Passat 1.8T 1997
Fra : torben larsen

Dato : 05-04-06 11:14

Hej Nyhedsgruppe.
Har brug for lidt hjælp.
Når jeg kører over en ujævnhed lyder der et bump fra bagende i venstre side
..
Ligesom om man ikke har spædt reservehjulet fast i bunden af bilen.

Hvad kan det være. Manchet,bærearm,støddæmper eller noget helt andet.

Torben

Fra : Brian Sørup

Dato : 05-04-06 11:32

"torben larsen" <torben2@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Ligesom om man ikke har spædt reservehjulet fast i bunden af bilen.
>
> Hvad kan det være. Manchet,bærearm,støddæmper eller noget helt andet.

defekt ophæng til bagerste lydpotte ?
--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.

Fra : Sugar

Dato : 05-04-06 22:31

Det var det første jeg selv tjekkede
.. Det var også min tanke at udstødningsophænget var gået i stykker.
Så... nogen andre bud

Torben

Fra : Claus

Dato : 06-04-06 17:08

> [...]
side
| .
| Ligesom om man ikke har spædt reservehjulet fast i bunden af bilen.

Sidst jeg hørte noget tilsvarende var det gummibøsningerne i bagbroen der
havde løsnet sig i vulkaniseringen.

Vh. Claus