Så er der købt "ny" bil
Fra : Ukendt

Dato : 01-04-06 15:57

Jubii

Så har fruen og undertegnede været i tyskland og hentet en "gammel" porsche
hjem. Vi blev enige (sådan da) at det var en god idé at hente en 911 frra
98' til 194.00 Kr hjem.
Så kan jeg bare gå og vente på at få råd til at klare det lille
mellemværende med skat

wauuu 300 hk det er for vildt

http://makeashorterlink.com/?T5C3334EC

Men nu skal jeg ud og køre en "prøvetur" inden pladerne skal afleveres

--
Tom

Fra : BJ

Dato : 01-04-06 16:02

KLIP

> [...]
> 911 frra 98' til 194.00 Kr hjem.
> Så kan jeg bare gå og vente på at få råd til at klare det lille

Af hjertet tillykke med anskaffelsen.

Nu gider vi så ikke mere høre dit brok over os med "store, dyre og stærke
biler", når du har råd til en bil, der kost over 1.8 mill. kr....

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Mogens...

Dato : 01-04-06 16:19

> Af hjertet tillykke med anskaffelsen.

Datoen skifter først efter kl. 23:59

> Nu gider vi så ikke mere høre dit brok over os med "store, dyre og stærke
> biler", når du har råd til en bil, der kost over 1.8 mill. kr....

LOL...

Fra : BJ

Dato : 01-04-06 16:36

"Mogens..." <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Datoen skifter først efter kl. 23:59

Den er jeg med på, derfor ingen smiley..

> LOL...

Ja ikke..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Kim Persson

Dato : 01-04-06 16:10

> Så har fruen og undertegnede været i tyskland og hentet en "gammel"
> porsche hjem. Vi blev enige (sådan da) at det var en god idé at hente en
> 911 frra 98' til 194.00 Kr hjem.
> Tom

Drak du hende fuld igår? eller lovede du at holde mere af svigermor? :)

Men stort misundeligt tillykke

//Kim

Fra : Ukendt

Dato : 02-04-06 00:22

Tom wrote:
> [...]
> en 911 frra 98' til 194.00 Kr hjem.
> Så kan jeg bare gå og vente på at få råd til at klare det lille

Tillykke!
Hvad er det på fronten der har været smadret/skadet?
/Peter

Fra : Ukendt

Dato : 02-04-06 01:04

"Peter S." <-> skrev i en meddelelse

> Tillykke!
> Hvad er det på fronten der har været smadret/skadet?

En skade af spoileren fordi den ramte en ranslirpa

--
Tom

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 02-04-06 07:03

Tom skriver:

> En skade af spoileren fordi den ramte en ranslirpa

ROFL...

2-4 på at du må ind i fordvognen igen....

Klaus
--
Sonofon, er de bare inkompetente ?