Angående www.dkfritidbil.dk's henvisning t~
Fra : Dak

Dato : 26-03-06 20:22

Hvor er det lige man finder f.eks. top 3 pærerne henne i verden?

Dak
Ford Sierra 2.0i Azur DOHC EFI '90 4.dørs + 1 bagageklap

Fra : Mogens...

Dato : 26-03-06 20:56

Der står noget her: www.dkfritidbil.dk/artikler/lamper/

Fra : Dak

Dato : 26-03-06 21:12

> Der står noget her: www.dkfritidbil.dk/artikler/lamper/

ja det er den jeg nævner i min overskift. men HVOR i den "rigtige"
verden finder jeg pærerne? Altså køber dem, kan jo ikke sætte billederne ind
i min bil.

Fra : Ukendt

Dato : 26-03-06 21:17

> ja det er den jeg nævner i min overskift. men HVOR i den "rigtige"
> verden finder jeg pærerne? Altså køber dem, kan jo ikke sætte billederne
> ind i min bil.

Shell tankstationer har kvalitetspærer såsom Philips +50. Så du kan vist
lige nå derhen inden de lukker i aften

--
Tom

Fra : Thomas Landberg

Dato : 26-03-06 21:26

> ja det er den jeg nævner i min overskift. men HVOR i den "rigtige"
> verden finder jeg pærerne? Altså køber dem, kan jo ikke sætte billederne
> ind i min bil.

Jeg har autopærer i min shop til en rimelig pris.

--

MVH

Thomas Landberg
www.landberg.dk - chiptuning udført i din indkørsel: 3.995kr inkl. moms.
Online salg af motorolie, autopærer, Sonax bilpleje osv.

Fra : Dak

Dato : 26-03-06 22:03

> Jeg har autopærer i min shop til en rimelig pris.

har været forbi din side men kan ikke lige finde de igtige modeller såsom om
testens phillips premium vision er det samme som din Philips Premium H4 Twin
Pack ??

Jeg går nemlig kun efter top 4 i den test for ellers er det ned til thansens
Narva model.

Fra : jan@stevns.net

Dato : 26-03-06 22:35

"Dak" <dakSLET@REMOVEFJERNitsaret.dk> skrev :

>Philips Premium H4 Twin
>Pack ??

twin pack betyder vel bare at der er 2 pærer i pakken ;)

ak ak ;)

--
jan@stevns.net

Stafetten - hvad hulen er det ? Find selv svaret på
dk.fritid.bil's hjemmeside

Fra : Dak

Dato : 27-03-06 14:37

> twin pack betyder vel bare at der er 2 pærer i pakken ;)
>
> ak ak ;)

hmm... tror vist du skal pudse dine kontaktlinser! Der står altså et
lille ord mere i den ene af pæretyperne i forhold til den anden.

phillips premium vision VS Philips Premium...

Fra : jan@stevns.net

Dato : 27-03-06 15:48

"Dak" <dakSLET@REMOVEFJERNitsaret.dk> skrev :

>hmm... tror vist du skal pudse dine kontaktlinser!

Næppe "twin pack" er "twin pack" uansen modellen lampe indeni

Nogle af varene hedder dælme også "single pack" monstro de
indeholder 1 (en) enkelt pære ?

Fra : Dak

Dato : 27-03-06 19:31

> Næppe "twin pack" er "twin pack" uansen modellen lampe indeni
>
> Nogle af varene hedder dælme også "single pack" monstro de
> indeholder 1 (en) enkelt pære ?

okay så du slet ikke denne linje: phillips premium vision VS Philips
Premium...

Jeg mente ikke alt det der står efter H4 men det før. den ene er en Premium
Vision model mens den anden er en uspecificeret premium. Det kunne jo for en
uerfaren pærekøber som mig være to helt forskellige typer da Premium kunne
være en f.eks. +30% mere lys opgradering af alle phillips pæretyper.

Fra : jan@stevns.net

Dato : 27-03-06 20:09

"Dak" <dakSLET@REMOVEFJERNitsaret.dk> skrev :

>okay så du slet ikke denne linje: phillips premium vision VS Philips
>Premium...

Næeh - den overså jeg nok i forbifarten ;)

anyway - uspecificeret premium burde være +30 pæren , hvor +50'eren
vist er mærket som sådan .. jeg har ikke teksten i frisk erindring

Fra : Thomas Landberg

Dato : 27-03-06 06:49

> [...]
> Twin Pack ??
>
> Jeg går nemlig kun efter top 4 i den test for ellers er det ned til

Yes, det er de samme pærer. Der er så to i pakken fra mig.