Saab nakker Volvo.
Fra : BJ

Dato : 20-03-06 17:02

Det går rigtig godt for Saab pt.

De sælger flere biler end Volvo:

http://www.saabo.com/index.php?subaction=showfull&id=1142632546&archive=

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Niels Bengaard

Dato : 20-03-06 17:14

> Det går rigtig godt for Saab pt.
>
> De sælger flere biler end Volvo:
>
> http://www.saabo.com/index.php?subaction=showfull&id=1142632546&archive=

Det kan jeg ikke læse ud af de tal, der står bare at en er gået op og en
ned, intet om hvor de ligger.

Niels

Fra : BJ

Dato : 20-03-06 17:16

"Niels Bengaard" <bengaardFJERNDETTE@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Det kan jeg ikke læse ud af de tal, der står bare at en er gået op og en
> ned, intet om hvor de ligger.

Det har du naturligvis ret i, men så lad os glæde os over, vor skandinaviske
broder sælger godt..

PS: Der er rygter om at S60 skal udgå. Har du læst om det..? .. Det giver
dog mening, hvis Mondeo skal sælge godt. Den fylder jo så og sige hullet ud
i koncernens tilbud.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Niels Bengaard

Dato : 20-03-06 17:24

> PS: Der er rygter om at S60 skal udgå. Har du læst om det..? .. Det giver
> dog mening, hvis Mondeo skal sælge godt. Den fylder jo så og sige hullet
> ud i koncernens tilbud.

Læste et eller andet sted idag, at Volvo sagde det var en and, S60 solgte
stadig meget godt i bl.a. USA

Niels

Fra : BJ

Dato : 20-03-06 17:30

"Niels Bengaard" <bengaardFJERNDETTE@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Læste et eller andet sted idag, at Volvo sagde det var en and, S60 solgte
> stadig meget godt i bl.a. USA

O.k. det bliver dog lidt rodet, når eneste forskel i fremtiden bliver
karrossen. Motor, gearkasse samt platform bliver jo den samme.

Næste mix bliver jo den kommende V90 som vist forventes i 2007/8.

Her i mellem ligger vel den nye V70..?

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Bagdad Bob

Dato : 20-03-06 17:30

> [...]
> dog mening, hvis Mondeo skal sælge godt. Den fylder jo så og sige hullet

Hvordan er det lige at S60 kan sammenlignes med Mondeo?

/Abildgaard

Fra : BJ

Dato : 20-03-06 17:32

"Bagdad Bob" <Darknatur@web.de> skrev i en meddelelse

KLIP

> Hvordan er det lige at S60 kan sammenlignes med Mondeo?

Koncernens platforme flyder sammen til en standard og Volvos motorer og
gearkasser holder sit indtog i Fords program.

Focus RS som den første.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : BJ

Dato : 20-03-06 17:32

> [...]
>
> Koncernens platforme flyder sammen til en standard og Volvos motorer og
> gearkasser holder sit indtog i Fords program.

ST....

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : BJ

Dato : 20-03-06 17:46

KLIP

> ST....

Den nye Mondeo:

http://www.worldcarfans.com/spyphotos.cfm/spyphotoID/6060303.001/pageview/photo/photo/Mini8/page/1/country/acf/ford/-all-new-ford-mondeo-first-spy-photos

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Mureren

Dato : 20-03-06 18:53

> Den nye Mondeo:
>
> http://www.worldcarfans.com/spyphotos.cfm/spyphotoID/6060303.001/pageview/photo/photo/Mini8/page/1/country/acf/ford/-all-new-ford-mondeo-first-spy-photos

Flot bil!
Sådan en fætter ku' jeg godt finde på at købe, hvis den ellers er prissat
fornuftigt.

Mvh.
Mureren

Fra : Ukendt

Dato : 20-03-06 19:45

> "BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Føj for den...sikken et vanskabt misfoster......har Ford ansat designeren
bag multipla?

--
Tom

Fra : BJ

Dato : 20-03-06 19:48

KLIP

> Føj for den...sikken et vanskabt misfoster......har Ford ansat designeren
> bag multipla?

Sådan er vi så forskellige.

Jeg synes den er umanerlig flot.

PS: Du har så samme mening og den nye Focus .... kan jeg forstå.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Ukendt

Dato : 20-03-06 20:04

> KLIP

> Sådan er vi så forskellige.
>
> Jeg synes den er umanerlig flot.
>
> PS: Du har så samme mening og den nye Focus .... kan jeg forstå.

Den med volvo motoren?
Hmm har faktisk slet ikke bidt mærke i den andet end den skrigende
komunal-orange farve

--
Tom

Fra : BJ

Dato : 20-03-06 21:36

KLIP

> Den med volvo motoren?

Jep.

> Hmm har faktisk slet ikke bidt mærke i den andet end den skrigende
> komunal-orange farve

....og danne grundstamme for designet af den nye kommende Mondeo.

Image..du ved nok..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : jan@stevns.net

Dato : 20-03-06 20:53

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> skrev :

>Føj for den...

Der er vist gået peugeot i den ;(

--
jan@stevns.net

Stafetten - hvad hulen er det ? Find selv svaret på
dk.fritid.bil's hjemmeside

Fra : Bagdad Bob

Dato : 20-03-06 21:13

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

> Der er vist gået peugeot i den ;(
>

> --
> jan@stevns.net
>
> Stafetten - hvad hulen er det ? Find selv svaret på
> dk.fritid.bil's hjemmeside

Argh - en uanvendelig karet uden plads hverken i bagarerum eller på bagsæde.

/Abildgaard

Fra : BJ

Dato : 20-03-06 21:45

"Bagdad Bob" <Darknatur@web.de> skrev i en meddelelse

KLIP

> Argh - en uanvendelig karet uden plads hverken i bagarerum eller på
> bagsæde.

Hvis I er mange nok, kan i sikkert overtale Ford til at fortsætte med den
gamle på det danske marked.

De andre markeder var ikke imponeret over den seneste.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Ukendt

Dato : 20-03-06 22:21

> [...]
> gamle på det danske marked.
>
> De andre markeder var ikke imponeret over den seneste.

hehe, det er egentlig også ligemeget. Når først min mondeo 97 skal udskiftes
om en små 10 år, så så er denne 2006 (eller senere) model jo alligevel
rustet op og findes slet ikke mere om 10 år

--
Tom

Fra : BJ

Dato : 20-03-06 22:21

KLIP

> hehe, det er egentlig også ligemeget. Når først min mondeo 97 skal
> udskiftes om en små 10 år, så så er denne 2006 (eller senere) model jo
> alligevel rustet op og findes slet ikke mere om 10 år

O.k. så finder du jo nok en Sierra til erstatning..)

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Finn Guldmann

Dato : 20-03-06 20:50

Tom skrev:
> Føj for den...sikken et vanskabt misfoster......har Ford ansat designeren
> bag multipla?

Mon ikke det er mere relevant om de har husket at fyre ham igen?

--
MVH Finn (6340) Opel Ascona 1,6 fra '86

Fra : Peter T.

Dato : 21-03-06 00:55

Tom udviste en rettidig omhu og skrev:

> Føj for den...sikken et vanskabt misfoster......har Ford ansat
> designeren bag multipla?

Jeg kan godt se, hvor du vil hen, nu hvor jeg kigger på den for fjerde
eller femte gang. Men den ligner nu alligevel et gadekryds mellem en
europæer og en amerikaner specielt pga. kølerhjelmen og forlygterne. Den
er faktisk ret grim.

--
Mvh. Peter T.