Instruktionsbog til Audi
Fra : Viggo Offersen

Dato : 01-04-06 15:14

Vi mangler en instruktionsbog til en Audi A4 3,0 Q. 2002 på dansk
Hilsen
Viggo
mvtr@post8.tele.dk

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 01-04-06 16:25

Viggo Offersen skriblede:
> Vi mangler en instruktionsbog til en Audi A4 3,0 Q. 2002 på dansk

Hva fanden, tog privatchaufføren den
med da du fyrede ham :)

--
Lars Fragstrup

Fra : Møller

Dato : 01-04-06 17:35

"Lars Fragstrup" <not@dk.invalid> wrote in message
> Viggo Offersen skriblede:
>
> Hva fanden, tog privatchaufføren den
> med da du fyrede ham :)

Så kan han da bare ansætte en ny, der medbringer en

Møller

Fra : Carsten Hjorth

Dato : 01-04-06 21:04

"Viggo Offersen" <mvtr@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Vi mangler en instruktionsbog til en Audi A4 3,0 Q. 2002 på dansk

Ha det er da ingenting, jeg mangler en Audi A4 3,0 Q 2002......

/Carste (med sin gamle A4...)

Fra : Carsten Hjorth

Dato : 02-04-06 16:45

"Carsten Hjorth" <carstenfjernhjorth@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> "Viggo Offersen" <mvtr@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse
>
> Ha det er da ingenting, jeg mangler en Audi A4 3,0 Q 2002......
>
> /Carsten (med sin gamle A4...)

Og med tilsvining mener i mit (morsomme..) svar???

/Carsten

Fra : Mogens...

Dato : 01-04-06 21:14

"Viggo Offersen" <mvtr@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Vi mangler en instruktionsbog til en Audi A4 3,0 Q. 2002 på dansk

Når nu andre kun ønsker at svine dig til, vil jeg da godt nævne dig nogle
muligheder:
Birgers Billige bilbøger
Gl. Landevej 7, Løve
4270 Høng
Tlf. 58 86 94 08
Et andet mekka for dem der søger information
om deres (sjældne?) køretøjer er BBB, som ligger
inde med mange spændende manualer m.m.
Bemærk at man kun kan komme i kontakt med
firmaet over telefonen.
Hjemmeside: www.danbbs.dk/~bbb/

Køsters boghandel
Køsters boghandel
Østergade 9
8900 Randers
Tlf.: 86 42 66 13
En af Danmarks mest kendte bil og mc-bog-
handlere. Findes det, findes det her, fristes man
til at sige. Har ry for at kunne fremskaffe næsten
alt. Har dog ingen hjemmeside når dette skrives.

Fra : Møller

Dato : 01-04-06 22:54

"Mogens..." <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> wrote in message

> "Viggo Offersen" <mvtr@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Når nu andre kun ønsker at svine dig til, vil jeg da godt nævne dig nogle
> muligheder

Ikke forstået.
Jeg tror, at manden har fået hjælp.

Møller

Fra : Mogens...

Dato : 01-04-06 23:00

"Møller" <em@g2.n.dk> skrev i en meddelelse

> Ikke forstået. Jeg tror, at manden har fået hjælp.

Ja, nu :)

Fra : Møller

Dato : 01-04-06 22:59

"Mogens..." <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> wrote in message

> "Viggo Offersen" <mvtr@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse

>Når nu andre kun ønsker at svine dig til....

Så må han jo vaske bilen

> Køsters boghandel

>. Har dog ingen hjemmeside når dette skrives.

Næ men han er hurtig, så det har han nu.

Her er et par , , , , som du frit kan bruge, du er slem til
at glemme dem

Møller

Fra : Viggo Offersen

Dato : 06-04-06 11:40

Hej Mogens
Tak for hjælpen, men der er kun Audi der har en.
Hilsen
Viggo

Fra : Møller

Dato : 02-04-06 09:59

> "Viggo Offersen" <mvtr@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse

Hvis de oplysninger du har fået på forskellige måder ikke er nok så:

Har du prøvet ophuggere

Hvis forhandlere af bilbøger ikke har dem, så er der ofte bid hos
bilophuggere:

http://www.dataophug.dk/ jeg kan desværre ikke se din men der men også
andre ophuggere, og er der penge i det, skal de nok lægge dem på hylden
Husk at se under : "Øvrigt"

Du kan også google.

I denne gruppe vil der komme hjælp hvis nogen kan hjælpe. det svigter
aldrig,
Ellers kan der komme mange ironiske, morsomme og sarkastiske bemærkninger,
det er ikke af ond vilje, men for at komme lidt krydderi i (gr-)suppen. Det
var i i hvert fald det der i sin tid var årsag til at gruppen dk.teknik.bil
opstod, da nogle ikke kunne forstå den løse og så kom gruppen for kun
teknik, men også er er det til dels de samme skribenter )

At der så er nogle helt uden humor, de er indstillet til invalidepension,
der misforstår alt og alle og mener af at nogle har "ønsket at svine dig
til" er for os med humor, ironi og satire i behold kun glædeligt, for det
sætter tingene i relief.

Piet Hein: den der o.s.v.,

God jagt nu da vi er over 1. april.
Gad vide om indlægget med Duracell var en aprilsnar?

Møller