Åbenbaring min røv. :-D
Fra : Dak

Dato : 27-03-06 14:33

Denne mail er mest henvendt sig til Kim Persson.(Se tråden Ny køler til en
sierra)

Her går man og tror at den fabrik du henviser sig til skulle være billigere
end alle andre, og da deres prisliste var offline da jeg kiggede på deres
hjemmeside så skrev jeg jo lystigt en mail. her er deres respons:

Vedr. din forespørgsel på køler til Ford Sierra 2,0i dohc. årg. 1990
Er desværre ikke på lager, idet dohc er en special model.
Kan skaffe den til i morgen pris 1225 netto + moms.

der var godt nok ikke meget at spare der for mig når man kan købe den
til 1299kr hos højer.

Dak
Ford Sierra 2.0i Azur DOHC EFI '90 4.dørs + 1 bagageklap

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 27-03-06 14:48

"Dak" <dakSLET@REMOVEFJERNitsaret.dk> skrev i en meddelelse

> der var godt nok ikke meget at spare der for mig når man kan købe den
> til 1299kr hos højer.

Det kunne da være sjovt at se hvor meget så´en en Hoyer-fætter vejer i
forhold til en original. Det er den måde man måler batteriers kvalitet -
hvorfor så ikke kølere?

Fra : Dak

Dato : 27-03-06 15:06

> Det kunne da være sjovt at se hvor meget så´en en Hoyer-fætter vejer i
> forhold til en original. Det er den måde man måler batteriers kvalitet -
> hvorfor så ikke kølere?

Så du siger du vil være med til at splejse til en?

Fra : Kito

Dato : 27-03-06 14:54

> [...]
> til 1299kr hos højer.
>

> Dak
> Ford Sierra 2.0i Azur DOHC EFI '90 4.dørs + 1 bagageklap

Nu skal man ikke tage alle priser for givet hos Højer.
Jeg havde en oplevelse som er nogle år på bagen.
Jeg kontaktede Højer for at få et komplet udstødningssystem til en Obel
Kadett model E.
Prisen var i telefonen kr. 998,-
Jeg sagde ok og kørte ned for at hente udstødningssystemet men til min
overraskelse manglede den foreste potte, så jeg håbede at det ikke var den
der var defekt.>
Da jeg kom til kassen sagde kasseapperatet kr. 1195,-??
Jeg spurgte om det kunne passe at det koste den pris og ikke 998 som jeg
havde fået opgivet over tlf.
Ekspedienten kikkede på mig og sagde at min pris var rigtig, når man købte
et komplet sæt, men ikke når man købte det i løsdele. Hvad jeg herefter
sagde skal jeg nok undlade at skrive men, de fik lov til at beholde lortet.
Jeg købte et andet sted i Skalborg til den pris som jeg skulle have givet
komplet. (Jeg kan desværre ikke huske navnet)

vh
Poul

Fra : Dak

Dato : 27-03-06 15:11

> [...]
> Jeg købte et andet sted i Skalborg til den pris som jeg skulle have givet
> komplet. (Jeg kan desværre ikke huske navnet)

Jeg tror nok også at den hos Ford lå på de 1300kr da jeg var inde og spørge
for et stykke tid siden men ellers er den også hos Thansen til 1299kr

http://www.thansen.dk/products.asp?c=678151312&n=360740834

så regner med højst at slippe med de 1300kr.

Fra : Rasmus

Dato : 27-03-06 19:20

"Dak" <dakSLET@REMOVEFJERNitsaret.dk> wrote in message

> [...]
>
> http://www.thansen.dk/products.asp?c=678151312&n=360740834
>

> så regner med højst at slippe med de 1300kr.

T-hansen ejer Høyer autodele.....

/Rasmus

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 27-03-06 21:00

Rasmus skriver:

> T-hansen ejer Høyer autodele.....

Og ?

Den hollandske kongefamilie ejere Shell...

Klaus
--
Sonofon, er de bare inkompetente ?

Fra : Kim Persson

Dato : 27-03-06 15:27

> [...]
> til 1299kr hos højer.
>

> Dak
> Ford Sierra 2.0i Azur DOHC EFI '90 4.dørs + 1 bagageklap

Ja der er ingen regel uden undtagelser. Om så min pris eller din pris er
undtagelsen skal jeg ikke sige med sikkerhed. Men hvis du søger i denne
nyhedsgruppe på navnet, så mener jeg at huske at selv en amerikanervognsejer
blev overrasket over deres billige pris.

Hos Lyon Autodele ApS, Holmbladsgade var prisen den samme som hos høyer og
thansen.
Men du kan da prøve dem også.

Derudover er jeg tør for forslag, brugte kølere er vist for kortsigtet,
selvom jeg fik tilbudt en til 750dkk hos hvidovre genbrug
- sikke et tilbud, manden må sgu have drukket af kølervæsken hehe.
Insisterer du alligevel er der http://www.returbilen.se/ i malmø. dertil
kommer 100dk i busbillet fra kgs nytorv. har nu aldrig selv været der...

//Kim

Fra : Barfly.

Dato : 27-03-06 15:59

> [...]
> til 1299kr hos højer.
>

> Dak
> Ford Sierra 2.0i Azur DOHC EFI '90 4.dørs + 1 bagageklap

http://www.krogslund.dk/?site=visreservedel&VareNr=4943002-2&refID=7519

kr 1200,-

den jeg fik var fra nissen dvs. dansk fabrikat.