Aircon på mx3
Fra : john nielsen

Dato : 20-03-06 11:52

hej,
jeg har en mx3v6 med aircondition, jeg skal have lavet det pga det ikke
virker som det skal. er der nogen her inde der kender nogle steder hvor man
kan få lavet sådan noget (billigt) problemet er at den ikke køler, men
systemet kører fint når man tænder for det...

hilsen john

Fra : Nicolaj Christensen

Dato : 20-03-06 12:07

"john nielsen" <john.michael.nielsen@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> man kan få lavet sådan noget (billigt) problemet er at den ikke køler, men
> systemet kører fint når man tænder for det...

hvor i landet ?

Fra : john nielsen

Dato : 20-03-06 12:26

nå det fik jeg ikke skrevet, men bor i trekant området (vejle kolding
fredercia)