morgen i hytterne - på denne dejlige Påske Søndag

Som emnelinien nok har advaret : THansen igen ;(

Here goes - Skulle partout have et sæt bremseskiver, og klodser til
den snart berømte container (vor Previa) - og da jeg er på besøg hos
Kim Voss, da meldingen indløber, er der på en lørdag jo næsten kun et
sted, de har de dele på lager , så fra Birkerød, sættes kursen mod
Glostrup

Ikke alene er der en krig af mennesker -
der er også en dør i indgangspartiet, der mangler sine dørstop,
hvorfor døren står og banker - til ulidelighed - og nejda - på
forespørgsel, har de da selvklart i den biks, ikke et lille stykke
gummi med selvklæbende bagside, man kunne sætte på glasset, så folk i
det mindste kunne undgå at skulel høre på den infernalske larm -

nåehh ja - oppe ved kassen, er umba-bumpa grejet monteret, åbenbart
med den samme headbanger cd i samtlige radioer, eneste lyd, der
kommer når nogen lige skal lytte er gadda gung, gadda gung, gadda gung

Til sagerne - jeg får endeligt efter knap en times ventetid - sagde
nogen en engels tålmod ?? - mine klodser, som ligner, der står da
Previa 2.4 - 90-00 på æsken

Men kassen med bremseskiverne -Hvorfor står der Mitsubishi på den ?

Fanger lige ekspedientens opmærksomhed - han er jo klart nok ved
andre kunder, men mit stemmebånd virker da endnu

Duehh - Den kasse bremseskive her - den virker da forkert ?

Han slå nummeret op på skærmen - kontrollerer stregkoden - hmmm

det bør være dem - han går bagud, måske på lageret - og konfererer

Komemr tilbage - det er dem - ok siger jeg, meget mistroisk !

Kører så vejen ned, hvor containeren er strandet, og begynder at pille
hjul af - nu kan folk jo regne ud, jeg ikek med egne øjne har set
skiverne in real life - ikke sandt - jeg løsner hjulbolte 1 - 2 - 3-
4- 5 .... og piller hjulet af - aha... det var ikke klodserne i
førersiden der kørte metal mod metal

Hør .. hvad er nu det ? Størrelsen på skiven - hmmmm og der er 2
i pakken fra thnasen - Jeg aner et misforhold på vægten

kigger i kassen - 2 fine nye skiver - men hva helvede - 4 hul's

og diamenteren ? Arghhhhhh!!!!!!!!!!

Jeg ved ikek hvad de er til - men det er satme ikke til en Previa

På mirakuløs vis, lykkedes det Vibeke at kaste så meget vand på bålet,
at mit hår stadig har minimumslængden - og jeg fandt det ok, at jeg
ikke måtte køre til Glostrup, og se om ikke de satans skiver, kan
bruges som en frisbee - måske jeg kunne ramme døren i den skidbiks ?

Så får de da nye støjsvage gummistop ;(

Tænker som en gal - Biltema ! De bor indenfor kort rækkevidde fra
Vordingborgs omegn, der er en lille chance - godtnok har de ikke
Previa skiverne, men kan dem til Camry 2.2 fra 92-96 mon være den
samme ? Det er værd at prøve - så hu hej - mest hu ! - fuld hane
på alle 6 propper, og mirakuløst nok, brager jeg gennem døren til
Biltema - 2 minutter i lukketid - leder som en idiot efter 62-347 -
kan ikke finde lortet, nok mest fordi det er 62-247 jeg skal se efter

( de øjne, skal sgu' snart til reparation! )

Men - det er en 5 huls, skiven har samme diameter, og tykkelse -
ventileret - jada - men koppen er 5 millimeter for lav

Dammmmmm.....

Så stille og roligt retur Klarskov - kigger lige på bensinmåleren,
der åbenbart målet tomrum i stedet ;( Ohhhhh......

Kan på dampene lige nå Sallerup, hvor der er en tank - dem er der kun
en af på vejen mellem Næstved og VOrdingborg

Økokørsel min dreng - økokørsel ! Det er sagen

Så nu er det søndag morgen - Containeren holder stille, uden bremser,
og Århusianerfærgen, er i fast rutefart igen

Vi skulle jo også lige have hentet halm og foder til krikkerne, det
måtte ske på ordinær vis , den lange trailer, og vupti

Satme godt jeg ikke har nået at save krogen af færgen - den er der
nemlig ikke mere, til syn lovede jeg at demontere den

Nåehh ja - det glemte jeg, bilen (færgen) er jo atter nysynet, det
skal dælme have lov at opleve de 400.000 kilometre - der mangler nu
kun 1200 kilometre ;)

Har man grinet færdig nu ? godt så

og en fortsat god morgen !

Jeg skal på tirsdag, aflægge en hvis biks i Glostrup, et lille besøg -
og lydtrykket, vil kunne overdøve selv deres hangtjubang
powergigantmonster2500papwatt megaanlæg - så skal du til Thansen, på
tirsdag efter Påske, kan du nok forvente en på opleveren ;)

(Fruen har lovet at prøve at huske videokameraet)

--
jan@stevns.net

Fra : Ukendt

Dato : 16-04-06 09:14

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> powergigantmonster2500papwatt megaanlæg - så skal du til Thansen, på
> tirsdag efter Påske, kan du nok forvente en på opleveren ;)

hehe, det hjælper ikke at skælde dem ud, jeg HAR prøvet det flere gange. Jeg
tror de ansatte bliver udvalgt efter kriterier som ville have fået enhver
anden virksomhed i sø- og handelsretten med en konkursbegæring.
Ok de er da flinke nok og der plejer ikke være problemer med at få tingene
byttet, men det de sælger er nogle gange det værste l*rt og selvfølgelig er
det ALTID forbundet med fejl. Jeg tror simpelthen at opgaven med at skulle
håndtere varer der kræver en vis form for viden, er FOR stor en opgave for
dem.
Jeg ved snart ikke hvor mange skrækhistorier der ligner din, jeg har (men
der er MANGE) ))

Jo du skal alligevel have en af de sidste jeg havde. Jeg havde bestilt en 10
forskellige reservedele til en gamle Yamaha knallert. Det gik selvfølgelig i
TOTAL kage, hvor jeg fik meget mere udleveret end jeg havde bestilt.....en
uge efter ringer så en ekspedient med lille stemme at han har begået en fejl
og jeg har fået noget jeg ikke har betalt for. Jeg kan kun bekræfte at det
er rigtigt samtidige med at jeg også har fået en del forkert ting.
Jeg begynder at presse ham lidt ved at sige at jeg kommer kun ud med tingene
SÅFREMT at de betaler transportudgifterne....det bliver han godt nok ikke
glad for, men jeg er hård og siger at det ikke er MIG som har lavet en fejl
og at jeg ikke har tænkt mig at afholde udgifterne i forbindelse med hans
fejl (hehe arrrrh hvor er det bare fedt at have fat i den lange ende).
Godt enden bliver at han indvilliger i at betale transporten.

Jeg kommer ud med de forkerte ting som skal byttes samt hjemmefra har jeg
nøje udregnet hvor meget jeg skal efterbetale. Igen ved thansen, husker jeg
på ALLE de mange mange gange jeg har kørt forgæves pga. deres fejl og tænker
at nu skal de udfordres. Så mens han er ved at udregne hvad jeg skal have
retuneret og hvor meget jeg så skal betale, ja så finder jeg ydeligere nogle
ting som jeg vil købe.......harrhaha, det går selvfølgelig total kage i
regningen igen.

Så det med at kunne lægge tal sammen og trække dem fra hinanden igen det kan
de ikke.
HEhe det var min lille hævn

--
Tom

Fra : Broegger

Dato : 16-04-06 09:57

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> skrev

<snip>

> Jeg ved snart ikke hvor mange skrækhistorier der ligner din, jeg har
> (men der er MANGE) ))

Jeg har en (EEN) positiv oplevelse fra TSvansen. Da jeg købte en adapter
til mit træk op Octaviaen. Den virker upåklageligt og jeg stod næsten
ikke i kø!

<snip>

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk

Fra : C. Caspersen

Dato : 16-04-06 10:02

> HEhe det var min lille hævn

LOL! Pønser selv på noget tilsvarende !

/Caspersen

Fra : Klaus A

Dato : 16-04-06 09:20

> [...]
> Kim Voss, da meldingen indløber, er der på en lørdag jo næsten kun et
> sted, de har de dele på lager , så fra Birkerød, sættes kursen mod

- cut en masse sjovt...

Man kunne jo fristes til at sige man får hvad man betaler for, men jeg er
ikke sådan at friste, så det holder jeg mig fra.

Er stumperne så meget dyere hos den lokale Toyota112%'s pusher, at TH er et
seriøst alternativ? Hvad med alle de andre steder de sælger uoriginale
stumper (B&U, Merkonomen, Auto-G etc. tilføj selv de lokale).

Klaus A

Fra : MK

Dato : 16-04-06 09:41

"Klaus A" <dknews@FJERNESautzen.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> ikke sådan at friste, så det holder jeg mig fra.
> Er stumperne så meget dyere hos den lokale Toyota112%'s pusher, at TH er

hvis man partout skal ha' et sæt en lørdag, er Toyota næppe kapabel?

Fra : Møller

Dato : 16-04-06 10:04

"MK" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> wrote in message

> "Klaus A" <dknews@FJERNESautzen.com> skrev i en meddelelse

> hvis man partout skal ha' et sæt en lørdag, er Toyota næppe kapabel?

Det er da enkelt:

Dårlig planlægning.
Jan har vel ikke noget at gøre med EDB? for stilen passer

God Påske
Møller

Fra : jan@stevns.net

Dato : 16-04-06 10:27

"Møller" <em@g.2.n.dk> skrev :

>Dårlig planlægning.

Ha !

Kan man nu ikke længere stole på en 112% bil ?

Narjjjj du - det var ikke mig der hørte dem skure.

>Jan har vel ikke noget at gøre med EDB? for stilen passer

grrrr.....
--
jan@stevns.net

Fra : Benny Højvælde

Dato : 16-04-06 19:10

> [...]
> et
> seriøst alternativ? Hvad med alle de andre steder de sælger uoriginale

Der har du helt fejl, TH er ikke seriøst.

Starteren var død på min gamle Corolla. Greb knoglen og ringede til TH. Den
var på lager og kostede tæt på en tusse
Havde hørt at Toyota havde tilbud på "gamle" reservedele så de fik lige et
kald.
Den flinke reservedelsmand sagde: Jow det er dine kontakter der er slidt op.
De koster 63 kr + moms. Det var jo dejligt at høre.
PS en ny orginal starter kostede 1200 - 1300.

For 3 måneder siden opgav min generator at lave strøm efter 200 kkm. Igen
var jeg så dum at ringe til TH. Jo den var på lager til 995,-
Suk men den er ikke til at undvære. Ny generator monteres.
Efter små 100 km er remmen ødelagt (beltrem).
Mystisk for den går normalt lige så langt som generatoren, men ny rem
monteres.
Igen holder remmen 100 km og så er den ødelagt igen. Her opdager jeg at
remskiven på den nye generator sidder 3-4 mm længere ude end den orginale.
Efter at have sammenlignet med 2 andre generatorer der var på lager hos den
lokale TH, måtte jeg erkende at det bedste jeg kunne gøre var at skære en
enkelt rille af remmen. Sådan kører jeg nu.

Benny

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 16-04-06 21:29

on 16-04-2006, Benny Højvælde supposed :
> [...]
> De koster 63 kr + moms. Det var jo dejligt at høre.
> PS en ny orginal starter kostede 1200 - 1300.

Det beskriver jo egentlig meget godt forskellen mellem prof. mekaniker
og ungarbejder hos THansen...

"Tell them, what you’re going to tell them Then tell them And then tell
them, what you just told them" - Nancy Graham

Fra : Armand

Dato : 17-04-06 00:14

Henrik Stidsen skrev:
> on 16-04-2006, Benny Højvælde supposed :
>
> Det beskriver jo egentlig meget godt forskellen mellem prof. mekaniker
> og ungarbejder hos THansen...

Altså:
T-hansen er et supermarked der sælger dig det du spørger til og man
handler der af simpel nærighed!

Man kan vel også komme til at købe en forkert spade hos Harald-Nyborg og
først senere blive gjort opmærksom på fejlen en dag man tilfældig har
fat i en anlægs-gartner :-|

Skal man have råd og dåd er det det mærkeforhandlerens
reservedels-ekspedient der ved nærmere - Men også dér synes jeg at der
er en stor udskiftning med relativt uvidende lager-ekspedienter til følge!

Er man helt i vildrede er det en mekaniker man skal have fat i, og selv
blandt mekanikere findes der uvidende hhv. særdeles kyndige individer,
og som for lagerekspedienterne er der ike nogen garanti for at den mest
kyndige findes ved mærke-værkstedet

--
Armand.

Fra : jan@stevns.net

Dato : 17-04-06 06:18

Armand <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev :

>Altså:
>T-hansen er et supermarked der sælger dig det du spørger til og man
>handler der af simpel nærighed!

Problemet opstår, når du får noget andet end det du spurgte til - vel
at mærke spurgte i flere omgange ...

>Man kan vel også komme til at købe en forkert spade hos Harald-Nyborg og
> først senere blive gjort opmærksom på fejlen en dag man tilfældig har
>fat i en anlægs-gartner :-|

En forkert spade ?

--
jan@stevns.net

Hvem dælen har nu stillet en Nissan i min carport ???

Fra : Ukendt

Dato : 17-04-06 09:51

> Problemet opstår, når du får noget andet end det du spurgte til - vel
> at mærke spurgte i flere omgange ...

> En forkert spade ?

Jep man kan risikere at få en til venstre fod når den skulle have været til
højre fod

--
Tom

Fra : Armand

Dato : 17-04-06 11:28

jan@stevns.net skrev:

> En forkert spade ?

Tjaeh :-/
I .fritid.hus-og-have er der sikkert folk der kan tale lige så længe om
spader som du kan om firehjulstræk

--
Armand.

Fra : jan@stevns.net

Dato : 17-04-06 16:25

Armand <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev :

>I .fritid.hus-og-have er der sikkert folk der kan tale lige så længe om
>spader som du kan om firehjulstræk

firhjultræk ? mig ?

Det ejer jeg da ikke noget af

;)

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 17-04-06 16:59

> firhjultræk ? mig ?
>
> Det ejer jeg da ikke noget af

Er det nogen hindring for at tale om det?....;).

Fra : jan@stevns.net

Dato : 17-04-06 17:07

"Jørgen M. Rasmussen" <j.m.rasmussen.tabort@os.dk> skrev :

>Er det nogen hindring for at tale om det?....;).

tale om hvad ? ;)

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 17-04-06 17:35

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

> tale om hvad ? ;)

Spader.... ., hvis du ikke ved noget om 4x4.

Fra : jan@stevns.net

Dato : 17-04-06 18:07

"Jørgen M. Rasmussen" <j.m.rasmussen.tabort@os.dk> skrev :

>Spader.... ., hvis du ikke ved noget om 4x4.

Spader ? Jeg har ikke noget behov for at ævle om spader.

)

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 17-04-06 18:36

> Spader ? Jeg har ikke noget behov for at ævle om spader.

Så holder dig til 4x4, så får du ikke sagt noget forkert.

> Hvem dælen har nu stillet en Nissan i min carport ???

En spade? ;).

Fra : jan@stevns.net

Dato : 17-04-06 19:03

"Jørgen M. Rasmussen" <j.m.rasmussen.tabort@os.dk> skrev :

>En spade? ;).

Nej - han er sgu' en skovl - han troede jeg havde glemt han skyldte
mig at ordne en dynge mursten....

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 16-04-06 11:20

Hej!

jan@stevns.net wrote:

> [...]
> meldingen indløber, er der på en lørdag jo næsten kun et sted, de har de dele
> på lager , så fra Birkerød, sættes kursen mod Glostrup

Tak for sidst :)

T-Svansen er så endnu engang beviseligt nogle papnakker (eller ihvertfald deres
trænede lager-aber ).

Jamen, så må du jo kigge forbi.... Toyota 112% istedet og betale hvad det
koster. Det er jo ikke Ford-priser, men det må du jo leve med

(Kan du ikke få værkstedsrabat hos Toyota på en eller anden måde?)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : jan@stevns.net

Dato : 16-04-06 11:39

Kim Voss Schrader <usenet1@mumbojumbo.dk> skrev :

>Tak for sidst :)

Velbekomme ;) Tøserne blev sgu' svært glade for at ku' se deres
film igen ;)

>Jamen, så må du jo kigge forbi.... Toyota 112% istedet og betale hvad det
>koster. Det er jo ikke Ford-priser, men det må du jo leve med

Jeg havde gerne hentet stumper hos Toyota, men lørdagsåbent ?

>(Kan du ikke få værkstedsrabat hos Toyota på en eller anden måde?)

Jeg ved det ikke.

--
jan@stevns.net

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 16-04-06 12:05

Hej!

jan@stevns.net wrote:

> Velbekomme ;) Tøserne blev sgu' svært glade for at ku' se deres
> film igen ;)

Lyder godt :)

> Jeg havde gerne hentet stumper hos Toyota, men lørdagsåbent ?

Tja, nu bruger jeg jo faktisk igen Ford som reference. Der er faktisk ofte
lørdagsåbent ml. 11 og 13 på Firskovvej i Kgs. Lyngby. Om det samme gælder
Toyota ved jeg så ikke....

> Jeg ved det ikke.

Men du burde nok undersøge det Jeg har fornyligt købt en forlygte til en
Mondeo fra '98. Normalprisen var knap 1200,- og med rabatten fratrukket landede
prisen på 791,- incl. moms :) Og der var 60% rabat på div. filtre... Normalen er
vist 15% på hvad der ikke er sliddele. Kræver dog, at man kan
"brancheidentificere sig"

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Armand

Dato : 16-04-06 12:28

Til hele historien synes jeg også at høre, at jeg jævnligt hører at en
bil holder en dag eller to ekstra på (mærke-)værksted "fordi man havde
fået den forkerte stump hjem" :-|

I mine to nærmeste T-Hansen bikse har jeg for længe siden spottet dém
der er værd at tale med, og det er ingen sag at give plads i nummerkøen
for at komme til hám istedet for den yngste konfirmand hvis bedste
egenskab sikkert er kendskab omkring scootere, hvilket andre så nyder
godt af!

--
Armand.

Fra : Kim Kristensen

Dato : 16-04-06 11:22

> [...]
> tirsdag efter Påske, kan du nok forvente en på opleveren ;)
>
> (Fruen har lovet at prøve at huske videokameraet)

Det er I hvert fald sur numse, men det er jo ikke første gang T.Hansen har
optrådt med lignende held.

Jeg skal I hvert fald sørge for at holde mig fra Glostrup og omegn tirsdag
formiddag

Med venlig hilsen Kim

Fra : jan@stevns.net

Dato : 16-04-06 11:40

"Kim Kristensen" <kim01@kristen_nospam_sen.tdcadsl.dk> skrev :

>Jeg skal I hvert fald sørge for at holde mig fra Glostrup og omegn tirsdag
>formiddag

Kylling ;)

--
jan@stevns.net

Fra : Psypher

Dato : 16-04-06 11:59

> Kylling ;)

Har oplevet de har solgt et sæt alubamser hvor de kun gav 8 bolte
med til alle 4 hjul og heller ingen centreringsringe, manden kom ud til
et andet kendt firma og spurgte om det kunne være rigtigt at hans
bil skulle ryste sådan, den havde jo lige fået nye hjul, Thansen
havde sagt at det var rigeligt at køre med 2 bolte i hvert hjul, det er
en af de groveste jeg endnu har hørt.

--
Regards Psypher
CBR954RR Fireblade '02

Fra : Niels Bengaard

Dato : 16-04-06 12:17

> [...]
> bil skulle ryste sådan, den havde jo lige fået nye hjul, Thansen
> havde sagt at det var rigeligt at køre med 2 bolte i hvert hjul, det er

Det er en af de bedste århushistorier jeg har hørt i lang tid. lol.

Niels

Fra : Thomas J.

Dato : 16-04-06 12:09

Den Sun, 16 Apr 2006 12:21:34 +0200 sendte "Kim Kristensen"
<kim01@kristen_nospam_sen.tdcadsl.dk> følgende røgsignaler:

>Jeg skal I hvert fald sørge for at holde mig fra Glostrup og omegn tirsdag
>formiddag

Vil du ikke være rar at klippe lidt i det indlæg du svarer på?

Det var noget af en "lokumsrulle" at scrolle igennem før man kom til
dit svar.

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04

Fra : Barfly.

Dato : 16-04-06 13:27

< >
> [...]
> tirsdag efter Påske, kan du nok forvente en på opleveren ;)
>
> (Fruen har lovet at prøve at huske videokameraet)

hvorfor det?,-jeg mener gutten i butikken har nok som mål at alle bliver
tilfredse kunder, du og han går da bedst fra butikken ved at havde haft en
god oplevelse, dvs. når du skal ned og bytte dine vare, så tror jeg mest at
I begge har det bedst hvis du forklare problemet på en saglig måde,-jeg er
sikker på at han også vil være mere villig til at hjælpe dig bedre,-og du
vil da selv gå derfra med en bedre følelse...

Fra : Finn Guldmann

Dato : 16-04-06 13:43

Barfly. skrev:
> [...]
> sikker på at han også vil være mere villig til at hjælpe dig bedre,-og du
> vil da selv gå derfra med en bedre følelse...

Hvorfor det? Jan havde jo allerede påpeget problemet lørdag. Men fået at
vide at det var som det skulle være.

Når man så har haft en bil holdende i fire dage p.g.a. deres fejl skal
de da have lov at lære hvad man mener om dem.

Der er da kun tilbage at håbe at den "ekspedient" der var der lørdag er
den samme som er der på tirsdag.

--
MVH Finn (6340) Opel Ascona 1,6 fra '86

Fra : jan@stevns.net

Dato : 16-04-06 13:49

"Barfly." <unvalid@(SSSSS)mail.dk> skrev :

>hvorfor det?,

Fordi det vist er tiltrængt, at de lærer at få korrekte varer på deres
lager, og udvise bare en smule logik i deres hoveder, fremfor at stole
blindt på hvad der står på skærmen

> [...]
>være mere villig til at hjælpe dig bedre,-og du vil da selv gå derfra med en bedre følelse...

Jeg var lige ved at sige : "Sådan en gang pladderpædagogisk ævl !"

Du mener det nok godt nok - men helt ærligt ... deres mission er at
vride så mange kroner ud af folk, på så kort tid som muligt - hvis du
tvivler på det, skal du have dine skolepenge tilbage

De er da, om nogen, komplet ligeglade med om jeg kommer tilbage en
anden gang

Når de ikke reagerer positivt på et forslag om at smide noget i klemme
i gøren så folk bliver fri for at stå en time, og høre på den
infernalske larm døren lavede, tror du så selv på at kundernes
velvære inde i biksen rager dem ret meget ?

Jeg kan sagten forklare problemet på en yderst saglig, og enddog en
meget pædagogisk måde

"Kan du tælle ?"

Fint

Kan du tæle til 4 ?

Fint

Kan du også tælle til 5 ?

Fint

Ved du hvad forskellen er på en Mitsubish og en Toyota ?

Fint

Kan du se logikken i at en kunde undrer sig over der står Mitsubishi
uden på en pakke, hvori der angiveligt burde have været noget til en
Toyota ?

Nå - skærmen fortælelr dig kunden er dum i lampen ? Ok

Nu skal du lige..............................................

Nej du ... De er satme (pardon my french) nogle amatører !

--
jan@stevns.net

Fra : Barfly.

Dato : 16-04-06 13:59

<jan@stevns.net> wrote in message

> [...]
>

> Nu skal du lige..............................................
>

> Nej du ... De er satme (pardon my french) nogle amatører !

ja de er nogle klovner, jeg har oplevet det samme i Thansen, men når jeg
kommer tilbage og brokker mig, så vil jeg da havde ham gutten til at gøre
mest muligt for mig, og det opnår jeg ved at tale på en måde så han yder
mest for mig, og ikk ved at hælde galde ud over ham....jeg anser det bare
100% prof. og vil have max ud af en dårlig situation...

Fra : Michael Jensen

Dato : 16-04-06 14:07

<jan@stevns.net> wrote in message
> "Barfly." <unvalid@(SSSSS)mail.dk> skrev :
>

> Nej du ... De er satme (pardon my french) nogle amatører !

HØRT!!!

\Michael

Fra : Niels Bengaard

Dato : 16-04-06 14:09

> [...]
>

> Nu skal du lige..............................................
>

> Nej du ... De er satme (pardon my french) nogle amatører !

Jeg ville altid selv tjekke de stumper jeg får udleveret, hvis de er købt et
sted der handler med varer til et utal af biler. Alle har jo hørt om at
mange får forkerte stumper, det være sig hos T. Hansen eller en anden
leverandør.
Jeg forstår bare ikke, hvordan det går galt, man kan jo selv se manden der
trykker tingene ind på skærmen over skulderen og se om han laver fejl.
Er de skiver du har fået mærket forkert op på deres lager og har du betalt
for dem til en Previa?

Niels

Fra : jan@stevns.net

Dato : 16-04-06 14:31

"Niels Bengaard" <bengaardFJERNDETTE@tdcadsl.dk> skrev :

>Jeg ville altid selv tjekke de stumper jeg får udleveret, hvis de er købt et
>sted der handler med varer til et utal af biler.

Jeg checkede jo også efter bedste mulighed - kiggede på sæken med
bremseklodser - Previa 2.4 90-00 fint nok

På kassen med bremseskiverne opdager jeg teksten siger mitsubishi

Havde jeg haft bilen tættere på, end de 100km væk , den befandt sig,
var det jo noget andet

Jeg kunne jo, ved nærmere eftertanke, have pakket skiverne ud, og
kigget på om de lignede noget der passede omtalte klodser

Men igen - jeg har ikke set previa'ens fortøj

>Jeg forstår bare ikke, hvordan det går galt, man kan jo selv se manden der
>trykker tingene ind på skærmen over skulderen og se om han laver fejl.

Vi kiggede - han scannede pakken - Previa

Han blev jagtet ud bagved og kontrollere - fik samem svar

>Er de skiver du har fået mærket forkert op på deres lager og har du betalt
>for dem til en Previa?

Jeg har betalt for skiver til en Previa - så lagerfolkene må jo have
lavet en t_svansen ;(

--
jan@stevns.net

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 16-04-06 21:54

> Men igen - jeg har ikke set previa'ens fortøj

Men du har da set dens bagtøj.
Jeg har endnu ikke mødt nogen almindelig bil med følgende montering:
4-huls fælge foran
5-huls fælge bagtil

Har du?

Pas nu på blodtrykket

Btw, Beo ser ud til at spille

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC + Tipo 1,6i (+ 2x chipping hundene

Fra : jan@stevns.net

Dato : 16-04-06 22:07

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> skrev :

>Men du har da set dens bagtøj.

ja - klumpen - den skifter man da uden at besvære sig med at pille
hjulene af ;)

>Jeg har endnu ikke mødt nogen almindelig bil med følgende montering:
>4-huls fælge foran
>5-huls fælge bagtil

>Har du?

Ikke sådan lige på en struds

Nu ikke så kæk vel ;)

<fnis>

>Btw, Beo ser ud til at spille

Det så jeg - klippede du bare den brændte kondensator ad pommeren til
?

Tipo ???

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 16-04-06 22:17

> ja - klumpen - den skifter man da uden at besvære sig med at pille
> hjulene af ;)

Ikke på Sierra.

> Nu ikke så kæk vel ;)

Jo-da!
Kan du sige Siepio?
Eller Scorra?
Eller xxxxxx, find selv på mere

> Det så jeg - klippede du bare den brændte kondensator ad pommeren til
> ?

Nej da, der kommer selvfølgelig en ny i.
Lagervare

> Tipo ???

Det er hjemmestyrets køretøj.

> Hvem dælen har nu stillet en Nissan i min carport ???

Gø-dyret?
Ejeren blev skræmt væk og efterlod bilen.

Fra : jan@stevns.net

Dato : 16-04-06 22:31

>Gø-dyret?
>Ejeren blev skræmt væk og efterlod bilen.

sagen opklaret !

det var en foræring ;) Hmmmmmmm........

Jeg vidste det sgu' luk en japser ind på gårdspladsen, og de yngler
!

;)

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 16-04-06 22:52

> Jeg vidste det sgu' luk en japser ind på gårdspladsen, og de yngler
> !

Jep!
Lissom andre biler der bliver efterladt på bemeldte gårdsplads.

> Hvem dælen har nu stillet en Nissan i min carport ???

Billeder, tak!
Før vi ser hvad det er for Nisse, så ved vi jo ikke om vi skal græde eller
grine.

Hov, hvad kører Brian i?

Fra : jan@stevns.net

Dato : 16-04-06 23:09

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> skrev :

>Billeder, tak!
>Før vi ser hvad det er for Nisse, så ved vi jo ikke om vi skal græde eller
>grine.

Den er sgu' meget nydelig - der skal kun laves småting, så er den på
vej til en af tøserne ;)

>Hov, hvad kører Brian i?

Toyota .......

du ved - de der 112%'ere ;)

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 16-04-06 23:22

> Den er sgu' meget nydelig - der skal kun laves småting, så er den på
> vej til en af tøserne ;)

> Hvem dælen har nu stillet en Nissan i min carport ???

og der fløj lige et billede tværs over nethinden.

Hvad får man hvis man krydser følgende:
1 stk Spiril
2 stk Scorpio
1 stk Container
+ hvad der ellers forefindes

Det bliver da noget for sig selv

Fra : jan@stevns.net

Dato : 16-04-06 23:39

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> skrev :

>og der fløj lige et billede tværs over nethinden.

> [...]

= pladsproblemer !

>Det bliver da noget for sig selv

Det har været værre

Fra : Leonard

Dato : 16-04-06 14:21

jan@stevns.net wrote:

>Nej du ... De er satme (pardon my french) nogle amatører !

Jep, og uanset om så det er den eneste butik, der har den del jeg
absolut ikke kan undvære, så har jeg efter kun et besøg for længe
siden, besluttet at der handler jeg bare ikke.

Det er meget nemmere bare at beslutte, at de butikker ikke eksisterer.

THansen, Aldi, Lidl har alle et tydeligt budskab med deres
forretningskoncept: Vi vil tjene penge på, at du tror det er billigt
at købe noget skrammel, bare vores reklamer er store nok og priserne
er lave. Kvalitet og service er ukendte begreber i vores forretning.

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/ :::

Fra : Thomas J.

Dato : 16-04-06 14:24

Den Sun, 16 Apr 2006 15:20:55 +0200 sendte Leonard <usenet@leonard.dk>
følgende røgsignaler:

> [...]
>at købe noget skrammel, bare vores reklamer er store nok og priserne
>er lave. Kvalitet og service er ukendte begreber i vores forretning.

Modsat Irmas og Kvicklys forretningskoncept:
Vi vil tjene penge på, at du tror det er kvalitet fordi at det er
dyrt, bare vores reklamer er store nok og priserne er lave.
Kvalitet og service er mere eller mindre ukendte begreber i vores
forretning.

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04

Fra : Thomas J.

Dato : 16-04-06 14:35

Den Sun, 16 Apr 2006 15:24:20 +0200 sendte Thomas J.
<dsl83452fjernaltmellemtotalletogsnabelaet@vip.cybercity.dk> følgende
røgsignaler:

>Modsat Irmas og Kvicklys forretningskoncept:
>Vi vil tjene penge på, at du tror det er kvalitet fordi at det er
>dyrt, bare vores reklamer er store nok og priserne er lave.

Årh fuck, det kommer der af at være en doven skid der bruger copy &
paste.

Der skulle selvfølgelig stå "....og priserne er høje."

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 16-04-06 19:19

Leonard skriver:

> THansen, Aldi, Lidl har alle et tydeligt budskab med deres
> forretningskoncept: Vi vil tjene penge på, at du tror det er billigt
> at købe noget skrammel

Aldi kan du godt tage en smule ud. Deres PC salg er slet ikke så
dårlige.

Klaus
--
Pænt pynt i stuen:

Fra : Leonard

Dato : 16-04-06 20:34

"Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote:

>Aldi kan du godt tage en smule ud. Deres PC salg er slet ikke så
>dårlige.

Jeg er ligeglad, jeg kommer aldrig til at handle der.

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/ :::

Fra : MK

Dato : 16-04-06 20:35

> Jeg er ligeglad, jeg kommer aldrig til at handle der.

Enig, større skodbutik skal man lede længe efter...

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 16-04-06 20:51

Leonard skriver:

> Jeg er ligeglad, jeg kommer aldrig til at handle der.

Tjah...

At de ud over det er papkassebutikker er noget helt andet. Prøv at gå i
en ALTA...

Klaus
--
Pænt pynt i stuen: