Skruer - hvor køber man dem i grunden?
Fra : Kasper H. Hansen [82~

Dato : 20-03-06 20:59

Det er egentligt lidt OT, da jeg skal bruge dem til min fjernstyrede bil -
men den har da 4 hjul og kører på brændstof, så helt galt er det vel ikke?
Jeg skal bruge et par skruer i 3x30mm eller 3x35mm, gerne i god kvalitet.
Det skal være af den ikke-nedsænkede type.
Hvor hulen køber jeg sådan nogle? Jeg er klar over at jeg nok kommer til at
skulle købe lidt mere end 2 stk...

/Kasper Hansen

Fra : Rasmus \(2600\)

Dato : 20-03-06 21:18

Hejsa.

Gå i Bauhaus.

Der kan man købe skruer efter vægt... Du tager bare dem du skal have og
vejer dem. Ligesom med æbler i Brugsen.

Der har de også rustfri og alle mulige dimser.

Rasmus

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 20-03-06 21:30

"Rasmus (2600)" <news.friis.vestergaard@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa.
>
> Gå i Bauhaus.

eller Silvan, Biltema...., jeg tror ikke Hæm&Fusk, H.Nyborg

Fra : Kasper H. Hansen [82~

Dato : 20-03-06 21:49

> eller Silvan, Biltema...., jeg tror ikke Hæm&Fusk, H.Nyborg

Okay - erindrer bare ikke at have set det store udvalg af metalskruer.
Spånskruer og betonskruer kan jeg huske at have set, men ikke de andre.
Men tak :)

/Kasper

Fra : Brian

Dato : 20-03-06 21:52

Kasper H. Hansen [8270] wrote:

> Okay - erindrer bare ikke at have set det store udvalg af metalskruer.
> Spånskruer og betonskruer kan jeg huske at have set, men ikke de
> andre. Men tak :)

Ellers er der jo Würth, de kan finde de særeste ting...

/Brian

Fra : Martin Bak

Dato : 20-03-06 22:03

"Brian" <ellers@tak.du> skrev i en meddelelse

> Ellers er der jo Würth, de kan finde de særeste ting...

Nok et bedre bud.. det er sjældent, at byggemarkederne har mindre end M5,
synes jeg. Måske en elektronikbiks også kunne være et bud.

Martin

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 20-03-06 22:22

"Martin Bak" <m_bak@vip.stjert.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Nok et bedre bud.. det er sjældent, at byggemarkederne har mindre end M5,
> synes jeg. Måske en elektronikbiks også kunne være et bud.

Silvan har poser med et mix af div. små maskinskruer/møtrikker, også M3 ,
Biltema ditto. Sååå søg og du skal finde ;).

Fra : Niels Bengaard

Dato : 20-03-06 22:21

> Ellers er der jo Würth, de kan finde de særeste ting...

De er vel bare svære at handle med som privatperson.

Niels

Fra : Kasper H. Hansen [82~

Dato : 20-03-06 22:32

> De er vel bare svære at handle med som privatperson.

Det er ingen hindring - jeg har et CVR nummer :)
Men jeg takker og bukker, der er lidt at gå i gang med nu.

/Kasper Hansen

Fra : Brian

Dato : 20-03-06 22:40

Kasper H. Hansen [8270] wrote:

> Det er ingen hindring - jeg har et CVR nummer :)
> Men jeg takker og bukker, der er lidt at gå i gang med nu.

Jeg mente nok at kunne huske der var lidt selvstændig over dig

/Brian