Rigtige Pimp fælge :)
Fra : Klaus G.

Dato : 24-03-06 19:39

Hej.

Fandt lige det her link:
http://customwheel.com/pimpstar.html
Men det er åbenbart nede, så har smidt videoen på min egen hp:
http://www.seth-enoch.dk/Pimpstar/pimpstar.swf

Må være ret avanceret, specielt når de kan lave den slags billeder, når
bilen køre.

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 24-03-06 19:48

Klaus G. wrote:
> Hej.
>
> Fandt lige det her link:
> http://customwheel.com/pimpstar.html
> Men det er åbenbart nede, så har smidt videoen på min egen hp:
> http://www.seth-enoch.dk/Pimpstar/pimpstar.swf

Jeg så dem på M-TV i sidste uge, de kan leveres i op til 29".
Tvivler dog på, at de er lovlige at køre med i DK.

> Må være ret avanceret, specielt når de kan lave den slags billeder,
> når bilen køre.

Jeg ved ikke hvor avanceret det er, min den yngste af drengene, fik sådan en
snurretop i fødselsdagsgave, for nogle år siden og den kunne stort set det
samme.
Den kunne enten tælle antal omdrejninger og lign. eller vise indtastet
tekst, når den snurrede.
Prisen var vistnok omkring de 29.95 kr. (dengang for 2-3 år siden).

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 24-03-06 19:51

> [...]
> http://www.seth-enoch.dk/Pimpstar/pimpstar.swf
>
> Må være ret avanceret, specielt når de kan lave den slags billeder, når

Det er såmænd bare en skive der har noget tungt nederst, og et leje i
midten.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : westmus

Dato : 24-03-06 20:05

Preben Riis Sørensen skrev:

> Det er såmænd bare en skive der har noget tungt nederst, og et leje i
> midten.

Så har du vist ikke kikket ret meget på filmen! Det her er godt nok
en smule mere avanceret.

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 24-03-06 22:35

"westmus" <brianbmortensen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

Preben Riis Sørensen skrev:

> Det er såmænd bare en skive der har noget tungt nederst, og et leje i
> midten.

Så har du vist ikke kikket ret meget på filmen! Det her er godt nok
en smule mere avanceret.

Jamen selvf. kan det samme opnås elektronisk, det ville da bare være at gå
over åen efter vand.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 25-03-06 07:43

"Preben Riis Sørensen" <preben@esenet.dk> wrote in

> Jamen selvf. kan det samme opnås elektronisk, det ville da bare være
> at gå over åen efter vand.

Nej omvendt - en stribe lysdioder og en elektronisk sensor er
netop meget billigere og simplere end at skulle have en skive
der hænger i et leje med deraf følgende kraftpåvirkninger. Man
kan se led'erne på filmen :)

/hilsner
--
| lars.g.j | e-mail: remove dots | www.lgj.dk | oz2lgj |
Jayne: You know what the chain of command is?

Fra : Jens Hansen

Dato : 24-03-06 21:57

"Klaus G." .
> http://customwheel.com/pimpstar.html
> Må være ret avanceret, specielt når de kan lave den slags billeder, når
> bilen køre.
> Klaus G. / Seth-Enoch

Ja, men prisen !! (22" package with Pirelli tires ($12,500.00))
ca 75.000,- men så er det også med Pirelli dæk

--
-Jens
(Slet det med STORT der er dårligt i min mail)

Fra : Fam. Olsen

Dato : 25-03-06 14:56

"Jens Hansen" <jensbh@BADgmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja, men prisen !! (22" package with Pirelli tires ($12,500.00))
> ca 75.000,- men så er det også med Pirelli dæk

Nåe så er det derfor de ikke er med i T. Svansens fælgkatalog.

MVH Niels

Fra : Leif Neland

Dato : 26-03-06 15:07

"Jens Hansen" <jensbh@BADgmail.com> skrev i en meddelelse

> "Klaus G." .
>
> Ja, men prisen !! (22" package with Pirelli tires ($12,500.00))
> ca 75.000,- men så er det også med Pirelli dæk

Hvor mange damer skal en ægte pimp have i gang for at få råd til det?

Leif

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 26-03-06 15:23

On Sun, 26 Mar 2006 16:07:28 +0200, "Leif Neland" <leif@neland.dk>
wrote:

>"Jens Hansen" <jensbh@BADgmail.com> skrev i en meddelelse

>Hvor mange damer skal en ægte pimp have i gang for at få råd til det?

>--

Det afhænger vel ikke kun af antallet af damer?

Det kunne jo også være at høj kvalitet og højere pris var en mulighed?
*LOL*

--

Venlig hilsen
Folmer