Link: Samling af biltests
Fra : Kent Oldhøj

Dato : 28-03-06 14:51

Jeg faldt lige over dette link, som er en samling af testværdier for en
lang række biler fra 60erne og frem til idag.

Testværdierne stammer primært fra tyske bilblade, og siden er på tysk.
Det gør dog ikke det store, da alle tal er stillet op i tabeller(lidt i
stil med bilkort) og skulle være til at forstå. Ellers må der spørges.

Siden opdateres hele tiden(senest idag) og indeholder over 2000 biltests
og 250 motorcykeltests.

99% af køretøjerne har tilladelse til at køre på gaden i Tyskland. Hvis
ikke, er det nævnt.

Her findes f.eks. noget så sjældent som testmålinger på en Vector W8 og
verdens hurtigste køretøj med tilladelse til at køre på offentlig vej:

Suzuki GSX 1300 R Hayabusa Turbo. 0-300 km/t på 13.5 sek.

http://www.einszweidrei.de

--
Kent Oldhøj

Fra : H3nrik V!

Dato : 29-03-06 18:51

Kent Oldhøj wrote:
> Jeg faldt lige over dette link, som er en samling af testværdier for
> en lang række biler fra 60erne og frem til idag.

--KLIP--

> http://www.einszweidrei.de

Cool link! Det skal nok få fjernet nogle timer af min nattesøvn... ;)

--
mvh H3nrik!