Det ultimativt bedste sommer-dæk ?
Fra :    ab©

Dato : 09-04-06 15:51

Ved jeg ikke om det er, men jeg har kik på disse 2 (205 / 65 / 15) via
www.daekonline.dk:

ENERGY E3A eller en smule mere rabat påTuranza ER 300 - mener nogen, at det
er "skudt helt forbi" ?

ab (-c:)

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 10-04-06 13:03

ab© wrote:
> [...]
> www.daekonline.dk:
>
> ENERGY E3A eller en smule mere rabat påTuranza ER 300 - mener nogen, at det

Michelin Energy er gode dæk, der er mange kilometer i dem.
Dog synes jeg at de ikke er optimale på våd vej.
Det er Bridgestonesene derimod, specielt Potenza.

--
Christian
http://www.yee-haw.dk

Fra : MK

Dato : 10-04-06 18:13

>Michelin Energy er gode dæk, der er mange kilometer i dem.
>Dog synes jeg at de ikke er optimale på våd vej.
>Det er Bridgestonesene derimod, specielt Potenza.

Jeg skifter nu mine Michelin Pilot Sport med Bridgestone Potenza.
Valget gjorde jeg på grund af denne test:
www.adac.de/images/Sommerreifentest_2_XXL_tcm8-139825.jpg

En smallere dækstørrelse har dette testresultat:
www.adac.de/images/Sommerreifentest_1_XXL_tcm8-139823.jpg

Fra : BJ

Dato : 10-04-06 18:19

"MK" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Jeg skifter nu mine Michelin Pilot Sport med Bridgestone Potenza.
> Valget gjorde jeg på grund af denne test:
> www.adac.de/images/Sommerreifentest_2_XXL_tcm8-139825.jpg

Så må jeg hellere vælge Pirelli, da jeg ikke kører stærkt i regnvejr og
gerne vil have høj komfort og mindst mulig dækstøj..;)

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : MK

Dato : 10-04-06 18:57

> Så må jeg hellere vælge Pirelli, da jeg ikke kører stærkt i regnvejr og
> gerne vil have høj komfort og mindst mulig dækstøj..;)

Dækvalg er jo altid et spørgsmål om prioritering...

Fra : BJ

Dato : 10-04-06 19:02

KLIP

> Dækvalg er jo altid et spørgsmål om prioritering...

Yesss ... derfor har jeg prioriteret at slide de gamle Avon ZZ1 helt ned
(detaljerne ved du).

Fælge og dæk blev monteret på potten i dag.

Kors i hytten en dækstøj, men 4 til 5 millimeter kan jeg ikke bare smide på
fyllen..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 19-04-06 12:36

MK wrote:
> [...]
>
> Jeg skifter nu mine Michelin Pilot Sport med Bridgestone Potenza.
> Valget gjorde jeg på grund af denne test:

God fornøjelse.
Det er desuden et pænt dæk, og det ser faktisk godt ud med den
rim-protector.

--
Christian
http://www.yee-haw.dk