brugtbiltest
Fra : Eivind

Dato : 23-03-06 00:04

Er der nogle værksteder el.lign. i nordsjælland der laver noget der
minder om en FDM brugtbiltest? Det behøver ikke være super grundigt,
bare tjekke for de værste fejl/mangler.

Fra : Jens Vejmand & Holge~

Dato : 23-03-06 00:54

Mon dog?
Men, hvorfor?
Hvis man vil have en brugbiltest, hvorfor så ikke gå til FDM?
Og ellers, så prøv et værksted som kender det pågældende mærke og sprøg, om
de kunne tjekke den for de ting du vil vide noget om ...

mvh

JV

Fra : Torben Scheel

Dato : 23-03-06 09:31

Eivind wrote:
> Er der nogle værksteder el.lign. i nordsjælland der laver noget der
> minder om en FDM brugtbiltest? Det behøver ikke være super grundigt,
> bare tjekke for de værste fejl/mangler.

F.eks. FDM i hillerød - de har "den store tur" og et
"sikkerhedseftersyn". Du behøver ikke at være medlem.

--
vh
Torben

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 23-03-06 20:44

Eivind wrote:
> Er der nogle værksteder el.lign. i nordsjælland der laver noget der
> minder om en FDM brugtbiltest? Det behøver ikke være super grundigt,
> bare tjekke for de værste fejl/mangler.

Hvad med dem her:
http://www.applusbilsyn.dk/vi_tilbyder_ogsaa/brugtbilsattesten/
Jeg ved dog ikke om de er dyre/billige eller gode/dårlige ift FDM.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport