At køre _ bil_ som Gud i Frankrig.
Fra : BJ

Dato : 31-03-06 20:03

En lille videotest (på nederlandsk), hvor man _kører bil_ som 'Gud i
Frankrig' i en Hyundai Grandeur..)

http://www.autoxperience.tv/include/video/video.asp?vid_id=403

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Martin Vollert

Dato : 31-03-06 20:11

BJ skrev:
> En lille videotest (på nederlandsk), hvor man _kører bil_ som 'Gud i
> Frankrig' i en Hyundai Grandeur..)
>
> http://www.autoxperience.tv/include/video/video.asp?vid_id=403

Ja man må jo sige at folk som fravælger den alene Pga. navnet, ikke kan
ha meget forstand på biler.

--
Hilsen Martin.

Concentration and focus are very important. If your mind wanders, you will miss things.

Fra : Mikkel Lund

Dato : 31-03-06 20:12

BJ skrev:
> En lille videotest (på nederlandsk), hvor man _kører bil_ som 'Gud i
> Frankrig' i en Hyundai Grandeur..)
>
> http://www.autoxperience.tv/include/video/video.asp?vid_id=403

Wow sikker en bil, det er ikke for sjov den hedder Grandeur, men jeg har
nu aldrig haft brug for indvendig bagklap åbner i selve bagrummet!?!

Hilsen Mikkel

Fra : Rander

Dato : 31-03-06 20:42

Fri, 31 Mar 2006 21:11:44 +0200 brugte Mikkel Lund 11 linier på at fortælle
dette til dk.fritid.bil:

>Wow sikker en bil, det er ikke for sjov den hedder Grandeur, men jeg har
>nu aldrig haft brug for indvendig bagklap åbner i selve bagrummet!?!

jeg mener at have hørt noget om at de faktisk er blevet lovpligtige i USA,
så børn eller andre ikke kan læse sig selv inde i bagagerummet...

http://rander.dk (temporarily down!)

En god politiker i et demokrati er lige så utænkelig som en ærlig indbrudstyv. (Henry Louis Mencken)

Fra : Ukendt

Dato : 31-03-06 20:20

"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> skrev i en meddelelse
> En lille videotest (på nederlandsk), hvor man _kører bil_ som 'Gud i
> Frankrig' i en Hyundai Grandeur..)
>
> http://www.autoxperience.tv/include/video/video.asp?vid_id=403

Tja, godt jeg ikke skal køre med ham. Han bruger mere tid på at kigge på
bagsædet/kameratet end på at orientere sig frem, men det kan vel også være
ligemeget at de tilsyneladende har glemt at montere sikkerhedsseler i
hundajen.

--
Tom

Fra : Finn Guldmann

Dato : 31-03-06 22:41

Tom skrev:
> [...]
> bagsædet/kameratet end på at orientere sig frem, men det kan vel også være
> ligemeget at de tilsyneladende har glemt at montere sikkerhedsseler i

Mon det var derfor (kiggeriet) at han fik en anden til at køre?

--
MVH Finn (6340) Opel Ascona 1,6 fra '86

Fra : Ukendt

Dato : 01-04-06 12:28

"Finn Guldmann" <n@a.invalid> wrote in message

> Mon det var derfor (kiggeriet) at han fik en anden til at køre?

Ved ikke, men en god ide i hvert fald, for han kan da ikke køre bil.
Som allerede skrevet - orientering alle andre steder end på vejen.
Konstant uden hænder.
Over dobbelt spærrelinie.
Og så i nødsporet under kø - det var lige mere end jeg kunne klare
Han skulle have taget kortet.

Men fin bil da !

--
Mvh.
Morten Hansen

Fra : BJ

Dato : 01-04-06 12:31

"Morten Hansen" <Morten.HansenSnabelAit.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Han skulle have taget kortet.

Så er det godt, du ikke færdes på de Hollandske veje til daglig.

Så ville der ingen kørekort tilbage at tage..

Men måske du nu får chancen med indførelse af EU-kørekort..;)

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Ukendt

Dato : 01-04-06 12:42

"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> wrote in message

> "Morten Hansen" <Morten.HansenSnabelAit.dk> skrev i en meddelelse
>
> KLIP

> Så er det godt, du ikke færdes på de Hollandske veje til daglig.

Jep, jeg foretrækker som bekendt deres kanaler
....igen om 3 mdr

Men jeg mener stadig man som auto-reporter burde have en smule
mere omtanke, som sagt var den med nødsporet mere
jeg kunne tage - helt uhørt i en bil-reportage !

--
Mvh.
Morten Hansen

Fra : BJ

Dato : 01-04-06 12:51

KLIP

> Jep, jeg foretrækker som bekendt deres kanaler
> ...igen om 3 mdr

Oooohhh... rigtig god sejltur..

> Men jeg mener stadig man som auto-reporter burde have en smule
> mere omtanke, som sagt var den med nødsporet mere
> jeg kunne tage - helt uhørt i en bil-reportage !

O.k., men det kan sagtens være skiltet og dermed fuldt tilladt, da køerne i
Holland er legendarisk..

Du ser bl.a. et fint automatisk anlæg i Tyskland nord for Hamborg mod á
grææns..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Ukendt

Dato : 01-04-06 13:03

> Oooohhh... rigtig god sejltur..

Takker !

> O.k., men det kan sagtens være skiltet og dermed fuldt tilladt, da køerne
> i Holland er legendarisk..

OK - ser bare ikke ummidelbart sådan ud - er eneste bil der kører der

--
Mvh.
Morten Hansen

Fra : BJ

Dato : 01-04-06 13:12

"Morten Hansen" <Morten.HansenSnabelAit.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> OK - ser bare ikke ummidelbart sådan ud - er eneste bil der kører der

Njaaa.... er der ikke 2, fotografens og den fotograferede..

Desuden behøves der altså ikke være voldsom trafik ved en afkørsel via
nødsporet, da køen jo fortsætter eks. de næste 10 til 25 kilometer frem..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Ukendt

Dato : 01-04-06 13:52

> Njaaa.... er der ikke 2, fotografens og den fotograferede..

Jo, korrekt

> Desuden behøves der altså ikke være voldsom trafik ved en afkørsel via
> nødsporet, da køen jo fortsætter eks. de næste 10 til 25 kilometer
> frem..

OK - vi piller den med nødsporet ud (HVIS det altså på pågældende sted er
tilladt !)
Jeg bryder mig dog stadig ikke om hans måde at køre på....

--
Mvh.
Morten Hansen

Fra : Mogens...

Dato : 01-04-06 13:58

"Morten Hansen" <Morten.HansenSnabelAit.dk> skrev i en meddelelse

> Jep, jeg foretrækker som bekendt deres kanaler

1) Hvad skal du sejle i denne gang så?
2) Hvad skal du køre derned i denne gang så?

:)

Fra : Ukendt

Dato : 01-04-06 14:03

http://www.muidenyachtcharter.nl/Duits/paginas/princess.htm

> 2) Hvad skal du køre derned i denne gang så?
Den samme da !

--
Mvh.
Morten Hansen

Fra : Mogens...

Dato : 01-04-06 14:10

> http://www.muidenyachtcharter.nl/Duits/paginas/princess.htm

Nice !

> Den samme da !

Troede den var smadret?
(totalskade)

Fra : Ukendt

Dato : 01-04-06 14:17

> "Morten Hansen" <Morten.HansenSnabelAit.dk> skrev i en meddelelse

> Nice !

Håber vi

> Troede den var smadret?
> (totalskade)

Der var lidt diskussion med takstsatoren, men den bliver lavet.
Det var et spørgsmål om værdi - der må kun laves for 75% af
værdien, og er det mere end 65% skal jeg spørges.
Da jeg ikke kan finde en der matcher, vil jeg helt have den lavet !
Bliver i uge 16.... der er travlt efter den lange vinter siges der.
Har lagt et par stykker op....
www.ivao.org/~mh/images/BMW735/uheld1.jpg
www.ivao.org/~mh/images/BMW735/uheld2.jpg
www.ivao.org/~mh/images/BMW735/uheld3.jpg
www.ivao.org/~mh/images/BMW735/uheld4.jpg

--
Mvh.
Morten Hansen

Fra : Finn Guldmann

Dato : 01-04-06 13:46

BJ skrev:
> Så er det godt, du ikke færdes på de Hollandske veje til daglig.
> Så ville der ingen kørekort tilbage at tage..
>
> Men måske du nu får chancen med indførelse af EU-kørekort..;)

Og hvad skulle det lige hjælpe på hollændernes alternative forhold til
trafik?

--
MVH Finn (6340) Opel Ascona 1,6 fra '86

Fra : Finn Guldmann

Dato : 01-04-06 13:45

Morten Hansen skrev:
> [...]
> Konstant uden hænder.
> Over dobbelt spærrelinie.
> Og så i nødsporet under kø - det var lige mere end jeg kunne klare

Man har da hørt om andre der har haft problemer af at vise på video hvad
de selv laver i trafikken.

--
MVH Finn (6340) Opel Ascona 1,6 fra '86

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 31-03-06 20:20

BJ skriver:

> En lille videotest (på nederlandsk), hvor man _kører bil_ som 'Gud i
> Frankrig' i en Hyundai Grandeur..)

Fin bil, adskiller sig ikke så meget fra Sonata'en i design udefra. Med
en 3,3L TD er der vidst heste nok at tage af

Et kritikpunkt, ikke på denne bil, men generelt, den der beige farve på
sæder og instrumentpanel når det skal være "luksus", tiltaler mig ikke.

Klaus
--
Sonofon, er de bare inkompetente ?

Fra : BJ

Dato : 31-03-06 20:27

KLIP

> Fin bil, adskiller sig ikke så meget fra Sonata'en i design udefra. Med
> en 3,3L TD er der vidst heste nok at tage af

Jow, men det er nu er benzinbrænder..

> Et kritikpunkt, ikke på denne bil, men generelt, den der beige farve på
> sæder og instrumentpanel når det skal være "luksus", tiltaler mig ikke.

Helt enig, jeg er til sort interiør/læder og kan ikke fordrage det
beige/lyse (trods det faktum, det er i konens S40, men der var heller ikke
den store valgmulighed..;))

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 31-03-06 20:29

BJ skriver:

> Jow, men det er nu er benzinbrænder..

Sytes at det lød som Diesel han sagde, men Hollandsk er sku også noget
vrøvl...

Klaus
--
Sonofon, er de bare inkompetente ?

Fra : BJ

Dato : 31-03-06 20:36

KLIP

> Sytes at det lød som Diesel han sagde, men Hollandsk er sku også noget
> vrøvl...

Nope, 3.3 V6 235 Hk benzin og 2.2 diesel.

Put en gloende varm kartoffel i munden, tal af karsken bælg og enhver
nederlænder vil forstå dig 100%..;)

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 31-03-06 23:18

> Put en gloende varm kartoffel i munden, tal af karsken bælg og enhver
> nederlænder vil forstå dig 100%..;)

hehe og det samme siger mange andre udlændinge om dansk...

/hilsner
--
| lars.g.j | e-mail: remove dots | www.lgj.dk | oz2lgj |
Jayne: You know what the chain of command is?

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 01-04-06 13:52

On Fri, 31 Mar 2006 21:26:41 +0200, "BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk>
wrote:

> [...]
>
>Helt enig, jeg er til sort interiør/læder og kan ikke fordrage det
>beige/lyse (trods det faktum, det er i konens S40, men der var heller ikke

Næh, den viste beige og en lys grå, som i min, det er hvad man har af
muligheder.

Bortset fra motor, navi-anlægget og rullegardinet i bagruden, så
ligner den til forveksling min.

Selv det gule håndtag i bagagerummet har jeg.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : BJ

Dato : 01-04-06 14:20

KLIP

> Næh, den viste beige og en lys grå, som i min, det er hvad man har af
> muligheder.

Jeg har set din model med blåt læder og blå "plastic" og også sort læder og
sort "plastic".

Jeg tror kun det er i DK, valgmuligheden er begrænset for at holde prisen i
et fornuftig leje.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 01-04-06 14:52

On Sat, 1 Apr 2006 15:20:20 +0200, "BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk>
wrote:

> [...]
>sort "plastic".
>
>Jeg tror kun det er i DK, valgmuligheden er begrænset for at holde prisen i

Det kan jeg ikke afvise.

Er der flere optioner, kan man vel med slesk tale og villighed til at
vente, få dem til at skaffe varerne til landet?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : BJ

Dato : 01-04-06 14:53

KLIP

> Er der flere optioner, kan man vel med slesk tale og villighed til at
> vente, få dem til at skaffe varerne til landet?

Det er jeg da overbevist om, man kan.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Ukendt

Dato : 31-03-06 20:29

> [...]
>
> Et kritikpunkt, ikke på denne bil, men generelt, den der beige farve på
> sæder og instrumentpanel når det skal være "luksus", tiltaler mig ikke.

hehe, en tysk pris på 38.000 Euro (285.000 Kr) + danske afgifter, gør nok
også sit til udvælge kundegrundlaget

--
Tom

Fra : BJ

Dato : 31-03-06 20:30

KLIP

> hehe, en tysk pris på 38.000 Euro (285.000 Kr) + danske afgifter, gør nok
> også sit til udvælge kundegrundlaget

Den er jo beregnet til alle os fattigrøve..;)

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 31-03-06 20:34

BJ skriver:

> Den er jo beregnet til alle os fattigrøve..;)

Vil du hente en i Tyskland ??

Det lader ikke til at Hyundai i DK vil føre den.

Klaus
--
Sonofon, er de bare inkompetente ?

Fra : BJ

Dato : 31-03-06 20:40

KLIP

> Vil du hente en i Tyskland ??

Aner det ikke, den gamle Völle skal køre mindst 2 år endnu.

Så den tid, den sorg..;)

> Det lader ikke til at Hyundai i DK vil føre den.

Det er vel også umiddelbart fuldt forståelig, da mærket ikke just er kendt
for prestige og de sikker har lært af fadæsen VW Phaeton (som også i sit
segment er en fremragende bil).

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Mogens...

Dato : 31-03-06 20:39

> Den er jo beregnet til alle os fattigrøve

Så havde jeg dælme hellere købt en brugt Pheaton W12 eller V10 TDI
for ikke at tale om en splinterny BMW 535d til 315.000 kr

Fra : BJ

Dato : 31-03-06 20:42

"Mogens..." <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Så havde jeg dælme hellere købt en brugt Pheaton W12 eller V10 TDI
> for ikke at tale om en splinterny BMW 535d til 315.000 kr

Vi er jo så forskellige, men hvis man vil være sikker i sin økonomi, ville
jeg nu vælge en sprit ny bil med 3 års ubegrænset kilometergaranti og
desuden er du jo også gået over til "fjenden" og dermed blevet 100%
utilregnelig, når talen falder på bilpriser..;)

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Martin Vollert

Dato : 31-03-06 21:01

BJ skrev:
> [...]
> desuden er du jo også gået over til "fjenden" og dermed blevet 100%
> utilregnelig, når talen falder på bilpriser..;)

LOOOOL.

Fra : Mogens...

Dato : 31-03-06 21:01

> Vi er jo så forskellige, men hvis man vil være sikker i sin økonomi, ville
> jeg nu vælge en sprit ny bil med 3 års ubegrænset kilometergaranti

Læs lige min posting igen !
(hint: spritny BMW 535d)

> desuden er du jo også gået over til "fjenden" og dermed blevet 100%
> utilregnelig, når talen falder på bilpriser

Jow jow, men nu begyndte I jo selv at regne i den slags

Fra : BJ

Dato : 31-03-06 21:52

"Mogens..." <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Læs lige min posting igen !
> (hint: spritny BMW 535d)

Det så jeg godt, men hvad koster den egentlig - mit alles drum und dran ..
altså lige som Grandeur´en..?

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Mogens...

Dato : 31-03-06 21:57

"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Det så jeg godt, men hvad koster den egentlig - mit alles drum und dran ..
> altså lige som Grandeur´en..?

Der findes en del konfiguratorer, hvis du finder en bil i mobile
eller autobilds brugtbilsbase. Dér sælger man også nye biler
og trykker man på forhandlerlinket, dukker konfiguratorerne
som regel op. På den måde kan man bygge sin egen bil.

Nuvel - en 535d har ret meget udstyr abfabrik, og det er ikke
mit indtryk, at bilerne fra Østen har al den elektroniske tingel
tangel, som en tysk kan leveres med?

Fra : BJ

Dato : 31-03-06 22:00

"Mogens..." <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Nuvel - en 535d har ret meget udstyr abfabrik, og det er ikke
> mit indtryk, at bilerne fra Østen har al den elektroniske tingel
> tangel, som en tysk kan leveres med?

Så går du blot ind på Hyundais hjemmeside i D eller NL og læser der.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Mogens...

Dato : 31-03-06 22:10

> [...]
>
> KLIP

> Så går du blot ind på Hyundais hjemmeside i D eller NL og læser der.

Jeg valgte i stedet den tyske hyundai.de - jeg lever jo næsten dernede.
Siden bekræfter mine baneg anelser - udstyrsniveauet er lavt:
www.hyundai.de/webcontent.omeco/folder_680.html?PHPSESSID=e193df1e81981dda1efd3d61336baefe

Eksempelvis ingen parkeringshjælp eller aut. niveauregulering - som i min
BMW

Fra : BJ

Dato : 31-03-06 22:18

"Mogens..." <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Eksempelvis ingen parkeringshjælp

Sludder

> eller aut. niveauregulering - som i min

I min Volvo er det blot støddæmperne og det kan eftermonteres (hvis det da
ikke fås).

Jeg er også ked af, pottens elektriske sædememory tager rat og samtlige
spejle med..;)

Sorry, det er på nederlandsk, jeg opholder mig jo der i halvdelen af mit
liv..;)

http://www.hyundai.nl/_/upload/folder/Grandeur.pdf

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Mogens...

Dato : 31-03-06 22:22

"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Sludder

Nu tog jeg bot udgangspunkt i en importørs web !

> I min Volvo er det blot støddæmperne og det kan eftermonteres (hvis det da
> ikke fås).

Jeg vil ha' det originalt ab fabrik...

> Jeg er også ked af, pottens elektriske sædememory tager rat og samtlige
> spejle med

Intet nyt der, men det samme med Grandeur?

> Sorry, det er på nederlandsk, jeg opholder mig jo der i halvdelen af mit
> liv..;)

Jow jow - det var nu ikke sådan ment...

> www.hyundai.nl/_/upload/folder/Grandeur.pdf

6 airbags? -> min BMW 530d har 8
Hvad med dine Volvo'er?

Fra : BJ

Dato : 31-03-06 22:28

"Mogens..." <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Intet nyt der, men det samme med Grandeur?

Jep.

Den model som testes på den lille nederlandske video er netop
topudstyramodellen, men jeg vil da kigge ind til en forhandler næste gang,
jeg er i Holland. Jeg vil sku prøve potten..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Mogens...

Dato : 31-03-06 22:35

> Den model som testes på den lille nederlandske video er netop
> topudstyramodellen, men jeg vil da kigge ind til en forhandler næste gang,
> jeg er i Holland. Jeg vil sku prøve potten..

Jow jow...

Hvor mange airbags er der i dine Volvo'er, do? :)

Fra : BJ

Dato : 31-03-06 22:37

"Mogens..." <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Jow jow...
>
> Hvor mange airbags er der i dine Volvo'er, do? :)

Rigeligt .. hvorfor.?

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Mogens...

Dato : 31-03-06 22:39

> Rigeligt .. hvorfor.?

For at udvide min horisont. Du ved -> nyhedsgrupper er
til for at dele viden (meget moderne pt. - vidensdeling)
:
o)

Fra : BJ

Dato : 31-03-06 22:42

"Mogens..." <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> For at udvide min horisont. Du ved -> nyhedsgrupper er
> til for at dele viden (meget moderne pt. - vidensdeling)
> :
> o)

LOL ... alt under 8 stk. er jo også elendigt...

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : JS

Dato : 01-04-06 09:49

"Mogens..." <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse
> Eksempelvis ingen parkeringshjælp eller aut. niveauregulering - som i min
> BMW

Jeg ville godt nok føle mig nedværdiget hvis jeg kørte i en bil med
parkeringshjælp. Er det ikke kun konebiler og
konen-henter-børnene-i-stor-bil-biler der skal have den slags?

Fra : Mogens...

Dato : 01-04-06 14:00

"JS" <js_539@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg ville godt nok føle mig nedværdiget hvis jeg kørte i en bil med
> parkeringshjælp. Er det ikke kun konebiler og
> konen-henter-børnene-i-stor-bil-biler der skal have den slags?

Det er noget af den slags udstyr, man mener ikke at have brug
for, indtil man har prøvet at have en bil med udstyret monteret.
En rigtig god og anvendelig idé -> ParkDistanceControl

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 01-04-06 14:53

On Sat, 01 Apr 2006 13:00:03 GMT, "Mogens..."
> [...]

>for, indtil man har prøvet at have en bil med udstyret monteret.
>En rigtig god og anvendelig idé -> ParkDistanceControl

Det har vi på voes trailere.

Bak til det knaser, så er du ved at være der. )))

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Bagdad Bob

Dato : 31-03-06 21:47

> hehe, en tysk pris på 38.000 Euro (285.000 Kr) + danske afgifter, gør nok
> også sit til udvælge kundegrundlaget
>
> --
> Tom

Hmm ny Audi A6 / BMW 5 serie eller en Koreansk gyngehest.... bop bop bop lad
mig nu se....... sør'me et svært valg.

/Abildgaard

Fra : BJ

Dato : 31-03-06 21:54

"Bagdad Bob" <Darknatur@web.de> skrev i en meddelelse

KLIP

> Hmm ny Audi A6 / BMW 5 serie eller en Koreansk gyngehest.... bop bop bop
> lad mig nu se....... sør'me et svært valg.

Der er jo altid kunder til de helt skrabede udgaver af europæerne og godt
for det da ... bop bop boooooooooopppppppppp.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Bagdad Bob

Dato : 01-04-06 23:59

> [...]
>

> Der er jo altid kunder til de helt skrabede udgaver af europæerne og godt
> for det da ... bop bop boooooooooopppppppppp.

Tjaeh crap i store portioner er jo en typisk Dansk disciplin - måske den
ville flyve herhjemme. Sådan på lige fod med pumpet hamburgerryg og
kalkunkød i store klumper.

/Abildgaard

Fra : BJ

Dato : 02-04-06 11:11

> [...]

> Tjaeh crap i store portioner er jo en typisk Dansk disciplin - måske den
> ville flyve herhjemme. Sådan på lige fod med pumpet hamburgerryg og

Det ved du helt sikkert mere om end jeg, kan jeg læse ud af ovenstående.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Bagdad Bob

Dato : 02-04-06 11:44

> [...]
>
> KLIP

> Det ved du helt sikkert mere om end jeg, kan jeg læse ud af ovenstående.

Kører hverken Hyundai, Kia eller Suzuki æder heller ikke Hamburgerryg, Jaka
bov eller Kalkun.

/Abildgaard

Fra : BJ

Dato : 02-04-06 11:48

"Bagdad Bob" <Darknatur@web.de> skrev i en meddelelse

KLIP

> Kører hverken Hyundai, Kia eller Suzuki æder heller ikke Hamburgerryg,
> Jaka bov eller Kalkun.

O.k., så alt i alt er du generelt på smalkost.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 31-03-06 23:52

At køre _ bil_ som Gud i Frankrig ?

Jeg mente ellers at de kører bil som Fanden.

--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen