VW Kapriblå (LK5E) - hvor finder jeg den f~
Fra : jj92_2

Dato : 25-03-06 22:39

Hej,

Når jeg engang er færdig med glasfiber, grunder, padding, grunder
osv. - hvor finder jeg så nogle spraydåser med VW Kapriblå (LK5E) -
udover VW butikkerne?

Altså, hvor kan jeg købe lak til bilen på spray - i de rette
farver?

Hvilke produker er gode til at ramme VW farveskemaet?

/JJ

Fra : co@ch [4130]

Dato : 25-03-06 23:22

"jj92_2" <jj92_2@hotmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Sadolin farvehandel,
helligkorsvej,
4000 Roskilde

Har alle farver, hvis ikke, så laver han den i nøjagtig farve. Det ta'r ca.
en uge.

Har brugt ham flere gange og han har kunnet levere varen hver gang.

mvh
Bri@n

Fra : René Andersen

Dato : 26-03-06 18:31

forstod jeg ret...??? man kan købe det på sprydåse i korekt fave..? hvad er
prisen for sådan en dåse...?

Fra : co@ch [4130]

Dato : 26-03-06 20:58

"René Andersen" <roboskrot@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> forstod jeg ret...??? man kan købe det på sprydåse i korekt fave..? hvad
> er prisen for sådan en dåse...?

Ja.han får det lavet i Frankrig, vistnok igennem Motip, lakken bliver
påfyldt en spraydåse hos fabrikanten.
(du kan selvfølgelig sikkert også købe den i en bøtte)

Sidst jeg købte, i 2003, var prisen 160,- for en metallic farve på
spraydåse, derud over kom 120,- til en klarlak i tilsvarende fabrikat.
Priserne var for 800 ml. spraydåser.

Jeg brugte den til rep. af noget rustarb. jeg havde lavet...og farven var
bare helt nøjagtig....Super.

mvh
Bri@n