blev lige overhalet idag..
Fra : Lars Hoffmann

Dato : 16-03-06 21:03

Her ligger jeg og kører små 140 på motorvejen og vupti blev jeg sgu
overhalet af intet mindre end en Mercedes SLR McLaren. Halli hallo! Den
bil koster ca 4 gange så meget som mit hus! Er det ikke noget med at
de indtil videre kun har lavet 1000 af dem? Den er godt nok imponerende
flot. Et par minutter senere bvlev jeg sørme overhalet af en BMW M5 i
en flot mørkerød farve. Selv om den kan fås for under 100.000 euros
hernede i spanien, er det imponerende at se dens 500 heste accelere.

I sidste uge blev jeg overhalet af en Ferrari F430. Folk hernede har
for mange penge

Fra : Lars Knudsen

Dato : 16-03-06 21:11

On 16 Mar 2006 12:02:42 -0800, "Lars Hoffmann"
<lars@intercambiodvd.com> wrote:

>flot. Et par minutter senere bvlev jeg sørme overhalet af en BMW M5 i
>en flot mørkerød farve. Selv om den kan fås for under 100.000 euros
>hernede i spanien, er det imponerende at se dens 500 heste accelere.

Den her.. er nice..

http://www.bytbil.com/carinfo.cgi?id=0660A7CEDF7EAA&look=jarls

** Lars

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 16-03-06 21:17

Hej!

Lars Hoffmann wrote:

> Her ligger jeg og kører små 140 på motorvejen og vupti blev jeg sgu
> overhalet af intet mindre end en Mercedes SLR McLaren. Halli hallo! Den
> bil koster ca 4 gange så meget som mit hus!

Kunne evt. være TopGear som er ved at indspille en ny sæson :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 16-03-06 21:18

> [...]

>hernede i spanien, er det imponerende at se dens 500 heste accelere.
>
>I sidste uge blev jeg overhalet af en Ferrari F430. Folk hernede har

Tja, der er jo en del fodboldspillere i det land, der har en fornuftig
indtægt.

Ellers er der jo de sædvanlige narkohandlere og alfonser, som findes
alle steder.

Her i landet kan der også være tale om en kaffepusher. Det er jo også
en slags stimulans.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : BJ

Dato : 16-03-06 23:01

KLIP

> Her i landet kan der også være tale om en kaffepusher. Det er jo også
> en slags stimulans.

Var lige inde i Porsche Centrum Odense i dag for at prøve en Cayman.

Jeg kan ikke sidde ordentlig i den, så den er slettet af lægsrullen.

Ville også have et glimt af Carrera GT, men den stod hos ejeren ..... og ja,
den er på danske plader og ejes ikke af en kaffepusher..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Møller

Dato : 16-03-06 23:48

"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> wrote in message

> [...]
ja,
> den er på danske plader og ejes ikke af en kaffepusher..

Det viste du sku da godt.

Du kunne da heller ikke finde dig til rette i en Boxter Jeg har stadig
billedet. Se dk.binaer.dk BJ i Boxter Er det ikke dig? fik du ikke en 1:42
med hjem
Og en Cayman er da det samme med paraply!

Møller

Fra : BJ

Dato : 16-03-06 23:57

"Møller" <em@g2.n.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Det viste du sku da godt.

Både og..

> [...]
> med hjem
> Og en Cayman er da det samme med paraply!

Cayman er gjort større indvendig også i højden, men mine lange ben kan
stadig ikke være der.

Sædet går længere tilbage og kan leveres "boltet fast" i bunden, men det
hjælper ikke på benpladsen.

Jeg synes, det er en skam, da det er en Porsche som er rimelig at komme til.

Indgangsprisen på en 911 er knap 1.8 mill kr. .......

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Møller

Dato : 17-03-06 00:49

> "Møller" <em@g2.n.dk> skrev i en meddelelse
>
> KLIP

> Både og..

Rimeligt for en af Ferdinands køretøjer

Men jeg køber nok i Aarhus.

Told og skat interesserer sig lidt meget for Michael Lassen Automobiler,
selvom det er et flot hovedsæde (domicil)
http://www.semler.dk/Nyheder/Nyhedsarkiv.asp?menustate=nyhed&nyhedsID=646
han har

Møller

Fra : BJ

Dato : 17-03-06 01:14

"Møller" <em@g2.n.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Men jeg køber nok i Aarhus.

De er også rigtig flinke..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 17-03-06 12:07

BJ wrote:
> "Møller" <em@g2.n.dk> skrev i en meddelelse
>
> KLIP

> De er også rigtig flinke..

Og hvis man er rigtig entusiast, hvilken dag er så bedre end i dag:
http://www.historychannel.com/tdih/tdih.jsp?category=automotive&month=10272955&day=10272982

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : BJ

Dato : 17-03-06 12:13

KLIP

> Og hvis man er rigtig entusiast, hvilken dag er så bedre end i dag:
> http://www.historychannel.com/tdih/tdih.jsp?category=automotive&month=10272955&day=10272982

LOL ... du husker da også alle de vigtigste mærkedage.

Skal vi ikke fejre det ved at mødes i Århus alle 3 og placere en
fødselsdagsordre på 3 stk. ... én til hver..?..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 16-03-06 21:44

Lars Knudsen wrote:

> Den her.. er nice..
>
> http://www.bytbil.com/carinfo.cgi?id=0660A7CEDF7EAA&look=jarls

Hov jeg tog fejl, det var ikke en M5, det var en M6. Helt magen til
denneher i farve:
http://www.km77.com/marcas/bmw/2005/serie6/m6/gra/05.asp

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : JCE

Dato : 16-03-06 22:19

"Lars Hoffmann" <lars@intercambiodvd.com> wrote in message
[...]

Og i går kunne jeg have overhalet dig i en rød Porche GT3.... den rykker
også vanvittigt! bare surt det var i myldretid på motorvejen... nåede kun
260km

Fra : Kito

Dato : 17-03-06 07:31

[...]

Jeg vil ikke give dig ret i, at de har for mange penge, men nogle har fundet
ud af at det ikke er muligt at tage noget med herfra den dag vi skal over i
den anden verden.
Havde jeg mønterne i overskud, ville det også være min drøm, og dertil
bliver det nok kun til drømmen.

med venlig hilsen
Poul Jacobsen

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 17-03-06 08:41

Kim Voss Schrader wrote:

> Kunne evt. være TopGear som er ved at indspille en ny sæson :)

Tænkte jeg også på, men de har haft Merceren i et løb fra england
til norge og M6eren havde de med i et program oppe imod en Aston Martin
Vantage og en 911.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann