Rejsetid Storebælt-Kgs. Nytorv?
Fra : JS

Dato : 15-04-06 09:56

Hvor lang tid skal man regne med at det tager at køre ovennævnte strækning
en hverdagsmorgen med ankomst ved Kgs. nytorv kl. ca. 9:15?

Fra : Leonard

Dato : 15-04-06 10:07

"JS" <js_539@hotmail.com> wrote:

>Hvor lang tid skal man regne med at det tager at køre ovennævnte strækning
>en hverdagsmorgen med ankomst ved Kgs. nytorv kl. ca. 9:15?

Et eller andet mellem 1 time og 3 timer.
Da det er efter kl. 9 er der en rimelig chance for at gøre det på 1
time og 15 min. med lovlig hastighed. Men der skal meget lidt til før
det hele klumper sammen mellem Køge og Greve, så det er umuligt at
forudsige med sikkerhed.

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/ :::

Fra : Eliasen

Dato : 15-04-06 10:40

"JS" <js_539@hotmail.com> wrote in message
> Hvor lang tid skal man regne med at det tager at køre ovennævnte strækning
> en hverdagsmorgen med ankomst ved Kgs. nytorv kl. ca. 9:15?

Hvis jeg skal ramme et møde i Bredgade kl. 09.00, tager det mig ret
nøjagtigt 1 time og 30 minutter fra jeg forlader broen. Det forudsætter
selvfølgelig at der ikke er usædvanligt store klumper indad. Da din
ankomsttid er et kvarter senere, kan du godt være heldig at skære ti
minutter af rejsetiden.

--
Eliasen
www.tomtom-user.dk - Europas største TomTom-forum.

Fra : Ukendt

Dato : 15-04-06 11:27

On Sat, 15 Apr 2006 10:56:01 +0200, "JS" <js_539@hotmail.com> wrote:

>Hvor lang tid skal man regne med at det tager at køre ovennævnte strækning
>en hverdagsmorgen med ankomst ved Kgs. nytorv kl. ca. 9:15?

Man har netop udvidet vejarbejdet ved Greve, så køerne bliver ikke
mindre. 5 kvarter tager det vel med fuld lovlig hastighed og der
smutter let et kvarter mere i køerne fra Køge og ind, så prøv at
passere betalingsanlægget omkring 7.30, så burde du nå det.
--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi