vaskehal ??
Fra : Per Sørensen

Dato : 25-03-06 13:01

Efter en tur i gennem vaskehallen ved metax i Storegade, Esbjerg, måtte jeg
desvære konstatere at jeg lige så godt kunne have vasket bilen med en
haveslange (uden børste). Bilen var meget tæt på at være lige så beskidt
efter vasken som før. Jeg "flottede" mig endog og købte en guldvask.

Har i andre lignende erfaring med "Billig vask" - at de ikke er pengene
værd?

mvh Per Sørensen

Fra : Ukendt

Dato : 25-03-06 13:47

> [...]
> efter vasken som før. Jeg "flottede" mig endog og købte en guldvask.
>
> Har i andre lignende erfaring med "Billig vask" - at de ikke er pengene

Hvis det er den type uden børster men med højtryksspuling alene ... så er
mit svar ja ... ellers nej.
(prøvede en metax vask i Aalborg for en hel del år siden, som kun brugte
højtryksspuling, bilen var om noget visuel mere beskift efter vasken ...
lidt spøjst at ha betalt for at få spredt skidtet mere jævnt over bilen

mvh Thomas G

Fra : Ukendt

Dato : 25-03-06 16:27

"Per Sørensen" <mit_navn@overmarken.dk> skrev i en meddelelse

> Har i andre lignende erfaring med "Billig vask" - at de ikke er pengene
> værd?

Hej .

Ikke personligt, men kik lige i news:dk.binaer.motor under vaskehal !

--
Mvh.
Dennis Hellan Pedersen

Fra : Karsten Andersen

Dato : 25-03-06 18:58

Sat, 25 Mar 2006 16:27:16 +0100, skrev "Dennis Hellan Pedersen
\(4690\)" <dhp(snabela)dalbynet.dk>, på 22 linier, i
<9aeeb$4425615a$3e3d84b8$8042@news.arrownet.dk>, :

>"Per Sørensen" <mit_navn@overmarken.dk> skrev i en meddelelse

>Hej .
>

>Ikke personligt, men kik lige i news:dk.binaer.motor under vaskehal !

Rotfl

Håber ikke det var din bil

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : A Andersen

Dato : 25-03-06 20:36

Vask bilen på shell med en reflex maskine.. så bliver den sku da ren

Fra : Ukendt

Dato : 26-03-06 09:58

"Dennis Hellan Pedersen (4690)" <dhp(snabela)dalbynet.dk> skrev i en
meddelelse news:9aeeb$4425615a$3e3d84b8$8042@news.arrownet.dk...

> "Per Sørensen" <mit_navn@overmarken.dk> skrev i en meddelelse

> Hej .
>

> Ikke personligt, men kik lige i news:dk.binaer.motor under vaskehal !

Uha.
Jeg skal aldrig ha' sådan en japser.

Fra : Kim S

Dato : 26-03-06 10:52

> [...]
> efter vasken som før. Jeg "flottede" mig endog og købte en guldvask.
>
> Har i andre lignende erfaring med "Billig vask" - at de ikke er pengene

Næh...Jeg kan ikke se forskel på, om det er Shell, Q8 eller Metax's
jeg vasker i. Ingen af dem vasker til UG med x og slange, men det
er somregel ok. Vælger somregel Metax, hvis ikke køen er for lang.

Mvh, Kim

Fra : A Andersen

Dato : 26-03-06 15:48

Ingen af dem vasker til UG med x og slange, men det
> er somregel ok. Vælger somregel Metax, hvis ikke køen er for lang.
>
> Mvh, Kim

UG ????

Fra : Leonard

Dato : 26-03-06 16:00

"A Andersen" <abuse@mail.dk> wrote:

> Ingen af dem vasker til UG med x og slange, men det

>UG ????

Du er ikke ret gammel?
- hint, et gammelt karaktersystem fra den tid hvor spanskrøret også
var fast inventar i et klasseværelse.

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/ :::

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 26-03-06 16:02

On Sun, 26 Mar 2006 16:48:12 +0200, "A Andersen" <abuse@mail.dk>
wrote:

> Ingen af dem vasker til UG med x og slange, men det

>UG ????

>--

Så fik vi da pejlet os nogenlunde ind på din alder. *LOL*

UG var toppen af en karakterskala der var i brug på landets
læreanstalter i perioden lige efter den yngre stenalder.

Jeg husker det, som var det i går.

Det var iøvrigt dengang man i tillæg til at kontrollere lys og
bremser, til en køreprøve, også nøje skulle kontrollere rattet for
revner, da det kunne virke svært distraherende at få en splint i
fingeren, under drejning.

Dengang var de fleste rat lavet af træ.

Ved passage af uoverskuelige jernbaneplanovergange, skulle man således
også stige ned fra sit automobil, og lægge sig på knæ, eller på anden
måde indtage en stilling der gjorde det muligt at lægge det ene øre
til skinnelegemet, for at høre om der kom tog.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : A Andersen

Dato : 26-03-06 16:21

Jamen så siger jeg da bare..

Vask jeres biler med børst i hånden, så vil i helt sikkert få en flot lak.

I tror måske det er bedre for bilen med vask i hånden..??

Så er i sku ikke særlig kloge

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 28-03-06 07:32

> UG var toppen af en karakterskala der var i brug på landets
> læreanstalter i perioden lige efter den yngre stenalder.

UG kendte jeg - men hvilke andre karakterer kunne man frygte at få dengang?

--
Per, Esbjerg

Fra : Leif Neland

Dato : 28-03-06 08:43

> "Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> UG kendte jeg - men hvilke andre karakterer kunne man frygte at få
dengang?

http://pub.uvm.dk/2004/karakterer/kap03.html

UG (Udemærket Godt)
UG-
MG+ (Meget godt)
MG
MG-
G+ (Godt)
Dumpekarakterer:
G-
Tg+ (Temmelig godt)
Tg
Tg-
Mdl+ (Mådeligt (?))
Mdl
Mdl-
Slet+
Slet

Så "Temmelig godt" er temmeligt ringe...

Leif

Fra : Thomas J.

Dato : 28-03-06 09:52

Den Tue, 28 Mar 2006 09:42:42 +0200 sendte "Leif Neland"
<leif@neland.dk> følgende røgsignaler:

Måske stod det for "Temmelig Grelt"...

--
Thomas J.