Parallelparkering
Fra : Lars Hoffmann

Dato : 06-04-06 13:47

Ikke så meget pjat med afstandsmålere og radarudstyr. Det skal bare
gøre sådanher:

http://video.google.com/videoplay?docid=-1126289740313424097

Fra : Broegger

Dato : 06-04-06 14:06

"Lars Hoffmann" <lars@intercambiodvd.com> skrev

> Ikke så meget pjat med afstandsmålere og radarudstyr. Det skal bare
> gøre sådanher:
>
> http://video.google.com/videoplay?docid=-1126289740313424097

Sejt! Men mon ikke de ville kigge lidt når man lige smider slæden ind på
torvet?

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 06-04-06 14:21

Ikke så meget pjat med afstandsmålere og radarudstyr. Det skal bare
gøre sådanher:

http://video.google.com/videoplay?docid=-1126289740313424097

Kræver nok en halvdefekt håndbremse.

Men sådan en har Civic altså :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Leonard

Dato : 06-04-06 14:57

"Per Henneberg Kristensen" <phk_fjern_@esenet.dk> wrote:

>Kræver nok en halvdefekt håndbremse.

Hvad mener du med det?
Håndbremsen virker kun på baghjulene, der virker den til gengæld fint,
for de rører sig da ikke.
Hvordan virker håndbremsen i din gamle Golf?

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/ :::

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 06-04-06 15:12

Leonard skriver:

> Håndbremsen virker kun på baghjulene, der virker den til gengæld fint,
> for de rører sig da ikke.

Det venstre bliver nødt til at røre sig.... med mindre at det også
slæbes over asfalten...

Klaus
--
Yeee-haaa tilbage på dtext, sonofonos er slut

Fra : Leonard

Dato : 06-04-06 15:27

"Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote:

>Det venstre bliver nødt til at røre sig.... med mindre at det også
>slæbes over asfalten...

Mon ikke det slæbes det lille stykke?
- det gør det når jeg laver samme nummer i Lupo'en

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/ :::

Fra : Kent Glerup

Dato : 06-04-06 15:13

On Thu, 06 Apr 2006 15:57:05 +0200, Leonard <usenet@leonard.dk> wrote:

>Hvad mener du med det?
>Håndbremsen virker kun på baghjulene, der virker den til gengæld fint,
>for de rører sig da ikke.
>Hvordan virker håndbremsen i din gamle Golf?

Hvis begge baghjul "Ikke rører sig", så kan du ikke lave det trick!

/Kent Glerup

Fra : JS

Dato : 06-04-06 16:10

Kent Glerup wrote:

> Hvis begge baghjul "Ikke rører sig", så kan du ikke lave det trick!

To mod 1. Det eneste hjul der skal slæbes er venstre baghjul og det kan
sagtens trækkes af to forhjul med godt grip.

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 07-04-06 06:49

"JS" <js_539@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> To mod 1. Det eneste hjul der skal slæbes er venstre baghjul og det kan
> sagtens trækkes af to forhjul med godt grip.

Hjulspin tyder netop på at der ikke er godt grip.

Men han kan da have smurt venstre baghjul i noget olie ;)

Jeg tvivler meget på jeg kan gøre det i Golf´en. Men der virker håndbremsen
også :)

--
Per, Esbjerg

Fra : JS

Dato : 07-04-06 08:56

Per Henneberg Kristensen wrote:
> "JS" <js_539@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hjulspin tyder netop på at der ikke er godt grip.

Jeg tror at du ved hvad jeg mener.

Fra : Niels Bengaard

Dato : 06-04-06 15:46

Ikke så meget pjat med afstandsmålere og radarudstyr. Det skal bare
gøre sådanher:

http://video.google.com/videoplay?docid=-1126289740313424097

Hvorfor mon han parkerer på tværs af båsene og ikke i dem, det havde da
været lettere.

Niels

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 06-04-06 16:03

Broegger wrote:

> Sejt! Men mon ikke de ville kigge lidt når man lige smider slæden ind på
> torvet?

Jeg kom også til at tænke på at jeg ikke kan gøre det på den måde
i min Renault - den har elektronisk håndbremse der selv slår fra

Fra : KASO

Dato : 06-04-06 19:06

Broegger wrote:

>Jeg kom også til at tænke på at jeg ikke kan gøre det på den måde
>i min Renault - den har elektronisk håndbremse der selv slår fra

Det virker heller ikke i en BX - her virker håndbremsen på forhjulene...

Fra : Martin Sørensen

Dato : 07-04-06 07:34

Niels Bengaard skrev:

> Hvorfor mon han parkerer på tværs af båsene og ikke i dem, det havde da
> været lettere.

1) Det gør alle de andre.
2) Skidt med om det er let, bare det er sejt.
3) De der streger - var de ikke bare til pynt?

Vælg selv.

/Martin