GDS Bilpleje.
Fra : Bo Rasmussen

Dato : 14-04-06 11:47

Hej allesammen.

Går rundt med tanken om at oprette et GDS bilplejecenter.

Tanken er, at man kan komme og få stillet nødvendige produkter samt maskiner
til rådighed, give sin egen bil en 'professionel' behandling, og spare
arbejdslønnen.

Det er tanken, at der skal være weekend åbent, da min hal til hverdag bruges
til andet formål.

Nogen, der har en mening om ideen, samt eventuelt forslag

Fra : John Sahl

Dato : 14-04-06 11:57

Bo Rasmussen wrote:
> Går rundt med tanken om at oprette et GDS bilplejecenter.

Hvor i landet?

> Tanken er, at man kan komme og få stillet nødvendige produkter samt
> maskiner til rådighed, give sin egen bil en 'professionel'
> behandling, og spare arbejdslønnen.

Hvis du allerede har faciliteterne, så er det jo ikke skide dyrt at forsøge?

> Det er tanken, at der skal være weekend åbent, da min hal til hverdag
> bruges til andet formål.

Lav nogle tilbud til bilmærkeklubberne og giv dem en rabat for at møde
op som en flok.?

--
Med venlig hilsen / Best Regards
John Sahl

Fra : Bo Rasmussen

Dato : 14-04-06 12:10

> Hvor i landet?

Det bliver i givet fald i Hedehusene, hvor jeg har knap 400 m2.

> Hvis du allerede har faciliteterne, så er det jo ikke skide dyrt at
> forsøge?

Det har du ret i, og jeg har også produkter, maskiner & det hele, men jeg
ville bare have en idé
om der kunne være interesse for at benytte et sådant GDS-sted.
Der skal i givet fald nok købes flere polérmaskiner, støvsugere m.m., så
udskrivningen
vil da være relativt stor, hvis der ingen interesse er for at gøre det selv.

> Lav nogle tilbud til bilmærkeklubberne og giv dem en rabat for at møde
> op som en flok.?

Ja, der er mange ting man kan gøre for at lokke folk i butikken

--
Bo Rasmussen
www.ChipsAway-Roskilde.dk

Fra : jan@stevns.net

Dato : 14-04-06 12:31

"Bo Rasmussen" <Bo@FJERNDETTEChipsAway-Roskilde.dk> skrev :

>Det bliver i givet fald i Hedehusene, hvor jeg har knap 400 m2.

ok placering ;)

> Tanken er, at man kan komme og få stillet nødvendige produkter samt
> maskiner til rådighed, give sin egen bil en 'professionel'
> behandling, og spare arbejdslønnen.

Ide'en er fin ;)

> Det er tanken, at der skal være weekend åbent, da min hal til hverdag
> bruges til andet formål.

Weekenden er vist også den tid, bilfolket bedst har tid ..

>Ja, der er mange ting man kan gøre for at lokke folk i butikken

Thumbs up !

--
jan@stevns.net

Fra : John Sahl

Dato : 14-04-06 18:36

jan@stevns.net wrote:
> Thumbs up !

Også her fra. Dog bliver jeg nok ikke lige en af de første kunder da jeg
residerer i Fredericia

--
John Sahl,
http://www.fotofaelden.dk - ikke helt det du troede

Fra : Dinovo

Dato : 14-04-06 18:26

> Nogen, der har en mening om ideen, samt eventuelt forslag
Også thumbs up herfra.

Har længe undret mig over hvorfor disse typer centrer ikke var at
finde i stokøbenhavn og omegn (jeg kender ihvertfald ikke til nogen?).
Så hvis et sådan åbner så vil jeg da være en af de første kunder

/Dinovo