Biler i Bella - 2006 (racingfestival)
Fra : henningn@gmail.com

Dato : 22-03-06 11:55

Hej,

Hermed til fri fornøjelse en billedserie skudt på "Biler i Bella"
2006.
Det er ikke alle der er lige gode, da det er min første serie med et
Nikon D50.
Men er du til biler m.v. så ta et kik

Adressen er http://www.singlesiden.dk/bella2006/

Venlig hilsen
Henning Nørgård

Fra : Ukendt

Dato : 22-03-06 12:48

Fint

Jeg var da ved at være bange for at BiB kun var et billøb på en alt for
lille lukket bane. At dømme ud fra Fotokritik.dk så var der åbenbart kun
GT40, Ferrari og Lambo med på messen og desværre kun med deres skærmkanter
og for- eller baglygter

--
Tom

Fra : Thomas H.

Dato : 22-03-06 12:56

[...]

Jeg synes der er alt for mange ens billeder, måske skulle du lige sortere
lidt, finde de pæneste af hver bil og så lige finpudse dem i stedet for.

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 22-03-06 17:38

"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg synes der er alt for mange ens billeder, måske skulle du lige sortere
> lidt, finde de pæneste af hver bil og så lige finpudse dem i stedet for.

Lige min tanke Thomas, folk løber fast i så mange ens og til tider
intetsigende billeder, selvkritik er en yderst anvendelig ting, flere af
dine billeder kan vinde meget med lidt "tuning".

Tillykke med legetøjet, og husk - øvelse gør mester.

MVH Hans

Fra : henningn@gmail.com

Dato : 22-03-06 23:26

Hej Hans,

Tak for tippet, blev vist blot ivrig over at have så mange billeder at
de alle røg ud på hjemmesiden.
Er der nogen der kender nogle gode billedbehandlings værktøjer til
Linux ?

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 23-03-06 17:36

Den 22 Mar 2006 14:26:20 -0800, skrev henningn@gmail.com :

> Er der nogen der kender nogle gode billedbehandlings værktøjer til
> Linux ?

Gimp'en. gimp.org.

--
Kent Oldhøj