Nogen der lige skal fra Åbenraa til Sjælla~
Fra : Martin Nielsen

Dato : 05-04-06 16:46

En bekendt lovede lige at svejse lidt i bunden på en golf 3.... fik ubevidst
lavet en glød i gulvtæppet og gik til frokost... gæt resten ;)

har fundet ny kabine åbenrå men der er satme langt at hente ;)

Fra : Ukendt

Dato : 05-04-06 18:26

"Martin Nielsen" <jadahva@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> En bekendt lovede lige at svejse lidt i bunden på en golf 3.... fik
> ubevidst
> lavet en glød i gulvtæppet og gik til frokost... gæt resten ;)

Prøvede at brænde et sæde i en sierra da jeg skulle svejse det...det brænder
hurtigt
Jeg skal turen et par gange i året men det gider du nok ikke vente på og jeg
gider ikke turen med trailer, så tager det over dobbelt så langt tid (!)

> har fundet ny kabine åbenrå men der er satme langt at hente ;)

Jep, men det er bare ok, når DI betaler turen med km-penge og brobillet, så
hænger regnskaber næsten sammen

--
Tom

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 05-04-06 20:46

> [...]
> lavet en glød i gulvtæppet og gik til frokost... gæt resten ;)
>
> har fundet ny kabine åbenrå men der er satme langt at hente ;)

Prøv at snakke med en fragtmand. Hvis du selv kan hente hos fragtmanden i
"din egen ende" plejer det at kunne fås til overkommelige priser (har dog
aldrig fået sendt en stue, men man kan da prøve at høre ad).

Ole Gaarde Kristensen
Taxachauffør i Næstved

Fra : John Sahl

Dato : 06-04-06 06:52

Martin Nielsen wrote:
> har fundet ny kabine åbenrå men der er satme langt at hente ;)

Jeg har en kammerat der skal over efter nogen sæder nede i
det område, han er fra Skovlunde, så måske i kan finde ud af
noget, stik mig dit telefonnummer på mail, så smider jeg det
videre til ham og i kan selv tage den der fra.

Min mail er valid!

--
John Sahl,
http://www.fotofaelden.dk - ikke helt det du troede

Fra : John Sahl

Dato : 06-04-06 07:42

John Sahl wrote:
> [...]
> noget, stik mig dit telefonnummer på mail, så smider jeg det
> videre til ham og i kan selv tage den der fra.

Hov, jeg har lige talt med ham, og han har desværre ikke plads.