Nag. postulatet at Saab-kørere alle er dyr~
Fra : Henrik B.

Dato : 23-03-06 22:56

Så Jan W. Find mig lige en dyrlæge:
http://www.saabklubdanmark.dk/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=4480&postdays=0&postorder=asc&start=0

*LOL*

Knald & Luffe - Dét rykker!

Fra : Finn Guldmann

Dato : 23-03-06 23:50

Henrik B. skrev:
> Så Jan W. Find mig lige en dyrlæge:
> http://www.saabklubdanmark.dk/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=4480&postdays=0&postorder=asc&start=0
> *LOL*

Men et specielt folkefærd måde de nu være.

Sakset fra tråden:

"Ejer af LINE-X Danmark som sælger den stærkeste maling på markedet,
bla. brugt som bombebeskyttelse på pentagon og som korrosionsbeskyttelse
på offshore borerigge.

Sv.:
Maling brugt som bombebeskyttelse? Tak skæbne, tror da nok min 90'er
skal have et bad i det, lige efter det har fået en tur i det
korrosionsbeskyttende offshore borerig maling."

--
MVH Finn (6340) Opel Ascona 1,6 fra '86

Fra : Mogens...

Dato : 24-03-06 06:10

> Så Jan W. Find mig lige en dyrlæge:
> http://www.saabklubdanmark.dk/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=4480&postdays=0&postorder=asc&start=0
> *LOL*

Hænger sikkert sammen med årgangen - altså køberkredsen af nye biler !
"Undersøgelsen" dækker sikkert ældre årgange...

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 25-03-06 00:09

> Så Jan W. Find mig lige en dyrlæge:

Oprindeligt handlede det om, at bilen var så kedelig, at den kun tiltalte
midaldrende dyrlæger..

I øvrigt tror jeg ikke, at dyrlæger oftest er medlem af en klub for ældre
biler - medmindre vi taler decidere liebhavere som Jaguar med videre

(Som du ved, synes jeg faktisk, at din bil er ganske lækker - men det skal
ikke afholde mig fra at drille i ny og næ)

--
/Jan W Nielsen