3 x 3-punkts seler på bagsædet
Fra : Ukendt

Dato : 09-04-06 19:57

Hej

Vi overvejer en nyere bil. Vi vil gerne have 5 stk 3 punktsseler i bilen -
som skal være rummelig. Nogen der ved hvilke biler der har det?

-
Mvh Tommy
Raps i tanken gi'r penge i banken

Fra : Ukendt

Dato : 09-04-06 20:03

"TBJ" <bruus [snabela] os.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Vi overvejer en nyere bil. Vi vil gerne have 5 stk 3 punktsseler i bilen -
> som skal være rummelig. Nogen der ved hvilke biler der har det?

mondeo

Fra : Barfly.

Dato : 09-04-06 20:28

"TBJ" <bruus [snabela] os.dk> wrote in message
> Hej
>
> Vi overvejer en nyere bil. Vi vil gerne have 5 stk 3 punktsseler i bilen -
> som skal være rummelig. Nogen der ved hvilke biler der har det?

stort set alle,-mener at trepunkts seler er lovkrav,-dvs du nok kan finde
nogle mærker som så dropper hofteselen..

Fra : Ukendt

Dato : 10-04-06 07:38

"Barfly." <unvalid@(SSSSS)mail.dk> skrev i en meddelelse
> stort set alle,-mener at trepunkts seler er lovkrav,-dvs du nok kan finde
> nogle mærker som så dropper hofteselen..

Aha, jeg var ude og kigge påen Passat,den havde sq ikke - men den var også
aldrende - fra 98
Mvh Tommy

Fra : OZ7PUS

Dato : 09-04-06 20:54

> [...]
>
> Vi overvejer en nyere bil. Vi vil gerne have 5 stk 3 punktsseler i bilen -
> som skal være rummelig. Nogen der ved hvilke biler der har det?

VW Touran har 5 x 3 punkts .. Og sikke noget skrammel at få på (Den i
midten)

OZ3BTO

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 09-04-06 21:57

TBJ skriver:

> Vi overvejer en nyere bil. Vi vil gerne have 5 stk 3 punktsseler i bilen -
> som skal være rummelig. Nogen der ved hvilke biler der har det?

Min Golf V har det.

Klaus
--
Yeee-haaa tilbage på dtext, sonofonos er slut

Fra : Stefan

Dato : 09-04-06 22:11

> Vi overvejer en nyere bil. Vi vil gerne have 5 stk 3 punktsseler i bilen -
> som skal være rummelig. Nogen der ved hvilke biler der har det?

Mitsu SS.

Stef

Fra : Klaus G.

Dato : 09-04-06 22:16

> Vi overvejer en nyere bil. Vi vil gerne have 5 stk 3 punktsseler i bilen -
> som skal være rummelig. Nogen der ved hvilke biler der har det?

Min Fabia har...

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Anders Majland

Dato : 10-04-06 11:25

> Min Fabia har...

Det blev standard i den i 2004 - men jeg vil ikke kalde den rummelig på
bagsædet ...

/A

Fra : Ukendt

Dato : 09-04-06 23:13

TBJ wrote:
> Vi overvejer en nyere bil. Vi vil gerne have 5 stk 3 punktsseler i
> bilen - som skal være rummelig. Nogen der ved hvilke biler der har
> det?

En gammel Golf IV fra 1998 har også.

/Peter

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 10-04-06 23:10

TBJ wrote:
> Hej
>
> Vi overvejer en nyere bil. Vi vil gerne have 5 stk 3 punktsseler i bilen -
> som skal være rummelig. Nogen der ved hvilke biler der har det?

Citroën Xantia st.car har - i hvert fald dem fra efter 1998. Alle tre
seler bagi er af god kvali, og der er også ganske god plads på bagsæderne.

--
'00 Citroën Xantia 2.0 HDi Weekend
'87 Citroën CX 25 GTi Turbo2

Fra : Ukendt

Dato : 12-04-06 06:51

"Lars L. Hansen" <hop_i_havet@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> seler bagi er af god kvali, og der er også ganske god plads på bagsæderne.

Se det er nok et fortolkningsaspørgsmål. Lidt om mig: 1,95m/130kg - og der
er ikke god plads i en Xantia
Mvh Tommy

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 13-04-06 02:39

TBJ wrote:
> "Lars L. Hansen" <hop_i_havet@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Se det er nok et fortolkningsaspørgsmål. Lidt om mig: 1,95m/130kg - og der
> er ikke god plads i en Xantia
> Mvh Tommy

Du skal vel heller ikke sidde bagi?

Fra : Ukendt

Dato : 16-04-06 16:20

> Du skal vel heller ikke sidde bagi?

Næh, men når jeg sidder foran, er der *ikke* god plads bagi...