/ Forside / Interesser / Fritid / Biler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Biler
#NavnPoint
dova 36582
alimak 21895
EA_HS 19179
refi 16217
transor 15483
Cortina01 14584
pallenoc 13678
3773 13117
geu 12469
10  Nordsted1 11856
rpm huller mellem 2 og 4K rpm..?
Fra : Ukendt


Dato : 31-03-06 15:12

Hejsa,

Nå men idag har jeg fået luftet bilen på køreteknisk anlæg bla, men også på
alm vej, og når man acc fra stilstand, så er det ligesom om, at der er
huller i kurven, hvor motoren staller, men over 4krpm er der intet, er det
måske tændrørene der skal skiftes ??

Er der nogle der har prøvet noget ligende.. (tændrørene er en bitch at
skifte på den V6) ??

Det er en Mitsubishi Galant 2.0 V6 24v fra 93 model E54a..

Det er vel ikke lambda sonden ??

Den har et andet symptom, at når den står i drive (automatgear) med bremsen
trådt ned, så taber den "et slag" af og til, og og nogle gange ryger
tomgangen så langt ned at den er lige ved at gå ud.. kan det ha en relation
?

Mvh
Morten



 
 
Ukendt (31-03-2006)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 31-03-06 18:30

det er nok snarre imellem 700 og 2K2 rpm... også hvis den står i frigear og
man gasser op kan man høre/se/mærke det...

Mvh
Morten



Brian Sørup (31-03-2006)
Kommentar
Fra : Brian Sørup


Dato : 31-03-06 22:05


"Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> skrev i en meddelelse
news:442d6719$0$60784$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> det er nok snarre imellem 700 og 2K2 rpm... også hvis den står i
frigear og
> man gasser op kan man høre/se/mærke det...

Lyder som om der er problemer med tændingsforstillingen ved lave omdr.
Tændingsbanker den ved belastning ?
--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.
== can you spell "racecar" backwards ? ==




Ukendt (31-03-2006)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 31-03-06 23:17

> Lyder som om der er problemer med tændingsforstillingen ved lave omdr.
> Tændingsbanker den ved belastning ?

ikke af hvad jeg kan høre, men det motorrum er også top isoleret.. men jeg
kan jo måle sensoren efter engang, tor jeg går alle sensorene igennem +
tændings anlægget, mon ikke det bare er en "skal renses fejl" virker som om
at det er kommet efter jeg skyllede kølesystemet igennem den anden dag, kan
jo være jeg har ramt noget vitalt med alt mit vandplaskeri

Mvh
Morten



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408905
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste