Opfølgning på 3 ud af 4....
Fra : Troels - around 9000

Dato : 27-03-06 19:48

Tænkte - jeg er ikke sikker på at jeg faktisk fik tjekket om tandremmen var
hoppet en tand.

Kan 1 tand på tandremmen være skyld i min mærkelige motorgang - samt at den
trækker fint, omend noget råt i det, op til 6500 rpm - hvor den før snurrede
fint op til 8000 rpm?

// Troels

Fra : Ukendt

Dato : 27-03-06 19:54

"Troels - around 9000" <troels@fjern.dette.plougmann-olsen.dk> skrev i en
meddelelse news:urWVf.120$yV3.104@news.get2net.dk...
> [...]
>
> Kan 1 tand på tandremmen være skyld i min mærkelige motorgang - samt at
> den trækker fint, omend noget råt i det, op til 6500 rpm - hvor den før

Man fristes jo til at sige "Selvfølgelig!" :)

Fra : Troels - around 9000

Dato : 27-03-06 20:31

> Man fristes jo til at sige "Selvfølgelig!" :)

Dvs. hvis jeg tjekker det, tror du jeg finder en hoppet tandrem? ;)

// Troels