Varebil og 2 barnestole...???
Fra : Anders Lund \(8900\)

Dato : 10-04-06 18:11

Hej!

Jeg skal have fundet mig en varebil på gule plader, men jeg skal have plads
til 2 barnestole, da jeg skal aflevere mine børn på vej til arbejde......
Hvilke mærker og modeller skal jeg kigge efter?
Ville gerne kunne "nøjes" med en bil i samme størrelse som eksempelvis
Picasso'en eller Sharan'en.

Håber nogen kan hjælpe!

På forhånd tak til dem som svarer...

Mvh
Anders Lund

Fra : Kim Persson

Dato : 10-04-06 18:29

> [...]
> arbejde......
> Hvilke mærker og modeller skal jeg kigge efter?

En Honda FRV er en mulighed, da den har 3 forsæder....

//Kim

Fra : Anders Lund \(8900\)

Dato : 11-04-06 17:24

"Kim Persson" <5th@image.dk> skrev i en meddelelse

> En Honda FRV er en mulighed, da den har 3 forsæder....
>
> //Kim

Tak, men jeg tror alligevel, at den bliver lidt for lille.......

Mvh
Anders Lund

Fra : Ukendt

Dato : 11-04-06 18:13

"Anders Lund (8900)" <anders.lp@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvilke mærker og modeller skal jeg kigge efter?
> Ville gerne kunne "nøjes" med en bil i samme størrelse som eksempelvis

Peugeot Expert eller Citröen Jumpy kan fåes med dobbelt passagersæde men
pladsen til, at skifte gear er ret trang med et barnesæde i midten.

Jeg ville gå en klasse op Transporter eller Hiace.

--
Dannie