Benzinpriser - bare et hint
Fra : tb

Dato : 20-03-06 16:52

Skulle have diesel på idag, og kører fra djursland til silkeborg hver dag
(90km). Der plejer altid at være tilbud et sted, men ikke idag

Inden jeg kørte havde jeg tjekket under benzinpriser.dk / regionale / århus
amt. Her stod at Shell silkeborg have tilbud.

Ganske rigtigt 7.9x. lige knap en krone billigere end alle andre på vejen.
Det skal siges, at når jeg bare kiggede på priserne, var der ingen til 7.9x,
men når jeg kiggede på regionale, var der bid....