ingen hyundai klub, sonata hjælp...
Fra : Ukendt

Dato : 11-04-06 18:42

Hejsa Alle

Google kan ikke finde nogen dansk hyundai klub, jeg skal bruge et stelnummer
på en 90-93 3.0l V6 sonata med automatgearkasse F4A23-2, skal nemlig bruge
et oliefilter til den gearkasse..

Mvh
Morten

Fra : MK

Dato : 11-04-06 19:52

"Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> skrev i en meddelelse

> Google kan ikke finde nogen dansk hyundai klub

Folmer! - der må være basis for en oprettlese :)
Tag evt. Bjørn med som passivt medlem

> skal nemlig bruge et oliefilter til den gearkasse

Dét må en forhandler da kunne hjælpe med...

Fra : BJ

Dato : 11-04-06 20:11

"MK" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Folmer! - der må være basis for en oprettlese :)

Det klarer Folmer med en Sonata.

> Tag evt. Bjørn med som passivt medlem

Nope, jeg vil være Grandeur..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Ukendt

Dato : 11-04-06 21:25

> Dét må en forhandler da kunne hjælpe med...

Ja da til næsten 800,- hehe nej fandt et i usa til 250 med porto

Mvh
Morten

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 21-04-06 15:24

On Tue, 11 Apr 2006 22:24:33 +0200, "Juel" <xSnAbElAstarchild.dk>
wrote:

>Ja da til næsten 800,- hehe nej fandt et i usa til 250 med porto

>--

Nu er det jo en ældre model du refererer til.

På min er stelnummeret synligt i nederste højre hjørne af forruden,
når du kigger forfra.

Om det er tilfældet med din model, véd jeg ikke.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 21-04-06 15:28

On Tue, 11 Apr 2006 18:52:07 GMT, "MK" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk>
wrote:

>"Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> skrev i en meddelelse

>Folmer! - der må være basis for en oprettlese :)
>Tag evt. Bjørn med som passivt medlem

>--

Naarh, det skulle jo i hovedsagen dreje sig om en selskabelig klub.
Der er jo ikke grundlag for at diskutere problemer, da det er et
ukendt problem i en Hyundai-ejers verden.

Jeg mener at vide, at Bjørns interesse er kølnet en del, efter at han
har erfaret at Hyundai-koncernen sælger et ikke helt lille antal
køretøjer på gule plader. )

--

Venlig hilsen
Folmer