Min første P bøde
Fra : Ukendt

Dato : 13-04-06 19:14

Så fik jeg min første P bøde på 510,- kroner.
I Esbjerg, ved godsterminalen for enden af gågaden.
Surt. Dårlig skiltning.

Men hva' fan...

Fra : Ukendt

Dato : 13-04-06 19:29

"Olesen" <n/a> skrev i en meddelelse
> Så fik jeg min første P bøde på 510,- kroner.
> I Esbjerg, ved godsterminalen for enden af gågaden.
> Surt. Dårlig skiltning.
>
> Men hva' fan...

Tillykke, selv om det sikkert kun er en afgift og ikke en bøde.

--
Tom

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 13-04-06 21:07

"Olesen" <n/a> skrev i en meddelelse

> Så fik jeg min første P bøde på 510,- kroner.
> I Esbjerg, ved godsterminalen for enden af gågaden.
> Surt. Dårlig skiltning.
>
> Men hva' fan...

Så burde du jo nok investere i et eller flere par briller.
Der er skilte ved hver indkørsel der.

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC + Tipo 1,6i (+ 2x chipping hundene

Fra : Ukendt

Dato : 13-04-06 21:40

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Olesen" <n/a> skrev i en meddelelse

> Så burde du jo nok investere i et eller flere par briller.
> Der er skilte ved hver indkørsel der.

Jeg så kun 1 indkørsel....der var 2 skilte. Den ene kan ikke ses, når du
drejer skarpt ind fra højre, den anden kan du godt se, men den har
pile <<< >>> som står foran et garageanlæg, og ser ud til at vise, at man
ikke må parkere på hver side af skiltet foran bygningen.
Der er så et sammensurium af skilte foran en rampe, som fører op til et
mindre parkeringshus. Jeg holdt på grusområdet til høre for
alle skilte, og der var der INGEN skilte <<< >>> som indikerer noget som
helst.

Så jeg opfatter det som dårlig skiltning, og de par skilte som var placeret
ulogisk, kunne få een til at tro,
skiltene kun havde med parkeringsbygningen at gøre.

Hvis man var en skummel type, burde man komme sekundtlim i deres
automater...