Polering af bil...
Fra : JS

Dato : 06-04-06 21:51

Hejsa

Jaaa der er nogen der siger, at det snart er forår, og derfor har jeg tænkt,
at min sorte Peugoet 406 skal have en gang Sonax Extreme Polish + wax -
sidste år gav jeg den bare med armkræf, men har tænkt på om det vil være en
ide at købe en af de der polermaskiner til en billig penge og bruge den...

Bliver det bedre med sådan en og hvilken en skal man så købe og hvordan
bruger man den.....

Hvad vil i anbefale man gør.....

Jan

Fra : Ukendt

Dato : 06-04-06 22:10

"JS" <jan@soerensen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Bliver det bedre med sådan en og hvilken en skal man så købe og hvordan

Bruger alm klude, de maskiner er alt for tunge at gå og bikse rundt med og
slutresultatet bliver det samme. Min dyre maskine bliver slet ikke brugt
mere, det er meget lettere at svinge en klud på 15g end en hel maskine på
1,5 Kg

--
Tom

Fra : Brian

Dato : 07-04-06 15:36

Tom wrote:

> [...]
> med og slutresultatet bliver det samme. Min dyre maskine bliver slet
> ikke brugt mere, det er meget lettere at svinge en klud på 15g end en

Kagearm

En ordentlig maskine vejer også nærmere de 3Kg - så kan du
med god samvittighed, have dobbelt så ondt af dig selv

/Brian