Stænkklapper
Fra : Rene Hansen

Dato : 06-04-06 13:30

Hmm ja, så er det jo igen blevet tid at syne fruens Carina fra '91.
Med et par nye støddæmpere bagtil ser det faktisk helt rimeligt ud,
men der er en enkelt ting jeg er i tvivl om; SKAL der være
stænkklapper foran?
Den ene mangler, og den anden hænger vist kun på af gammel vane.
Kan jeg afmontere denne og komme gennem syn, eller skal jeg have fat i
en til modsatte side og sørge for at skidtet sidder ordentligt??
Jeg har kikket lidt ved Thansen og Biltema (Websites), men jeg kan
ikke rigtig finde nogle "klapper," så hvis jeg skal på indkøb bliver
jeg også nødt til at spørge jer til råds om et billigt sted...
MVH
René

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 06-04-06 14:05

Rene Hansen skrev:
> [...]
> Med et par nye støddæmpere bagtil ser det faktisk helt rimeligt ud,
> men der er en enkelt ting jeg er i tvivl om; SKAL der være

Tja.. min bil har ikke stænklapper, er ikke født med nogen og er også
synet uden problemer.

Er det overhovedet et lovkrav?

MVH

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 06-04-06 14:53

Martin Johansen [6000] skrev:

> Er det overhovedet et lovkrav?

Vi skal helt tilbage til - bob bob - 1964 var det vist - under Hækkerup -
før det var et lovkrav
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 06-04-06 14:04

Rene Hansen skriver:

> men der er en enkelt ting jeg er i tvivl om; SKAL der være
> stænkklapper foran?

Nej, der skal ikke være nogle nogen steder.

Fjern den der hænger...

Klaus
--
Yeee-haaa tilbage på dtext, sonofonos er slut

Fra : Rene Hansen

Dato : 06-04-06 14:14

Klaus D. Mikkelsen <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev:
>Fjern den der hænger...
>
>Klaus
>--
>Yeee-haaa tilbage på dtext, sonofonos er slut
>http://home6.inet.tele.dk/moppe/sononews.html

Super...
Tak for et hurtigt og konstruktivt svar...
Rene

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 06-04-06 15:40

"Rene Hansen" <spamjunkie@not.me> skrev:

> Med et par nye støddæmpere bagtil ser det faktisk helt rimeligt ud,
> men der er en enkelt ting jeg er i tvivl om; SKAL der være
> stænkklapper foran?

Hvis det er din kone du mener, så ja.
--
M.V.H.