/ Forside / Interesser / Fritid / Biler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Biler
#NavnPoint
dova 36582
alimak 21895
EA_HS 19179
refi 16217
transor 15483
Cortina01 14584
pallenoc 13678
3773 13117
geu 12469
10  Nordsted1 11856
Spare brændstof
Fra : Ukendt


Dato : 09-04-06 20:26

Hej

Jeg påtænker at bestille 1 stk brændstofsparer. Den kan spare mellem 8 og
helt op til 20 % så selv om det kun bliver 8% så tjener den jo sig selv hjem
på ganske kort tid.
http://cgi.ebay.de/FORD-ESCORT-FIESTA-FOCUS-MONDEO-VERBRAUCH-SENKEN-bis20_W0QQitemZ8053785930QQcategoryZ40182QQrdZ1QQcmdZViewItem

Jeg synes prisen lyder fornuftig og det er ganske udførligt beskrevet
hvordan den virker så selv den mindste tvivl bliver gjort til skamme.

Den MÅ jo virke når sælgeren har fået 800 positive tilbagemeldinger, så jeg
er snart ejer af sådan en device. Der er jo helt vildt at bilfabrikkerne
ikke monterer den som standard.

--
Tom


































































 
 
MK (09-04-2006)
Kommentar
Fra : MK


Dato : 09-04-06 20:29


"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> skrev i en meddelelse
news:44395fb8$0$84033$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Jeg påtænker at bestille 1 stk brændstofsparer. Den kan spare mellem 8 og
> helt op til 20 % så selv om det kun bliver 8% så tjener den jo sig selv
> hjem på ganske kort tid.
> http://cgi.ebay.de/FORD-ESCORT-FIESTA-FOCUS-MONDEO-VERBRAUCH-SENKEN-bis20_W0QQitemZ8053785930QQcategoryZ40182QQrdZ1QQcmdZViewItem
> Den MÅ jo virke når sælgeren har fået 800 positive tilbagemeldinger, så
jeg
> er snart ejer af sådan en device. Der er jo helt vildt at bilfabrikkerne
> ikke monterer den som standard.
>

Hat du også en blå magnet omkring vandrøret derhjemme således, at
kalken nedbrydes i rørene? - Det ser ud til at være samme princip...



Ukendt (09-04-2006)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 09-04-06 20:37


"MK" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse
news:%fd_f.51938$d5.207551@newsb.telia.net...
>
> "Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> skrev i en meddelelse
> news:44395fb8$0$84033$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
>> Jeg påtænker at bestille 1 stk brændstofsparer. Den kan spare mellem 8 og
>> helt op til 20 % så selv om det kun bliver 8% så tjener den jo sig selv
>> hjem på ganske kort tid.
>> http://cgi.ebay.de/FORD-ESCORT-FIESTA-FOCUS-MONDEO-VERBRAUCH-SENKEN-bis20_W0QQitemZ8053785930QQcategoryZ40182QQrdZ1QQcmdZViewItem
> > Den MÅ jo virke når sælgeren har fået 800 positive tilbagemeldinger, så
> jeg
>> er snart ejer af sådan en device. Der er jo helt vildt at bilfabrikkerne
>> ikke monterer den som standard.
>>
>
> Hat du også en blå magnet omkring vandrøret derhjemme således, at
> kalken nedbrydes i rørene? - Det ser ud til at være samme princip...

Virker det også der?

--
Tom



MK (09-04-2006)
Kommentar
Fra : MK


Dato : 09-04-06 20:40


"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> skrev i en meddelelse
news:44396276$0$84019$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Virker det også der?

Min kammerat er smed og de udskifter rør i de gamle huse,
hvor man monterer sådan en fidus.Kalken, der tidligere tæt-
nede de gamle rør, er væk - hvorfor røreren bliver utætte...



Preben Riis Sørensen (09-04-2006)
Kommentar
Fra : Preben Riis Sørensen


Dato : 09-04-06 20:58


"MK" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev>
> Min kammerat er smed og de udskifter rør i de gamle huse,
> hvor man monterer sådan en fidus.Kalken, der tidligere tæt-
> nede de gamle rør, er væk - hvorfor røreren bliver utætte...
>
>

Vandrehistorier er sejlivede. Mon ikke sagen drejer sig om, at det netop er
i udtjente installationer der monteres guldmagneter på samlebånd?
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen
preben@esenet.dk




Finn Guldmann (09-04-2006)
Kommentar
Fra : Finn Guldmann


Dato : 09-04-06 22:40

Preben Riis Sørensen skrev:
>> Min kammerat er smed og de udskifter rør i de gamle huse,
>> hvor man monterer sådan en fidus.Kalken, der tidligere tæt-
>> nede de gamle rør, er væk - hvorfor røreren bliver utætte...
> Vandrehistorier er sejlivede. Mon ikke sagen drejer sig om, at det netop er
> i udtjente installationer der monteres guldmagneter på samlebånd?
>
Den med en kraftig magnet og VAND er nu ikke en vandrehistorie.

Ellers er der nogen der må komme med en forklaring på hvorfor der ikke
er de samme kalkaflejringer i et rørsystem med magnet som i et uden.

Dokumentationen er lidt svær da virkningen først kommer over lang tid.

--
MVH Finn (6340) Opel Ascona 1,6 fra '86

Klaus D. Mikkelsen (09-04-2006)
Kommentar
Fra : Klaus D. Mikkelsen


Dato : 09-04-06 21:59

MK skriver:
>
> Min kammerat er smed og de udskifter rør i de gamle huse,
> hvor man monterer sådan en fidus.Kalken, der tidligere tæt-
> nede de gamle rør, er væk - hvorfor røreren bliver utætte...

Altså det virker....

Klaus
--
Yeee-haaa tilbage på dtext, sonofonos er slut
http://home6.inet.tele.dk/moppe/sononews.html

Finn Guldmann (09-04-2006)
Kommentar
Fra : Finn Guldmann


Dato : 09-04-06 22:48

Klaus D. Mikkelsen skrev:
>> Min kammerat er smed og de udskifter rør i de gamle huse,
>> hvor man monterer sådan en fidus.Kalken, der tidligere tæt-
>> nede de gamle rør, er væk - hvorfor røreren bliver utætte...
> Altså det virker....
>
Når man har tålmodighed til det, så ja.

--
MVH Finn (6340) Opel Ascona 1,6 fra '86
(Udlært som blikkenslager og rørlægger i '76)

Klaus D. Mikkelsen (10-04-2006)
Kommentar
Fra : Klaus D. Mikkelsen


Dato : 10-04-06 06:44

Finn Guldmann skriver:
>
> Når man har tålmodighed til det, så ja.

Det kunne være at man skulle tage sig sammen og få smidt et par magneter
på ens vandledning, døjer med kalk i bruseren....


Klaus
--
Yeee-haaa tilbage på dtext, sonofonos er slut
http://home6.inet.tele.dk/moppe/sononews.html

Finn Guldmann (10-04-2006)
Kommentar
Fra : Finn Guldmann


Dato : 10-04-06 08:29

Klaus D. Mikkelsen skrev:
>> Når man har tålmodighed til det, så ja.
> Det kunne være at man skulle tage sig sammen og få smidt et par magneter
> på ens vandledning, døjer med kalk i bruseren....
>
Hvis du bor i et område med meget kalk i vandet hjælper magneten ikke på
det. Den er ikke et afkalkningssystem. Den hjælper kun på kalkaflejringerne.

(For lige at være lidt on-topic, så ved jeg ikke om der er noget at
hente ved at smide den der dims på kølesystenmet i bilen i stedet.)

--
MVH Finn (6340) Opel Ascona 1,6 fra '86

Klaus D. Mikkelsen (10-04-2006)
Kommentar
Fra : Klaus D. Mikkelsen


Dato : 10-04-06 08:31

Finn Guldmann skriver:
>
> Hvis du bor i et område med meget kalk i vandet hjælper magneten ikke på
> det. Den er ikke et afkalkningssystem. Den hjælper kun på kalkaflejringerne.

Og dermed, hvor hårdt det hænger fast på bruservæggen.....


Klaus
--
Yeee-haaa tilbage på dtext, sonofonos er slut
http://home6.inet.tele.dk/moppe/sononews.html

Finn Guldmann (10-04-2006)
Kommentar
Fra : Finn Guldmann


Dato : 10-04-06 13:43

Klaus D. Mikkelsen skrev:
>> Hvis du bor i et område med meget kalk i vandet hjælper magneten ikke på
>> det. Den er ikke et afkalkningssystem. Den hjælper kun på kalkaflejringerne.
> Og dermed, hvor hårdt det hænger fast på bruservæggen.....
>
Det er muligt at magneten har en virkning på det. Men jeg har ikke hørt
om det.

--
MVH Finn (6340) Opel Ascona 1,6 fra '86

Klaus D. Mikkelsen (10-04-2006)
Kommentar
Fra : Klaus D. Mikkelsen


Dato : 10-04-06 14:13

Finn Guldmann skriver:
>
> Det er muligt at magneten har en virkning på det. Men jeg har ikke hørt
> om det.

Det har jeg. Mine forældre har brugt det i ~15 år nu...


Klaus
--
Yeee-haaa tilbage på dtext, sonofonos er slut
http://home6.inet.tele.dk/moppe/sononews.html

Finn Guldmann (11-04-2006)
Kommentar
Fra : Finn Guldmann


Dato : 11-04-06 03:45

Klaus D. Mikkelsen skrev:
>> Det er muligt at magneten har en virkning på det. Men jeg har ikke hørt
>> om det.
> Det har jeg. Mine forældre har brugt det i ~15 år nu...
>
Og det er ikke fordi kalken forsvinder ved almindelig rengøring?

--
MVH Finn (6340) Opel Ascona 1,6 fra '86

Finn Guldmann (09-04-2006)
Kommentar
Fra : Finn Guldmann


Dato : 09-04-06 22:34

MK skrev:
>> Virker det også der?
> Min kammerat er smed og de udskifter rør i de gamle huse,
> hvor man monterer sådan en fidus.Kalken, der tidligere tæt-
> nede de gamle rør, er væk - hvorfor røreren bliver utætte...
>
Hvor meget kalk er der egentlig i benzin?











--
MVH Finn (6340) Opel Ascona 1,6 fra '86

MK (09-04-2006)
Kommentar
Fra : MK


Dato : 09-04-06 22:37


"Finn Guldmann" <n@a.invalid> skrev i en meddelelse
news:e1bukv$2r6$1@newsbin.cybercity.dk...

> Hvor meget kalk er der egentlig i benzin?

Trods smiley ryster man fra tid til anden på hovedet af dig :)



Finn Guldmann (10-04-2006)
Kommentar
Fra : Finn Guldmann


Dato : 10-04-06 08:04

MK skrev:
>> Hvor meget kalk er der egentlig i benzin?
> Trods smiley ryster man fra tid til anden på hovedet af dig :)
>
Kom der et svar på spørgsmålet ud af det?


Men lidt seriøst, så virker magnetisme overfor kalken i vand. Men kalker
der vist ikke meget af i benzin.

--
MVH Finn (6340) Opel Ascona 1,6 fra '86

Klaus D. Mikkelsen (10-04-2006)
Kommentar
Fra : Klaus D. Mikkelsen


Dato : 10-04-06 06:45

Finn Guldmann skriver:
>
> Hvor meget kalk er der egentlig i benzin?

Mindre end i din hjerne

Klaus
--
Yeee-haaa tilbage på dtext, sonofonos er slut
http://home6.inet.tele.dk/moppe/sononews.html

Finn Guldmann (10-04-2006)
Kommentar
Fra : Finn Guldmann


Dato : 10-04-06 08:30

Klaus D. Mikkelsen skrev:
>> Hvor meget kalk er der egentlig i benzin?
> Mindre end i din hjerne
>
Det skulle da vist også helst meget gerne være tilfældet.

--
MVH Finn (6340) Opel Ascona 1,6 fra '86

Barfly. (09-04-2006)
Kommentar
Fra : Barfly.


Dato : 09-04-06 20:36


"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote in message
news:44395fb8$0$84033$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Hej
>
> Jeg påtænker at bestille 1 stk brændstofsparer. Den kan spare mellem 8 og
> helt op til 20 % så selv om det kun bliver 8% så tjener den jo sig selv
> hjem på ganske kort tid.
> http://cgi.ebay.de/FORD-ESCORT-FIESTA-FOCUS-MONDEO-VERBRAUCH-SENKEN-bis20_W0QQitemZ8053785930QQcategoryZ40182QQrdZ1QQcmdZViewItem
>
> Jeg synes prisen lyder fornuftig og det er ganske udførligt beskrevet
> hvordan den virker så selv den mindste tvivl bliver gjort til skamme.
>
> Den MÅ jo virke når sælgeren har fået 800 positive tilbagemeldinger, så
> jeg er snart ejer af sådan en device. Der er jo helt vildt at
> bilfabrikkerne ikke monterer den som standard.
>
> --
> Tom
>

HE HE..skod, jeg så faktisk en billig måde (auto motor und sport på VOX) at
spare brændstof ca 5% MAX, ved at skifte hjulet der driver generatoren ud
med et der der dobbelt så stort i omkreds (så kører generatoren halvt så
meget) det lettede faktisk lidt på motorens belastning, men spædningen faldt
også lidt, det var kun ved motorvejskørsel at man kunne opnå de ca 5%
besparelse




Preben Riis Sørensen (09-04-2006)
Kommentar
Fra : Preben Riis Sørensen


Dato : 09-04-06 20:47


"Barfly." <unvalid@(SSSSS)mail.dk> skrev>
> HE HE..skod, jeg så faktisk en billig måde (auto motor und sport på VOX)
at
> spare brændstof ca 5% MAX, ved at skifte hjulet der driver generatoren ud
> med et der der dobbelt så stort i omkreds (så kører generatoren halvt så
> meget) det lettede faktisk lidt på motorens belastning, men spædningen
faldt
> også lidt, det var kun ved motorvejskørsel at man kunne opnå de ca 5%
> besparelse

Prøv lige selv at regne lidt på det du skriver, så meget bruger en generator
slet ikke, den er jo langtfra belastet fuldt ret meget af tiden. Og hvis den
er belastet, så er det fordi der er brug for det den laver.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen
preben@esenet.dk




Barfly. (09-04-2006)
Kommentar
Fra : Barfly.


Dato : 09-04-06 21:08


"Preben Riis Sørensen" <preben@esenet.dk> wrote in message
news:443964be$0$850$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>
> "Barfly." <unvalid@(SSSSS)mail.dk> skrev>
>> HE HE..skod, jeg så faktisk en billig måde (auto motor und sport på VOX)
> at
>> spare brændstof ca 5% MAX, ved at skifte hjulet der driver generatoren ud
>> med et der der dobbelt så stort i omkreds (så kører generatoren halvt så
>> meget) det lettede faktisk lidt på motorens belastning, men spædningen
> faldt
>> også lidt, det var kun ved motorvejskørsel at man kunne opnå de ca 5%
>> besparelse
>
> Prøv lige selv at regne lidt på det du skriver, så meget bruger en
> generator
> slet ikke, den er jo langtfra belastet fuldt ret meget af tiden. Og hvis
> den
> er belastet, så er det fordi der er brug for det den laver.
> --

jeg behøver ikke at regne på det,-det gjorde de i programmet, de havde en
videnskabeligt test af det og det var absolut seriøst, nu var det også op
til 5% MAX!,og motorvejskørsel. Det blev vist her for ca en måned siden, for
at vise at det rent faktisk var muligt at spare lidt benzin ved at regne på
et par ting.

http://www.vox.de/28379.php

www.auto-motor-und-sport.de




Preben Riis Sørensen (09-04-2006)
Kommentar
Fra : Preben Riis Sørensen


Dato : 09-04-06 23:35


"Barfly." <unvalid@(SSSSS)mail.dk> skrev
> jeg behøver ikke at regne på det,-det gjorde de i programmet, de havde en
> videnskabeligt test af det og det var absolut seriøst, nu var det også op
> til 5% MAX!,og motorvejskørsel. Det blev vist her for ca en måned siden,
for
> at vise at det rent faktisk var muligt at spare lidt benzin ved at regne

> et par ting.

Jamen mit regnestykke hedder noget i retningen af at jeg kan halvere bilens
strømproduktion, som jeg sætter til 400 W i gennemsnit, jeg kan således
spare 200 W (med resultatet at jeg kører med for lidt lys, og kører
batteriet fladt). Lad os så sige at det koster det dobbelte at lave de 200
W, det er så ca 0,5 HK, eller noget mellem 1 og 0,5 %, alt efter om ens
kørsel kræver 50 eller 100 HK. Men hvorfor regne på det, man kan ikke køre
sådan (ret længe).

Jeg kan spare betydeligt mere ved at køre efter terrænet og vinden.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen
preben@esenet.dk




Barfly. (10-04-2006)
Kommentar
Fra : Barfly.


Dato : 10-04-06 08:13



>
> Jeg kan spare betydeligt mere ved at køre efter terrænet og vinden.

Ja..det er nok en større faktor, eller bare det at køre pænt!.






Preben Riis Sørensen (10-04-2006)
Kommentar
Fra : Preben Riis Sørensen


Dato : 10-04-06 09:53


"Barfly." <unvalid@(SSSSS)mail.dk> skrev>
> Ja..det er nok en større faktor, eller bare det at køre pænt!.

Udelukket, der er ting der ikke skal spares på
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen
preben@esenet.dk




Preben Riis Sørensen (09-04-2006)
Kommentar
Fra : Preben Riis Sørensen


Dato : 09-04-06 20:43


"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> skrev i en meddelelse
news:44395fb8$0$84033$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Hej
>
> Jeg påtænker at bestille 1 stk brændstofsparer. Den kan spare mellem 8 og
> helt op til 20 % så selv om det kun bliver 8% så tjener den jo sig selv
hjem
> på ganske kort tid.
>
http://cgi.ebay.de/FORD-ESCORT-FIESTA-FOCUS-MONDEO-VERBRAUCH-SENKEN-bis20_W0
QQitemZ8053785930QQcategoryZ40182QQrdZ1QQcmdZViewItem
>
> Jeg synes prisen lyder fornuftig og det er ganske udførligt beskrevet
> hvordan den virker så selv den mindste tvivl bliver gjort til skamme.
>
> Den MÅ jo virke når sælgeren har fået 800 positive tilbagemeldinger, så
jeg
> er snart ejer af sådan en device. Der er jo helt vildt at bilfabrikkerne
> ikke monterer den som standard.

Kunne du ikke have postet dette 1.april. Du mener vel ikke selv alvorligt
hvad du skriver?
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen
preben@esenet.dk




Freddy O. Christense~ (09-04-2006)
Kommentar
Fra : Freddy O. Christense~


Dato : 09-04-06 20:52

>> Jeg synes prisen lyder fornuftig og det er ganske udførligt beskrevet
>> hvordan den virker så selv den mindste tvivl bliver gjort til skamme.
>>
>> Den MÅ jo virke når sælgeren har fået 800 positive tilbagemeldinger,
>> så
> jeg
>> er snart ejer af sådan en device. Der er jo helt vildt at
>> bilfabrikkerne ikke monterer den som standard.
>
> Kunne du ikke have postet dette 1.april. Du mener vel ikke selv
> alvorligt hvad du skriver?

Tro flytter bjerge. Utroligt hvad folk hopper på. Mange tror stadig at det
er ekstremt dyrt i strøm at tænde en neonlampe. Selv elektrikere. Så det er
altså svært med fornuft.

Men ang. Tom. Kig selv lidt på de andre indlæg han har og døm derefter.



Brian (09-04-2006)
Kommentar
Fra : Brian


Dato : 09-04-06 20:56

Preben Riis Sørensen wrote:

> Kunne du ikke have postet dette 1.april. Du mener vel ikke selv
> alvorligt hvad du skriver?

Den 1. April købte han jo en Porsche...

Prøv at scrolle helt ned i bunden af hans indlæg

/Brian



Finn Guldmann (09-04-2006)
Kommentar
Fra : Finn Guldmann


Dato : 09-04-06 20:49

Tom skrev:
> Hej
> Jeg påtænker at bestille 1 stk brændstofsparer. Den kan spare mellem 8 og
> helt op til 20 % så selv om det kun bliver 8% så tjener den jo sig selv hjem
> på ganske kort tid.
> http://cgi.ebay.de/FORD-ESCORT-FIESTA-FOCUS-MONDEO-VERBRAUCH-SENKEN-bis20_W0QQitemZ8053785930QQcategoryZ40182QQrdZ1QQcmdZViewItem
> Jeg synes prisen lyder fornuftig og det er ganske udførligt beskrevet
> hvordan den virker så selv den mindste tvivl bliver gjort til skamme.
> Den MÅ jo virke når sælgeren har fået 800 positive tilbagemeldinger, så jeg
> er snart ejer af sådan en device. Der er jo helt vildt at bilfabrikkerne
> ikke monterer den som standard.
>
>
Kun hvis de 4 Euro der står som pris er incl. forsendelse kan vi begynde
at snakke om at den er pengene værd. Men så skal den også være lavet i
så kraftig materiale at den kan bruges som spændebånd.


--
MVH Finn (6340) Opel Ascona 1,6 fra '86

Thomas (09-04-2006)
Kommentar
Fra : Thomas


Dato : 09-04-06 20:58


"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote in message
news:44395fb8$0$84033$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Hej
>
> Jeg påtænker at bestille 1 stk brændstofsparer. Den kan spare mellem 8 og
> helt op til 20 % så selv om det kun bliver 8% så tjener den jo sig selv
> hjem på ganske kort tid.
> http://cgi.ebay.de/FORD-ESCORT-FIESTA-FOCUS-MONDEO-VERBRAUCH-SENKEN-bis20_W0QQitemZ8053785930QQcategoryZ40182QQrdZ1QQcmdZViewItem
>
> Jeg synes prisen lyder fornuftig og det er ganske udførligt beskrevet
> hvordan den virker så selv den mindste tvivl bliver gjort til skamme.
>
> Den MÅ jo virke når sælgeren har fået 800 positive tilbagemeldinger, så
> jeg er snart ejer af sådan en device. Der er jo helt vildt at
> bilfabrikkerne ikke monterer den som standard.
>
> --
> Tom


Ja, det er vist ikke herinde du skal skrive avancerede jokes Men vi er
nok et par stykker der forstod den

Mvh

Thomas



Ole Gaarde Kristense~ (10-04-2006)
Kommentar
Fra : Ole Gaarde Kristense~


Dato : 10-04-06 02:43

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> skrev i en meddelelse
news:44395fb8$0$84033$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Hej
>
> Jeg synes prisen lyder fornuftig og det er ganske udførligt beskrevet
> hvordan den virker så selv den mindste tvivl bliver gjort til skamme.
>
Ja man må da sige at der er gjort noget ud af den beskrivelse.
Den har da i hvert fald alle de "rigtige" ingredienser:

1. Den kendte fysiker Dr. Van der Waals har jo bevist noget med kulhydrater
i brændstof (så nu feder *det* vel også!!!)
2. Magnetiske aktivatorer har været brugt i 25 år og så MÅ de jo være gode.
3. Det kan monteres uden at man mister sin garanti på bilen.

Jeg synes dog de er løbet tør for ideer da navnet skulle vælges. MAG-NET.
Hmmmm
Det er jo næsten lige så underholdende som Nigeria-breve. Men også kun
næsten

--
Med venlig hilsen
Ole Gaarde Kristensen
Taxachauffør i Næstved



Ukendt (10-04-2006)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 10-04-06 18:33


"Ole Gaarde Kristensen" <netpost98@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:4439b81a$0$169$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> "Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> skrev i en meddelelse
> news:44395fb8$0$84033$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>> Hej
>>
>> Jeg synes prisen lyder fornuftig og det er ganske udførligt beskrevet
>> hvordan den virker så selv den mindste tvivl bliver gjort til skamme.
>>
> Ja man må da sige at der er gjort noget ud af den beskrivelse.
> Den har da i hvert fald alle de "rigtige" ingredienser:
>
> 1. Den kendte fysiker Dr. Van der Waals har jo bevist noget med
> kulhydrater
> i brændstof (så nu feder *det* vel også!!!)
> 2. Magnetiske aktivatorer har været brugt i 25 år og så MÅ de jo være
> gode.
> 3. Det kan monteres uden at man mister sin garanti på bilen.
>
> Jeg synes dog de er løbet tør for ideer da navnet skulle vælges. MAG-NET.
> Hmmmm
> Det er jo næsten lige så underholdende som Nigeria-breve. Men også kun
> næsten

hehe, jeg har faktisk flere gange fået folkene bag nigeria e-mails til at
ringe til mig fordi jeg spillede med på den med at jeg ville åbne min konto
for dem.....
Det er faktisk hyle sjovt at trække dem rundt i manégen mens de skal betale
dyre telefonregninger og de opnår NADA hos undertegnede, så kan de lære det.

--
Tom



Leif Neland (10-04-2006)
Kommentar
Fra : Leif Neland


Dato : 10-04-06 20:19


"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> skrev i en meddelelse
news:443a96eb$0$84021$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> > Det er jo næsten lige så underholdende som Nigeria-breve. Men også kun
> > næsten
>
> hehe, jeg har faktisk flere gange fået folkene bag nigeria e-mails til at
> ringe til mig fordi jeg spillede med på den med at jeg ville åbne min
konto
> for dem.....
> Det er faktisk hyle sjovt at trække dem rundt i manégen mens de skal
betale
> dyre telefonregninger og de opnår NADA hos undertegnede, så kan de lære
det.
>
De har sikkert stjålet telefonopkaldet osse...

Jeg har også givet een et lokalnummer på min ip-lokalcentral, der gik
direkte på music-on-hold
Det blev han ikke glad for...

Leif




Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408903
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste