Citroen Xsara 2.0 st.car - ujævn motorgang
Fra : Ulrik

Dato : 10-04-06 22:48

Hej alle.

Jeg har et problem med min Citroën Xara som jeg håber at der er en der kan
hjælpe med. Den er fra 2000 og har kørt ca. 145.000 km.

Normalt starter den fint. Men engang imellem går den meget ujævnt i tomgang
og går ud. Tiltider går den ud når umiddelbart efter jeg har startet den.
Som regel kan jeg på et forsøg starte den igen.

Senest i går gik den ud umiddelbart efter start. Der kunne den ikke startes
og jeg måtte have benzindækslet af før den kunne starte.

Har haft den på værksted flere gange. Senest har de skiftet
tomgangsregulatoren, men det har ikke givet nogen løsning på problemet.

Håber der er en der kan hjælpe med en idé til hvad det kan være for et
problem med min bil.

På forhånd tak.

Ulrik

Fra : Ukendt

Dato : 11-04-06 22:12

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:212.10.31.203)

Fra : Søren Jensen \(9800\~

Dato : 12-04-06 09:04

"
> Senest i går gik den ud umiddelbart efter start. Der kunne den ikke
> startes
> og jeg måtte have benzindækslet af før den kunne starte.

Få dem til at kontroller Udluftnings slangen på tanken. Da jeg syntes det
lyder som at der er
vacum i tanken , hvis det hjælper at tage benzindækslet af .

Søren

Fra : Ulrik

Dato : 16-04-06 20:51

Hej - det virkede sidste gang. Men ikke denne gang - og den næste tur som
bilen tager bliver med Falck

Det er som om problemet opstår når jeg kobler ud og skal til at give gas.
Som om motoren ikke får benzin nok.